Zeker ja! Jeweettoch!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
met behulp van die mocrosigaretten zeker
Kak, jij hebt het geheim ontdektquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van mocro-eten ga je brushrolls poepen
Ja, graagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
moet je de werkbeschrijving hebben trouwens?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak, jij hebt het geheim ontdekt
Whahaaha geniaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van mocro-eten ga je brushrolls poepen
quote:
Bwhehehe, is goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pm je morgen ff, link staat op werklaptop![]()
Check! Got it!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een tweepersoonsbed en een tv! -claimt moeders kamer-
Ruilen tegen een kat die op je hoofd gaat liggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Check! Got it!
Er ligt alleen altijd nog wel een tweede persoon bij, die 's nachts de dekens jat
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb die tv heul niet gezien toen ik bij jou in bed lag
Wel man gek!! Links van het bed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb die tv heul niet gezien toen ik bij jou in bed lag
LOL!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kennen jullie Randall al? De naturfilm-verteller?
Inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico was met andere dingen bezig
Bwhehehhe!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Links vh bed dus huh? naja ik geloof je meteen, was die avond ook al niet zo helder
Ja, gek! Ik heb alleen maar marliessen! (wat een woordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Diconnected het volgende:
marliesje dekkers had je aan!
en ja ik ben een kneus, whieeeeee for the drugs
Ik heb in de afgelopen uhm... 36 u ofzo 3u slaap gehad en al minstens 6 baco's op, die komen lekker aan nuquote:
Bij deze alvast een order voor BBQ-kip voor 2 brushrolls!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Als er trouwens meiden zijn die erg graag de brushroll willen, dan kan ik wel eens een avondje gaan zitten hoor, tegen een kleine vergoeding. Er kunnen alleen wel wat stikfoutjes in zitten
Whehehehe, doe mij maar een ochtendexemplaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je dan een ochtendexemplaar moet bestellen omdat de middagexemplaren scheef zijn en naar kroeg ruiken
SQ gaat 50 euro per ding vragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
Verkijk je je niet op de materiaalkosten SQ? Zo met een lappie stof wat je nog hebt lijkt het altijd zo weinig, maar als je meer maakt en dingetjes moet kopen zit je zo op een aantal euro's
Yep, wel in vrij verwaarloosbare hoeveelheidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mayonaise is ook dierlijk toch, daar zit toch ook vitamine B12 in? *dipsaus maken doet*
Oh, dat lijkt me heel lastig...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop het.. Klinkt helemaal leuk.
Maar ik gooi er sollicitaties in het dozijn uit zo ongeveer.
"in afwachting van uw afwijzing verblijf ik".
Ik heb nog een jaar
Ga eens slapen joh!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Als je 1 oog dicht moet houden om teksten goed te kunnen lezen omdat je anders scheel ziet, weet je dat het tijd is om naar bed te gaan...
Nighty chicks!
duh, ik heb adresjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
Verkijk je je niet op de materiaalkosten SQ? Zo met een lappie stof wat je nog hebt lijkt het altijd zo weinig, maar als je meer maakt en dingetjes moet kopen zit je zo op een aantal euro's
Dat is zo de operatie zelf niet niet heel zwaar, maar het is wel in zijn hoofd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is fijn zeg! Zijn altijd heftige ingrepen en zeker voor familie heel angstig om mee te maken.
Sterkte verder en slaap lekker!
Oh fijn om te horen dat het goed met hem gaat bubs!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo de operatie zelf niet niet heel zwaar, maar het is wel in zijn hoofd.
Dank je allemaal voor het meeleven. ik zat gister alleen op de eerste hulp dus ik moest even spuien. Hij is de nacht goed doorgekomen en veel helderder dan de eerste keer.
Hoe gaat het nu met hem?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:04 schreef Sharana_LV het volgende:
en mogguh allzo katje weer naar dierenarts brengen en dan door naar het werk
Goed vandaag moet de spalk vervangne worden want dan kunnen ze zien of er geen ontsteking zitquote:
Yes schat, ik had laatst al gespot dat alles wat ik op de post zou doen even vertraging heeft door gedoe met de kat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan, had je nog aan die DVD gedacht?
@Bubs, ik heb het gebeuren van gisteravond gemist denk ik. Ik zal ff nalezen maar ben blij dat alles goed gaat
bofkontquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
whiej, ik ga vandaag thuis werken
Super!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes schat, ik had laatst al gespot dat alles wat ik op de post zou doen even vertraging heeft door gedoe met de kat.
Ik had geen lege dvds meer blijkbaar dus heb er een van het werk meegenomen, de enveloppe ligt al klaar dus vanmiddag even brandje aanzetten en dan gaat hij op de post![]()
ik was je niet vergeten
taartje, jouw lakje gaat ook vandaag op de bus. OPI kan hier niet door brievenbussen dus ik moest even wachten tot ik weer op het werk was, dus die gaat straks. Debs en Albino jullie lakjes gaan ook vandaag op de bus
wanne boef! Gelukkig kwam ze snel weer thuisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Super!![]()
Succes met je poes vandaag
Bij mij is Poes helemaal afgejaagd op de voordeur. Eergisteravond was ze ontsnapt!Na alle galerijen en beneden afgezocht te hebben ben ik toch maar gaan slapen. 's Nachts om 3 uur werd ik wakker van gekrabbel aan de deur en daar stond Poes
eigenwijs beest ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Super!![]()
Succes met je poes vandaag
Bij mij is Poes helemaal afgejaagd op de voordeur. Eergisteravond was ze ontsnapt!Na alle galerijen en beneden afgezocht te hebben ben ik toch maar gaan slapen. 's Nachts om 3 uur werd ik wakker van gekrabbel aan de deur en daar stond Poes
OMG hoe lief is dat!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
En als iemand zich afvraagt wat nou de lol is van thuis werken...
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
Die achterstequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
Awhhhhhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
Die van ons is wel eens 3 weken weggeweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eigenwijs beest ookdie van mij is ook wel eens een nacht weggebleven, ik lang zoeken, kwam hij de volgende dag ergens einde van de middag aangekakt terwijl ik me vet zorgen maakte
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ahw lief SQ
Mika slaapt altijd met 2 voorpoten in 1 schoen:da's ook fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie anders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehe, is dat Eny, die daar zo ondersteboven ligt?disclaimer
Ja, die andere waarvan ik niet weet hoe ze heet maar dat is dus diegene die je aan het aaien bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's ook fijn
[..]
Wie anders?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ahw lief SQ
Mika slaapt altijd met 2 voorpoten in 1 schoen:How cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
liefquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Sien is altijd zo heerlijk moe als ze weer thuis is na een weekje pension
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |