Ja, het gaat heel goed! We zijn alweer bijna een jaar samen, en we hebben het echt heel leuk. Samenwonen willen we voorlopig niet, en dat gaat vanwege mijn bestuursfunctie ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
mss, die zijn zeldzaamgaat het nog allemaal goed tussen jullie trouwens?
ik blijf het eng vinden, al die verantwoordelijkheid enzo... Vind mezelf ook helemaal nog niet volwassen genoegquote:
Opperkneus... present!!!quote:
De mijnese is al bijna twee en ik vind het nognsteeds doodengquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf het eng vinden, al die verantwoordelijkheid enzo... Vind mezelf ook helemaal nog niet volwassen genoeg
Ik denk dat jij stiekem een hele goede mama zou zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf het eng vinden, al die verantwoordelijkheid enzo... Vind mezelf ook helemaal nog niet volwassen genoeg
Als je alles zo op een rijtje zet is het een wonder dat we je nog uitnodigen voor meets jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Opperkneus... present!!!
Euj, maar dan ben ik ondanks als mijn gebreken nog best leuk, vind ik zelf![]()
oh, dat stelt gerust!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De mijnese is al bijna twee en ik vind het nognsteeds doodeng
Godsamme, inderdaad zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je alles zo op een rijtje zet is het een wonder dat we je nog uitnodigen voor meets ja!
Ik heb er 3 en ben allesbehalve volwaasenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
best wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Opperkneus... present!!!
Euj, maar dan ben ik ondanks als mijn gebreken nog best leuk, vind ik zelf![]()
Lieve Linquote:
hehehe... Gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en ben allesbehalve volwaasenalleen in de moederrol ben ik een echte kloek, daarnaast ben ik altijd mn eigen idiote zelf
Dat kan best samengaan
Tuurlijk wel, die van mij doet het ook nog steeds he?quote:
Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, hihi. Liep afgelopen jaar ook stage op een kinderdagverblijf en nou mis ik m'n baby's zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wilde rond mn 20ste mn eerst kind en rond mn 25ste klaar zijn..dat is me wel redelijk geluktnummer 3 kwam toen ik 27 was
hey, she provides free beer 'n bbq, I'm all in!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je alles zo op een rijtje zet is het een wonder dat we je nog uitnodigen voor meets ja!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, she provides free beer 'n bbq, I'm all in!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, she provides free beer 'n bbq, I'm all in!
ik denk dat dat bij mij wel goed komt alleen ik ben dan weer bang voor mijn lichaamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |