SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
en bijbehorende felicitaties natuurlijk (die laat ik daar maar staan ok?)
en een vraag van beckyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef becky27 het volgende:
Welkom As1981 met jullie mooie Yaro!
Ik kom even binnenvallen, krijg het niet voor elkaar om lekker op iedereen te reageren maar Noortje wordt nu meestal een keer in de avond hysterisch huilend wakker... heeft ze dan een enge droom? Iemand ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Nou jaaaa, gewoon Emma's woordje niet raden! Tssssk!
Het betekent 'Gezondheid!'
ik heb me hoofd erover gebroken toenstraksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Aviva noemt het 'tontheid'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Handjes vastpakken en zeggen dat het niet mag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef Spewey het volgende:
Ik ben voor, ik zorg voor oordopjes (Zoë kan het echt hard en héél erg schril.)
Zou alleen willen dat ze zich niet zo overstuur maakt dat ze er gewoon van moet overgeven.
Wat ook de bom hier is, is op je mama aflopen en in 't gezicht te meppen als het liedje wat gezongen wordt je niet aanstaat (in de maneschijn). Vraag me toch af hoe ik iemand van bijna 18 maanden duidelijk moet maken dat dat dus niet de bedoeling is, ben dit zo niet gewend van haar broertje.
Oja dat doet Harry ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Zo doe ik het tot nu toe ook Simmu. Zet nog weinig zoden aan de dijk.
Ik merk ook dat het echt uitproberen is; ze is erg met actie/reactie bezig.
Vorige week bedacht ze dat ze zichzelf ging slaan ipv mij als ze haar zin niet kreeg. Daar kwam ze snel van terug, haha.
Ach, zolang ik consequent blijf zal het kwartje (of Frank, speciaal voor Leonnieke) vanzelf vallen. Dat is tot nu toe met alles gelukt!
Harry wil denk ik al eerder bonken met zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Keshet het volgende:
Davinia, zo'n dramaqueen meet klinkt goed!
Kunnen ze elkaar bitchslappen, stervende zwaan-acts opvoeren en als afsluiter gezondheid roepen.
Ivan kijkt dan ondertussen rustig Pingu en Harry roept 'Det!'. Als de suikertekorten beginnen doen de heren natuurlijk gewoon mee met de SZA!
Ik ben voor!
Meer liefhebbers?
De Claudia Millan methodequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en nog een tip voor omgaan met onwenselijk gedrag waarbij ingrijpen niet vereist is: negeren. Dat werkt niet alleen bij honden goed.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Keshet het volgende:
Davinia, zo'n dramaqueen meet klinkt goed!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Spewey het volgende:
[..]
De Claudia Millan methode![]()
Ik ga hem gebruiken want zeggen dat het niet mag maakt nog geen enkele indruk.
selene had met 2 en een half een "ik sla jou" fase. negeren werkte niet, uitleggen dat het niet lief is niet en tegen ravi op de peuterspeelzaal werd ze ook ruwer. na 2 weken was ik het heel erg beu en heb ik gezegd tegen haar "als je dat nou nmog een keer doet, dan sla ik net zo terug! want het voelt heel erg niet fijn dat je dat doet" en zij deed het en ik ook. heel gecontroleerd handje gepakt en heel duidelijk en bewust teruggemept. ze hoefde niet eens te huilen, maar ze was compleet flabbergasted! keek naar mij, keek naar haar arm, toen naar haar oma die erbij zat (en zei: 'ja meiske, zo voelt dat") en heeft het niet meer (zo dan iigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef octopussy het volgende:
We hebben hier wel een periode gehad van heel gemeen knijpen (met nageltjes). Ik liet haar een paar keer voelen hoe dat voelde (uiteraard niet zo hard, maar dat het net een beetje pijn doet). Daar schrok ze van. Misschien pedagogisch niet verantwoord, maar ik vind wel dat ze een beetje moet voelen dat elkaar pijn doen niet tof is.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zittenDaarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zittenDaarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken.
wij hebben twee weken op de camping gestaan met Noortje en heel wat kilometers achter haar aangelopen. Ik ben pertinent tegen zo'n tuigje eigenlijk. Juist tijdens de vakantie kreeg ze de mogelijkheid om de weide wereld te ontdekken en wie ben ik om dat tegen te gaan. We bakenden de plek ook wel af, maar ja, dat had niet echt veel zin. Ze wist iedere keer een gaatje te vinden. Dus we hebben haar vaak laten gaan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?
Zoiets werkt bij Wolf dus echt niet.
Ik zeg dan kort en bondig dat het niet mag en waarom niet ''dan gaat de dvdspeler stuk oid'' leg dan de afstandbediening/watdanook weg
Pf ben benieuwd hoe het op de camping gaat volgende week, Wolf luistert dus echt (nog steeds) voor geen meter en trekt constant een sprintje de wijde wereld in als hij de kans krijgt zonder op of om te kijken en uiteraard botsend tegen anderen op e.d
De buggy is niet erg lang meer leuk, dus wil hij lopen en dan het liefst niet aan de hand![]()
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken.
Ja ik kom hoor, samen met Harry!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Ca.ra het volgende:
Wahoe, de slingers hangen, de balonnetjes zijn opgeblazen, de koelkast ligt vol en de taart is besteld. Het kado staat klaar en als kers op de taart is zijn beste vriend beter. Thomas is helemaal klaar voor zijn feestje morgen!
veel plezier op zijn feestje!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Ca.ra het volgende:
Wahoe, de slingers hangen, de balonnetjes zijn opgeblazen, de koelkast ligt vol en de taart is besteld. Het kado staat klaar en als kers op de taart is zijn beste vriend beter. Thomas is helemaal klaar voor zijn feestje morgen!
Inderdaad om deze reden zou ik me een tuigje of van die polsbandjes best goed kunnen voorstellen, Becky.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Spewey het volgende:
oh ik vind kilometers er achteraan lopen ook helemaal niet erg, het is meer voor z'n eigen veiligheid dat ik er soms over denk, hij loopt het liefst weg op parkeerterreinen en bij drukke wegen, hij ziet nog altijd geen gevaar.
Oh wat een goede tip!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:07 schreef becky27 het volgende:
Sommige ouders schreven met pen het nummer van hun plek op de hand van het kindje. Ook makkelijk.
Ik vind Sesamstraat wat saai. Behalvequote:Op zondag 21 augustus 2011 06:55 schreef Poppejans het volgende:
Pingu vind ik ook niet zo, veel te druk. Dora zet ik er niet op, vreeeeselijk.
Wolf zit momenteel in zn Sesamstraat fase![]()
Die vindt Wolf het leukst! (en ik ook haha) alleen maakt hij van Ernie iets vaags, de klank zegt hij wel maar het klinkt als yiiiingyiingquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Sesamstraat wat saai. BehalveBert & Ernie
dan.
Ik heb het idee dat ouders snel vergeten hoe hun eigen kind op een bepaalde leeftijd was. Misschien herinnert ze zich jullie meer zoals jullie met een jaar of 3-4 waren en dat is gewoon alweer een heel andere leeftijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:35 schreef Poppejans het volgende:
Blij ben ik met al die herkenbaarheid hier wb het weglopen![]()
Mijn moeder zegt constant dat ze dat bij ons (zusje en ik) nooit heeft meegemaakt vroeger en dat wij overal lief bleven spelen/haar in de gaten hielden.
Idem hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:07 schreef Claudia_x het volgende:
Dat lopen kan ineens heel snel gaan, As1981! Maar die langzame aanloop (letterlijk en figuurlijk) is heel herkenbaar. Ivan trok zich ook zo rond 9 maanden op en liep niet veel later langs de bank, maar het echte los lopen deed hij pas in de week na zijn eerste verjaardag. Hij liep toen wel vrij snel goed. Ik herinner me dat hij toen Lena werd geboren - hij was 14 maanden oud - door de gang rende. Alleen als we buiten liepen viel hij nogal eens.
http://www.youtube.com/user/ukilandadventuresquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef Reilain het volgende:
Hier ook een groot bumba fan... Zogauw ze de laptop ziet wijst ze en zegt Boe.... Nu al! pffWaar gaat dat heen... Ach na 2 afleveringen heeft ze het ook weer gehad, dus ik vind het wel prima.. Kan er nog wel om lachen
![]()
Vind het nu nog vooral prachtig om te zien hoe ze mee gaat klappen en bewegen...
Uki ken ik niet... gaan we opzoeken!
Och arme lente... Hier ook altijd bang voor verbranden.. Oona heeft echt mijn huid en ik verbrand enorm snel.. 1x haar kin beetje verbrand.. daar vergeten te smeren![]()
Ah sneu, maar gelukkig heeft ze er geen last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Ssserpente het volgende:
Lente is verbrand op dr schouders! Snap er niks van, ze is minstens vijf keer ingesmeerd met factor 50: waterproof babyspul van Garnier dat we de hele dag door hebben gesmeerd.
Vind het zo rot, morgen maar met een t-shirtje aan naar het strand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Ahh mijn meissie kennende is ze hier helaas binnen 1 minuut op uitgekeken... (Ik vind het wel een stuk gezelligerquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef DJMO het volgende:
geweldig voor die kleintjes, Jan is er ook wég van(al zijn bob de bouwer en bumba hier ook om gek van te worden)
* DJMO weer wegsluipt, Geert hoort hier pas over een half jaar
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef Ssserpente het volgende:
Straks wordt ze nog te dik door dr feedermoeder.
Dat klinkt als *woesj* "Whaaaaaaa dagdag"quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef lily het volgende:
Ach Mefke;
Mijn oudste zat altijd onderin de curve. Broodmager was hij altijd en is hij nog steeds. Maar hij heeft altijd supergoed gegeten, lust alles, eet alles...nooit een probleem.
Je moet niet met hem buiten komen als het te hard waait maar verder is het een gezonde 10 jarige.
Ik zou me er niet te druk om maken, denk ik (misschien even in de gaten houden dat hij niet meer afvalt)
je mag wel babyvoeding meenemen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag vlieg ik met transavia, weet iemand wat we mee mogen nemen qua babyvoeding?
voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.quote:Babyvoeding aan boord:
U mag babyvoeding aan boord meenemen: voor gebruik tijdens de vlucht (bijvoorbeeld nutrilon poeder met pap) moet u de babyvoeding bij de bagagecontrole apart aanbieden. Dit hoeft niet in een doorzichtige plasic zak en de hoeveelheid heeft geen beperking. U kunt het babyvoedingpoeder zowel kant en klaar als in de poedervorm vervoeren. Aan boord kunt u warm water verkrijgen, helaas beschikt men niet over opwarmmogelijkheden.
Maar sap in een tuibeker/ rietjesbeker/ fles e.d. dus welquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite
[..]
voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.
Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
Hebben ze bij ons 2 keer niet moeilijk over gedaan. Ook niet over het flesje water wat zgnmd voor Fabian was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
je mag wel babyvoeding meenemen.
van de Transaviasite
[..]
voor de rest zou ik even het reisbureau of Transavia zelf bellen.
Pakjes drinken mogen NIET door de douane!
Ik weet niet precies was je met 'alle voeding' bedoelt, maar toen ik vorige week door de douane liep was er nog iemand die een hele zwik olvarit potjes achter moest laten op schiphol. Die zou ik sws ook niet in je handbagage doen trouwens, maar goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Pakjes nutrilon mochten bij ons gewoon door de douane (kant en klare dus) en we vlogen met transavia. Wat verder ook mag is ALLE voeding die je voor de gehele reis nodig hebt (dus bv die 8 dagen dat je gaat) mee in de handbagage, daar is geen beperking op. Moet ik wel zeggen dat we vanaf Eindhoven vlogen, misschien zijn die makkelijker. Maar ik heb er toen over gebeld en dat was ook precies wat ze me toen vertelden. En neem je een buggy mee? Transavia deed bij ons ook al helemaal niet moeilijk over kinderwagenonderstel. We hadden gewoon de mc + onderstel van de Mura bij en die mochten beiden mee tot aan de trap. Handig!
Mooie update!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:23 schreef freecell het volgende:
Lente
Dat ze die dingen zelf aankrijgt joh
Hier eigenlijk niet zoveel te melden en wel even vrij hectisch, dus ik ben er niet zoveel
Florian is gewoon een lekker ventje. Houdt van baby's en katten (zij niet van hem) van eten (liefst van een ander) en heeft zo af en toe een kleine woede-aanval, maar die zijn ook te overzien
Slaapt, eet, groeit en is gék op tekenen in alle vormen
Tssssquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef Sorbootje het volgende:
Bar, heb ongeveer heel zeeland gehad, behalve jouw kant vd tunnel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef _Bar_ het volgende:
Gebaren en Roy werken welWe gaan er ook mee door, ben ook benieuwd wat ze volgende week gaan zeggen in Gent hierover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Keshet op 24-08-2011 11:39:13 ]A grand adventure has begun.
daar is maar 1 antwoord op mogelijkquote:
Ik kan het er wel allemaal zelf neer gaan zetten, maar dan heb ik dezelfde post als keshetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:32 schreef Keshet het volgende:
vThomas, Evi en Oscar: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!![]()
![]()
Hebben jullie fijne feestjes (gehad)?
Ik ben ook heel benieuwd naar de kadootjes die jullie gehad hebben; en welke er een groooot succes zijn!
Roy communiceert met gebaren!
Ravi & Selene hebben een sticker!
Nathan loopt! Woohoo!![]()
![]()
Succes met erachteraan rennen pessie.
Daan is terug van vakantie!
Wat zullen jullie geschrokken zijn toen hij niet meer kon lopen zeg! Brr! Gelukkig was er 'niks' aan de hand!
Wij zijn even tussentijds gaan wegen vandaag. Emma weegt nu 8550 gram en is 75 centimeter lang. Ze is prima gegroeid dus!
Copycat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik kan het er wel allemaal zelf neer gaan zetten, maar dan heb ik dezelfde post als keshet![]()
Nu van mij nog een jompel voor Emma erbij
Het was heerlijk, onze vakantie voor het eerst met z'n drietjes. Was blij dat we een auto met airco hadden want het was op een gegeven moment gewoon 36 graden. We hebben toch maar in de nacht gereden. Femke heeft de hele nacht geslapen. Ik ben nu nog wat dufquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:
Mereltje welkom terug!
Heb je het leuk gehad?
Nathan is gewoon vroeg! Zn vriendje is 4 maanden ouder en stapt net aan 2 handen.
Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!
Het is de duplo brandweerkazerne. smoorverliefd is hij!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:
Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!
En terecht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is de duplo brandweerkazerne. smoorverliefd is hij!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef pessie het volgende:
Bar wat fijn dat de gebaren werken!
Ik zal vandaag nog harder mn best doen om een filmpje te maken, volgens de definitie van Freecell loopt Nathan, dat moet natuurlijk wel geshowd worden![]()
Plums, ik wil hem best vertellen dat hij dat aan jouw zoon moet leren, maar volgens mij gaat ieder kind op zn eigen tijd een bepaalde ontwikkeling in, jouw zoon zegt ongetwijfeld veel meer woordjes dan Nathan (die gisteren een 4de aan zn vocabulair heeft toegevoegd).
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Dag allemaal! Tot in het volgende topic!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft van ons een speelkeukentje gekregen van Ikea, een grote hit, ze is er heel lief mee aan t spelen al de hele dagzondag vieren we het met familie en dergelijke en dan krijgt ze ook spulletjes voor erin. Ik heb er nu al zin in <3
Tot snel allemaal in het volgende topic!:)
ik kan me niet eens herinneren dat ie ooit stil zatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
Absoluut! Toch altijd fijn als je kind laat zien dat ze kan lopen![]()
Hoewel ik wel eens verlangend terugdenk aan de tijd dat ik Zoë ergens liet zitten en na 10 minuten zat ze daar gewoon nog.
ja, dat..hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:50 schreef Spewey het volgende:
Ze loopt trouwens nog steeds alsof ze haar hele broek heeft volgebaggerd.
Haar broertje ook niet, daarom was het zo fijn dat Zoë wel gewoon bleef zitten, tot ze het tijgeren ontdekte, wat lijkt dat alweer lang geleden, ze is net 18 maanden (en een dagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik kan me niet eens herinneren dat ie ooit stil zat
met 6 maanden was ie al mobiel![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:40 schreef lily het volgende:
oh, en ik doe niet heel erg mee in dit topic (lees ook niet dagelijks wekelijks ofzo) maar ik moet het even kwijt omdat jullie Leah "kennen".
Ze loopt!
Sinds vorige week vrijdag. 20 maanden! Precies even oud als haar jongste broertje.
Als mevrouw wijdbeens cq Frankenstein maar...ze loopt! en ze krijgt er geen genoeg van..
Gefeliciteerd met je trouwdag!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef lily het volgende:
is je grote alweer 2 vandaag![]()
verrek; tis gewoon alweer 25 augustus (mijn trouwdag)
gefeliciteerdze is prachtig
We hebben er nog één hè?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:25 schreef Asyniur het volgende:
en free, hebben jullie even lekker kunnen bijslapen?
Wat goed dat je dat hebt onthoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef pessie het volgende:
Lily wat fijn dat ze loopt!!! Nu mag ze eindelijk naar de dreumes groep (toch?)
Dat scheelt altijd enorm heh, eentje weg. Vind ik ook altijd.. wel lekker af en toe hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben er nog één hè?
Maar het is heir wel een stuk rustiger nu.
Wat ontzettend fijn dat Leah dan eindelijk bij de zuigelingen weg is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef lily het volgende:
Maarrrr.. haar leidster gaf dinsdag aan dat zij over twee weken naar de dreumessen ging en dan nam ze haar gewoon mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |