abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101122622
Wow, wat is Emma goed aan het groeien zeg! Niks mis mee dacht ik zo! (volgens mij scheelde MInke in gewicht/lengte echt niet zoveel hoor als ik uitga van ongecorrigeerde leeftijd)
*O*

Nathan, wat goed joh! *O*

Jeetje Happy, ik had wel meegekregen dat jullie de vakantie moesten onderbreken omdat Daan zo ziek was, maar wat eng van zijn beentje?! Fijn dat het weer helemaal goed is gekomen en jullie toch nog een vakantie hebben kunnen genieten! En mooie statistieken weer hoor! Wat veel woordjes kan hij al! :o
pi_101123322
Wooo Emma! Mooie curves! *O*

Aw Daan, stom been! Maar wel mooie stats, Zoë mag dinsdag weer naar het CB, dat wordt niets met die bal gooien, die komt ze gewoon brengen en wow! 50 woordjes, wat veel!

Ik weet dat je niet mag vergelijken maar ze zijn precies even oud dus onwillekeurig doe ik dat toch. :')
pi_101124970
Ja, was inderdaad wel even schrikken met dat been. Eerst deed hij het maar af en toe en hij was ons die periode echt aan het testen met van alles dus we dachten nog eventjes dat hij ons in de maling aan het nemen was :@ maar de volgende dag kon hij er echt niet meer op staan. En we zaten in de wachtkamer van de HA te wachten met een vrouw van in de 80 jaar die vertelde over haar enige kleinzoon die is overleden aan kanker in zijn been en dat ook niemand iets kon vinden en toen was het te laat :'( zo'n verhaal wil je echt niet horen op dat moment, maar ik wist wel dat ik me niet zou laten wegsturen met 'kijk maar even aan' of 'gaat vanzelf wel weer over', maar de HA stuurde ons gelukkig ook gelijk door naar de KA.

En 50 woordjes is inderdaad best veel, hij gaat echt super en probeert alles na te zeggen en hij onthoudt echt goed. Ik sta versteld! Hij stopt zijn energie niet in groeien zullen we maar zeggen :')

En Spewey, ja vergelijken doe je toch snel hè, heb ik ook qua lengte en gewicht maar echt, ieder kindje is anders. Ik probeer dat ook maar los te laten, maar wel begrijpelijk.
pi_101124997
Emma ook mooie curves zeg, je kunt ook wel 'ongecorrigeerd' verder, want als ze zo doorgaat zit ze volgende keer gewoon netjes binnen de gemiddelde lijntjes.
pi_101125286
Wat goed zeg Pessie, Nathan die loopt *O* *O* hier nog niet hoor.. sinds de vakantie stapt ze aan de hand :)

We zijn weer terug van vakantie uit Frankrijk. Hoop dat ik hier weer een beetje de boel kan bijhouden :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:33:02 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101125291
Dag allemaal! Tot in het volgende topic!

pi_101125417
Brighteyes, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, wat een ondeugend koppie :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:38:04 #228
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101125510
Mereltje welkom terug!
Heb je het leuk gehad?

Nathan is gewoon vroeg! Zn vriendje is 4 maanden ouder en stapt net aan 2 handen.

Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!
pi_101125895
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef pessie het volgende:
Mereltje welkom terug!
Heb je het leuk gehad?

Nathan is gewoon vroeg! Zn vriendje is 4 maanden ouder en stapt net aan 2 handen.

Oeh BE, wat heeft ie daar voor speelgoed staan?! Ziet er geweldig uit!
Het was heerlijk, onze vakantie voor het eerst met z'n drietjes. Was blij dat we een auto met airco hadden want het was op een gegeven moment gewoon 36 graden. We hebben toch maar in de nacht gereden. Femke heeft de hele nacht geslapen. Ik ben nu nog wat duf :O maar heb alweer afgesproken om met vrienden even naar Noorderzon te gaan zo :D We hadden een huisje bij een camping in Zuid-Frankrijk en daar ging ze in een opblaasbadje elke dag lekker in haar blootje in. Ze heeft voor het eerst frietjes gegeten en een raket en heel veel toetjes :Y) Ze herkent zichzelf inmiddels in de spiegel en zit gekke bekken te trekken :+ Bij mijn vader in Frankrijk hebben we ons heerlijk laten verwennen, lekker niet hoeven koken en lekker rustig.. maandag hoef ik pas weer te beginnen.
pi_101126427
Mochten jullie mij missen :') mijn telefoon is stuk, dus kan niet meer internetten. ;( Ciao!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')