Ja, was inderdaad wel even schrikken met dat been. Eerst deed hij het maar af en toe en hij was ons die periode echt aan het testen met van alles dus we dachten nog eventjes dat hij ons in de maling aan het nemen was

maar de volgende dag kon hij er echt niet meer op staan. En we zaten in de wachtkamer van de HA te wachten met een vrouw van in de 80 jaar die vertelde over haar enige kleinzoon die is overleden aan kanker in zijn been en dat ook niemand iets kon vinden en toen was het te laat

zo'n verhaal wil je echt niet horen op dat moment, maar ik wist wel dat ik me niet zou laten wegsturen met 'kijk maar even aan' of 'gaat vanzelf wel weer over', maar de HA stuurde ons gelukkig ook gelijk door naar de KA.
En 50 woordjes is inderdaad best veel, hij gaat echt super en probeert alles na te zeggen en hij onthoudt echt goed. Ik sta versteld! Hij stopt zijn energie niet in groeien zullen we maar zeggen
En Spewey, ja vergelijken doe je toch snel hè, heb ik ook qua lengte en gewicht maar echt, ieder kindje is anders. Ik probeer dat ook maar los te laten, maar wel begrijpelijk.