¤1,25 per 0,05g dus ¤25000 per kgquote:
Correct: Lodewijk van den berg, geboren in Sluiskilquote:
Dit is een dubbele puntentopic, iedere vraag levert dus 2 punten op. Ook de vragen liever in vet plaatsen. Zoals net gezegd, lees svp de OP een keer door.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Correct: Lodewijk van den berg, geboren in Sluiskil
Stand deel 2370
3 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
4 Wasknijper21
3 ß
2 raptorix
Ik had hem doorgelezen, maar dat stukje niet, ik dacht dat iedere 10e vraag dubbel was....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Dit is een dubbele puntentopic, iedere vraag levert dus 2 punten op. Ook de vragen liever in vet plaatsen. Zoals net gezegd, lees svp de OP een keer door.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Correct: Lodewijk van den berg, geboren in Sluiskil
Stand deel 2370
3 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
4 Wasknijper21
4 ß
2 raptorix
Cooper's Hill Cheese-Rolling and Wakequote:
Correctquote:
Van dit woord is een belangrijke 20e-eeuwse ideologie afgeleid.quote:Latijn, "roedenbundel", enkelvoud "
", meervoud "
"), oud Romeins symbool van het gezag van de hogere magistraten, in de vorm van een roedenbundel met bijl.
Het bestaat uit een bundel houten roeden die een bijl insluiten, bijeengehouden door roodleren riemen.werden door ambtenaren (lictores) voor de magistraten uit gedragen. De roeden, gewoonlijk berk maar soms iep, waren symbolisch voor de "Macht om te Straffen". De bijl symboliseerde de "Macht over leven en dood" en de riemen de "Macht om te arresteren".
Stand deel 2370quote:
Stand deel 2370quote:
Stand deel 2370quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Wasknijper21 het volgende:
bij boulimia eet men wel en kotst men het eten er weer uit, bij anorexia eet men zo goed als niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de overeenkomst tussen deze twee pica's?
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
oh god. moet ik dit goedrekenen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oh god. moet ik dit goedrekenen?
Allebei op planeet Aarde?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
er zit ook allebei wit in. En er zit blauw in beide foto's. En het zijn allebei foto's. En er staat ook water op.
harder werken voor de punten, julliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |