Bij deze alvast een order voor BBQ-kip voor 2 brushrolls!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Als er trouwens meiden zijn die erg graag de brushroll willen, dan kan ik wel eens een avondje gaan zitten hoor, tegen een kleine vergoeding. Er kunnen alleen wel wat stikfoutjes in zitten
Whehehehe, doe mij maar een ochtendexemplaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je dan een ochtendexemplaar moet bestellen omdat de middagexemplaren scheef zijn en naar kroeg ruiken
SQ gaat 50 euro per ding vragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
Verkijk je je niet op de materiaalkosten SQ? Zo met een lappie stof wat je nog hebt lijkt het altijd zo weinig, maar als je meer maakt en dingetjes moet kopen zit je zo op een aantal euro's
Yep, wel in vrij verwaarloosbare hoeveelheidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mayonaise is ook dierlijk toch, daar zit toch ook vitamine B12 in? *dipsaus maken doet*
Oh, dat lijkt me heel lastig...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop het.. Klinkt helemaal leuk.
Maar ik gooi er sollicitaties in het dozijn uit zo ongeveer.
"in afwachting van uw afwijzing verblijf ik".
Ik heb nog een jaar
Ga eens slapen joh!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Als je 1 oog dicht moet houden om teksten goed te kunnen lezen omdat je anders scheel ziet, weet je dat het tijd is om naar bed te gaan...
Nighty chicks!
duh, ik heb adresjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
Verkijk je je niet op de materiaalkosten SQ? Zo met een lappie stof wat je nog hebt lijkt het altijd zo weinig, maar als je meer maakt en dingetjes moet kopen zit je zo op een aantal euro's
Dat is zo de operatie zelf niet niet heel zwaar, maar het is wel in zijn hoofd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is fijn zeg! Zijn altijd heftige ingrepen en zeker voor familie heel angstig om mee te maken.
Sterkte verder en slaap lekker!
Oh fijn om te horen dat het goed met hem gaat bubs!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo de operatie zelf niet niet heel zwaar, maar het is wel in zijn hoofd.
Dank je allemaal voor het meeleven. ik zat gister alleen op de eerste hulp dus ik moest even spuien. Hij is de nacht goed doorgekomen en veel helderder dan de eerste keer.
Hoe gaat het nu met hem?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:04 schreef Sharana_LV het volgende:
en mogguh allzo katje weer naar dierenarts brengen en dan door naar het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |