Chrome FTWquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Flitspaal het volgende:
Ik beschuldig je helemaal niet, maar ik wil die snelle update ook weer
Ok dan is het goed, heb ik een nieuw record gevestigd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Flitspaal het volgende:
Ik beschuldig je helemaal niet, maar ik wil die snelle update ook weer
Vuurvosquote:
Die kwam nog uit 2369quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef Bart het volgende:
Zet er ff dubbele puntentopic achter Flits.
Weet ik, ik zeg toch ook niet dat het punt verdubbeld moet wordenquote:
Dat kan jij toch ook met je modpowers?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef Bart het volgende:
Zet er ff dubbele puntentopic achter Flits.
Natuurlijk kan dat, maar ik wil daar geen onnodig gebruik van makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef ß het volgende:
[..]
Dat kan jij toch ook met je modpowers?
Ogen dicht en gokken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef theSummoner het volgende:
Hijs wel heul moeilijk, dus paar hints en als dan niet verzin ik wel een nieuwe.
Het is de vlag van een provincie van een land.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ogen dicht en gokken?
Zuid-Moravie.
En Bart, zeurneusken.
Is gewoon handig ter herinnering dat het dubbele punten is, vergeet men het niet zo snelquote:
Nog 3 mins. Misschien gaat ie idd een beetje te furquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef BusterPosey het volgende:
Heb het opgezocht, maar had er nog nooit van gehoord. Dit mag inderdaad met recht een moeilijke vraag worden genoemd
Als je alles weet. Het is de bizarste provincie van Rusland durf ik wel te zeggen. De bizarste Oblast...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik kan wel alles gaan gokken dat ik in rusland weet, maar dan zijn we nog wel even bezig
Dagestan?
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:02 schreef Flitspaal het volgende:
Wat weten we samen toch veel oblasten van Rusland.
ik kan nog even niets van deze hint maken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als je alles weet. Het is de bizarste provincie van Rusland durf ik wel te zeggen. De bizarste Oblast...
[..]
De naam van de provincie (oblast) eindigt ook echt op oblastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik kan nog even niets van deze hint maken...
Nee joh, iedereen weet toch dat dit....quote:
Voor we een heel dubbel punten topic hebben verneuktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:02 schreef theSummoner het volgende:
[..]
![]()
Toch denk ik dat het 'm niet gaat worden, nieuwe?
Zware bevalling maar we zijn erquote:
Parijs klopt niet.quote:
Wil je het weten of moet ik 'm open laten staan?quote:
Vooropgesteld, ik ben niet boos ofzo, maar ik zou het aardig vinden als je het al dan niet geven van het antwoord op mijn vraag aan mij over wil laten. Dat oke?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:54 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Parijs klopt niet.
Hardlopen klopt wel![]()
Stand deel 2370
1 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
(De Joods Autonome Oblast was het antwoord op de vlaggenvraag)
Prima, ging er ten onrechte van uit dat de vraag aan mij gesteld was omdat er verder niemand actief leek te zijn in dit topic en ik ergens had gepost dat ik het antwoord op had gezocht. Sorry.quote:schreef theSummoner het volgende:[/b]
[..]
Vooropgesteld, ik ben niet boos ofzo, maar ik zou het aardig vinden als je het al dan niet geven van het antwoord op mijn vraag aan mij over wil laten. Dat oke?
Dit was goed.quote:
hier heb ik dacht ik een paar weken terug nog iets over gelezen.. Ik dacht ergens op de Balkan. Albanie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef PhysicsRules het volgende:
In 1914 overleed voor het eerst een nederlandse militair tijdens een vredesmissie. In welk land?
Het moest een moeilijke vraag zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
hier heb ik dacht ik een paar weken terug nog iets over gelezen.. Ik dacht ergens op de Balkan. Albanie?
i stand corrected ik sta gecorrigeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ascott was al goedgekeurd.
correctquote:
3 punten voor mij svp. 1 uit vorige topique en 2 voor deze vraagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
correct
Stand deel 2370
2 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
2 Wasknijper21
Stand deel 2370quote:
Uhm, ik was nog bezig. Volgens mij ben ik toch echt aan de beurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Zal ik dan maar een vraag neerzetten?
Van wie is deze quote: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Nee, theSummoner is aan de beurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Summoner was aan de beurt om een vraag te stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Van wie is deze quote: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Ok, duurde wat langquote:
Lees de OP even doorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Stand deel 2370quote:
Waarvoor staan de letters A, C, G en T?quote:Het erfelijk materiaal, DNA bestaat uit een zeer lange dubbele keten van basenparen in de vorm van een dubbele helix. Deze basenparen bestaan uit steeds twee nucleotiden.
[..]
De nucleotiden zijn dus horizontaal in paren gekoppeld en zitten verticaal in lange strengen vast, als een soort ladder. De vier verschillende nucleotiden in het DNA worden aangeduid met de letters A, C, G en T.
de eerste drie zijn goed, de vierde is half goedquote:
he vroeg duurste per kilo, niet meeste kilo'squote:
¤1,25 per 0,05g dus ¤25000 per kgquote:
Correct: Lodewijk van den berg, geboren in Sluiskilquote:
Dit is een dubbele puntentopic, iedere vraag levert dus 2 punten op. Ook de vragen liever in vet plaatsen. Zoals net gezegd, lees svp de OP een keer door.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Correct: Lodewijk van den berg, geboren in Sluiskil
Stand deel 2370
3 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
4 Wasknijper21
3 ß
2 raptorix
Ik had hem doorgelezen, maar dat stukje niet, ik dacht dat iedere 10e vraag dubbel was....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Dit is een dubbele puntentopic, iedere vraag levert dus 2 punten op. Ook de vragen liever in vet plaatsen. Zoals net gezegd, lees svp de OP een keer door.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Correct: Lodewijk van den berg, geboren in Sluiskil
Stand deel 2370
3 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
4 Wasknijper21
4 ß
2 raptorix
Cooper's Hill Cheese-Rolling and Wakequote:
Correctquote:
Van dit woord is een belangrijke 20e-eeuwse ideologie afgeleid.quote:Latijn, "roedenbundel", enkelvoud "
", meervoud "
"), oud Romeins symbool van het gezag van de hogere magistraten, in de vorm van een roedenbundel met bijl.
Het bestaat uit een bundel houten roeden die een bijl insluiten, bijeengehouden door roodleren riemen.werden door ambtenaren (lictores) voor de magistraten uit gedragen. De roeden, gewoonlijk berk maar soms iep, waren symbolisch voor de "Macht om te Straffen". De bijl symboliseerde de "Macht over leven en dood" en de riemen de "Macht om te arresteren".
Stand deel 2370quote:
Stand deel 2370quote:
Stand deel 2370quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Wasknijper21 het volgende:
bij boulimia eet men wel en kotst men het eten er weer uit, bij anorexia eet men zo goed als niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de overeenkomst tussen deze twee pica's?
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
oh god. moet ik dit goedrekenen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oh god. moet ik dit goedrekenen?
Allebei op planeet Aarde?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
er zit ook allebei wit in. En er zit blauw in beide foto's. En het zijn allebei foto's. En er staat ook water op.
harder werken voor de punten, julliequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef raptorix het volgende:
De plaatsen heten allemaal Amsterdam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef theSummoner het volgende:
Het zijn allebei landen?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: het heeft met hun ligging te maken....🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Correct:quote:
Rok?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef ß het volgende:
Hoe heet de achtbaan in Walibi Holland waar je onder de rails hangt?
Stand deel 2370quote:
Vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Stand deel 2370 (avec double points!)quote:
Stand deel 2370 (avec double points!)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef Rucebo het volgende:
Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavoured Water
Ik verwachtte sjiisme in plaats van wahabismequote:
Te laat Bart.quote:
Ik verwijder gewoon wat postsquote:
quote:
quote:
Waar gaat dit over?quote:Richard (27) is de leider van de groep en ook de slimste. Met een zwarte band in taekwondo is het geen mietje. Hij werkt bij de plantsoenendienst samen met Robbie.
quote:
Stand deel 2370 (avec double points!)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Toch iets langer moeten nadenken, 147.
20ste punt al.quote:
quote:
Grandmaster Flash (and the Furious Five) inderdaadquote:
Nee!quote:
Nee, "Operation Goodguys" is trouwens beter.quote:
quote:
Welke band + nummer?quote:Well I heard mister Young sing about her
Well, I heard ole Neil put her down
Well, I hope Neil Young will remember
A Southern man don't need him around anyhow
Stand deel 2370 (avec double points!)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:08 schreef Yankee het volgende:
sweet home alabama van lynnard skynard
Ernst-Paul is helaas overleden.quote:
Correct.quote:
lekker bezig dudequote:
Ik zou het slecht doen vanavond.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |