SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
en bijbehorende felicitaties natuurlijk (die laat ik daar maar staan ok?)
en een vraag van beckyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef becky27 het volgende:
Welkom As1981 met jullie mooie Yaro!
Ik kom even binnenvallen, krijg het niet voor elkaar om lekker op iedereen te reageren maar Noortje wordt nu meestal een keer in de avond hysterisch huilend wakker... heeft ze dan een enge droom? Iemand ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Nou jaaaa, gewoon Emma's woordje niet raden! Tssssk!
Het betekent 'Gezondheid!'
ik heb me hoofd erover gebroken toenstraksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Aviva noemt het 'tontheid'quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Keshet het volgende:
Handjes vastpakken en zeggen dat het niet mag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef Spewey het volgende:
Ik ben voor, ik zorg voor oordopjes (Zoë kan het echt hard en héél erg schril.)
Zou alleen willen dat ze zich niet zo overstuur maakt dat ze er gewoon van moet overgeven.
Wat ook de bom hier is, is op je mama aflopen en in 't gezicht te meppen als het liedje wat gezongen wordt je niet aanstaat (in de maneschijn). Vraag me toch af hoe ik iemand van bijna 18 maanden duidelijk moet maken dat dat dus niet de bedoeling is, ben dit zo niet gewend van haar broertje.
Oja dat doet Harry ook!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Keshet het volgende:
Zo doe ik het tot nu toe ook Simmu. Zet nog weinig zoden aan de dijk.
Ik merk ook dat het echt uitproberen is; ze is erg met actie/reactie bezig.
Vorige week bedacht ze dat ze zichzelf ging slaan ipv mij als ze haar zin niet kreeg. Daar kwam ze snel van terug, haha.
Ach, zolang ik consequent blijf zal het kwartje (of Frank, speciaal voor Leonnieke) vanzelf vallen. Dat is tot nu toe met alles gelukt!
Harry wil denk ik al eerder bonken met zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Keshet het volgende:
Davinia, zo'n dramaqueen meet klinkt goed!
Kunnen ze elkaar bitchslappen, stervende zwaan-acts opvoeren en als afsluiter gezondheid roepen.
Ivan kijkt dan ondertussen rustig Pingu en Harry roept 'Det!'. Als de suikertekorten beginnen doen de heren natuurlijk gewoon mee met de SZA!
Ik ben voor!
Meer liefhebbers?
De Claudia Millan methodequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en nog een tip voor omgaan met onwenselijk gedrag waarbij ingrijpen niet vereist is: negeren. Dat werkt niet alleen bij honden goed.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Keshet het volgende:
Davinia, zo'n dramaqueen meet klinkt goed!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Spewey het volgende:
[..]
De Claudia Millan methode![]()
Ik ga hem gebruiken want zeggen dat het niet mag maakt nog geen enkele indruk.
selene had met 2 en een half een "ik sla jou" fase. negeren werkte niet, uitleggen dat het niet lief is niet en tegen ravi op de peuterspeelzaal werd ze ook ruwer. na 2 weken was ik het heel erg beu en heb ik gezegd tegen haar "als je dat nou nmog een keer doet, dan sla ik net zo terug! want het voelt heel erg niet fijn dat je dat doet" en zij deed het en ik ook. heel gecontroleerd handje gepakt en heel duidelijk en bewust teruggemept. ze hoefde niet eens te huilen, maar ze was compleet flabbergasted! keek naar mij, keek naar haar arm, toen naar haar oma die erbij zat (en zei: 'ja meiske, zo voelt dat") en heeft het niet meer (zo dan iigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef octopussy het volgende:
We hebben hier wel een periode gehad van heel gemeen knijpen (met nageltjes). Ik liet haar een paar keer voelen hoe dat voelde (uiteraard niet zo hard, maar dat het net een beetje pijn doet). Daar schrok ze van. Misschien pedagogisch niet verantwoord, maar ik vind wel dat ze een beetje moet voelen dat elkaar pijn doen niet tof is.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zittenDaarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef leonieke het volgende:
Wij hebben hier nog een andere situatie. Thomas gaat zelf in de hoek zittenDaarnet wou hij op de knopjes van de dvd-speler drukken, dus ik zei: "Thomasje, dat mag je niet doen anders moet je in de hoek staan." Hij kijkt naar mij, draait zich om, wandelt naar de hoek, zet er zich in en zit heel bedrukt naar zijn handjes te kijken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken.
wij hebben twee weken op de camping gestaan met Noortje en heel wat kilometers achter haar aangelopen. Ik ben pertinent tegen zo'n tuigje eigenlijk. Juist tijdens de vakantie kreeg ze de mogelijkheid om de weide wereld te ontdekken en wie ben ik om dat tegen te gaan. We bakenden de plek ook wel af, maar ja, dat had niet echt veel zin. Ze wist iedere keer een gaatje te vinden. Dus we hebben haar vaak laten gaan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar loopt hij daar niet net zo hard weer weg dan als je hem daar neerzet?
Zoiets werkt bij Wolf dus echt niet.
Ik zeg dan kort en bondig dat het niet mag en waarom niet ''dan gaat de dvdspeler stuk oid'' leg dan de afstandbediening/watdanook weg
Pf ben benieuwd hoe het op de camping gaat volgende week, Wolf luistert dus echt (nog steeds) voor geen meter en trekt constant een sprintje de wijde wereld in als hij de kans krijgt zonder op of om te kijken en uiteraard botsend tegen anderen op e.d
De buggy is niet erg lang meer leuk, dus wil hij lopen en dan het liefst niet aan de hand![]()
Ik was altijd fel tegenstander van zo'n tuigje, maar ik begin wel steeds meer te begrijpen waarom sommige ouders zoiets gebruiken.
Ja ik kom hoor, samen met Harry!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Ca.ra het volgende:
Wahoe, de slingers hangen, de balonnetjes zijn opgeblazen, de koelkast ligt vol en de taart is besteld. Het kado staat klaar en als kers op de taart is zijn beste vriend beter. Thomas is helemaal klaar voor zijn feestje morgen!
veel plezier op zijn feestje!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Ca.ra het volgende:
Wahoe, de slingers hangen, de balonnetjes zijn opgeblazen, de koelkast ligt vol en de taart is besteld. Het kado staat klaar en als kers op de taart is zijn beste vriend beter. Thomas is helemaal klaar voor zijn feestje morgen!
Inderdaad om deze reden zou ik me een tuigje of van die polsbandjes best goed kunnen voorstellen, Becky.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Spewey het volgende:
oh ik vind kilometers er achteraan lopen ook helemaal niet erg, het is meer voor z'n eigen veiligheid dat ik er soms over denk, hij loopt het liefst weg op parkeerterreinen en bij drukke wegen, hij ziet nog altijd geen gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |