He, 20.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
aww albino! Komt echt wel goed hoor! Hoe oud ben je?
En opa's en oma's... Die hebben heel veel mensen er niet bij. Ik heb nog maar 1 oma over en ben ook nog niet getrouwd. Kan me wel voorstellen dat zonder papa heel erg naar is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dat exacte gevoel heb ik ook, omdat je vader je dan niet echt kan weggeven enzo. Mara ik denk dat tegen de tijd dat je gaat trouwen het alsnog een geweldige dag voor je gaat worden, hoe moeilijk het ook is dat mensen waar je van houd er niet op die manier bij kunnen zijn
Jullie zijn liefff!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!
Ik denk dat het heel mooi staat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Aarghhhh... nog een question aan de mensen die mij kennen: zou het wel kunnen, zo kort, met mijn dikke kop?
heb je nog tips?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerkt
Tijd voor andere shampoo dan! Heeft mijn bos stro ook veranderd in een mooie bos krullenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerkt
quote:
Wel eerlijk zijn he?? Niet alleen niet zeggen omdat 'het anders lullig is' ofzo. Ik weet namelijk zelf heel goed dat ik een redelijk dikke kop hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel mooi staat!
als ik zou denken dat het lelijk zou staan had ik het wel gezegd, halloooo ik moet straks nog naast je kunnen lopen met t shoppenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Wel eerlijk zijn he?? Niet alleen niet zeggen omdat 'het anders lullig is' ofzo. Ik weet namelijk zelf heel goed dat ik een redelijk dikke kop heb
Vlechten, stijltangen, alles om je haar maar zo strak mogelijk weg te werkenquote:
Maar dikke kop is geen reden waarom kort haar niet zou staan, ik heb immers ook een best dikke kop en kort haar staat mij prima.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Wel eerlijk zijn he?? Niet alleen niet zeggen omdat 'het anders lullig is' ofzo. Ik weet namelijk zelf heel goed dat ik een redelijk dikke kop heb
Welke shampoo gebruik jij nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tijd voor andere shampoo dan! Heeft mijn bos stro ook veranderd in een mooie bos krullen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik zou denken dat het lelijk zou staan had ik het wel gezegd, halloooo ik moet straks nog naast je kunnen lopen met t shoppen
Ik vind jou heul geen dikke kop hebben andersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dikke kop is geen reden waarom kort haar niet zou staan, ik heb immers ook een best dikke kop en kort haar staat mij prima.
Ik zou de shampoo achterwege laten en wassen met alleen conditioner, dat heeft mij van mn korstige hoofdhuid afgeholpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is trouwens shampoo voor als je gevoelige hoofdhuid hebt? ik heb nu schilfers omdat het zo droog is en doet pijnk had die garnier gebruikt die in het haartopic langs kwam maar na 2 keer gebruiken doet t nu echt mega pijn sinds vandaag
ik wil nu eentje die zacht voor mijn hoofdhuid is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik ook nog dat ik kinderen wilde
Ik ga ook pas echt vervelend worden als ik voor m'n 30ste geen baby in m'n buik heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
@ albino, 20 pas johno wurries!
En 't is ook geen drama als je op je 28e kinderen krijgt toch? Het leven loopt bijna nooit zoals je dat op jonge leeftijd voor je ziet (en ik ben ervaringsexpert, ik wilde per se voor mijn dertigste trouwen en zie mij zitten, om maar een klein voorbeeld te noemen. Toch heb ik een fijn leven
)
Idem! Ik moet er nu eerlijk gezegd niet aan denkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik ook nog dat ik kinderen wilde
Kutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik dan eens een geheimpje vertellen, lang haar maakt je kop optisch dikker dan kort haar
Freeman, is bij de tuinen te koop. En conditioner van Inecto, met kokos.quote:
Hmm... we gaan het morgen zienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik dan eens een geheimpje vertellen, lang haar maakt je kop optisch dikker dan kort haar
True.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi is datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat ik het net zoals m'n moeder wou doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem! Ik moet er nu eerlijk gezegd niet aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |