Zware bevalling maar we zijn erquote:
Parijs klopt niet.quote:
Wil je het weten of moet ik 'm open laten staan?quote:
Vooropgesteld, ik ben niet boos ofzo, maar ik zou het aardig vinden als je het al dan niet geven van het antwoord op mijn vraag aan mij over wil laten. Dat oke?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:54 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Parijs klopt niet.
Hardlopen klopt wel![]()
Stand deel 2370
1 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
(De Joods Autonome Oblast was het antwoord op de vlaggenvraag)
Prima, ging er ten onrechte van uit dat de vraag aan mij gesteld was omdat er verder niemand actief leek te zijn in dit topic en ik ergens had gepost dat ik het antwoord op had gezocht. Sorry.quote:schreef theSummoner het volgende:[/b]
[..]
Vooropgesteld, ik ben niet boos ofzo, maar ik zou het aardig vinden als je het al dan niet geven van het antwoord op mijn vraag aan mij over wil laten. Dat oke?
Dit was goed.quote:
hier heb ik dacht ik een paar weken terug nog iets over gelezen.. Ik dacht ergens op de Balkan. Albanie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef PhysicsRules het volgende:
In 1914 overleed voor het eerst een nederlandse militair tijdens een vredesmissie. In welk land?
Het moest een moeilijke vraag zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
hier heb ik dacht ik een paar weken terug nog iets over gelezen.. Ik dacht ergens op de Balkan. Albanie?
i stand corrected ik sta gecorrigeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ascott was al goedgekeurd.
correctquote:
3 punten voor mij svp. 1 uit vorige topique en 2 voor deze vraagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
correct
Stand deel 2370
2 theSummoner
2 BusterPosey
2 PhysicsRules
2 Wasknijper21
Stand deel 2370quote:
Uhm, ik was nog bezig. Volgens mij ben ik toch echt aan de beurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Zal ik dan maar een vraag neerzetten?
Van wie is deze quote: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Nee, theSummoner is aan de beurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef raptorix het volgende:
Zal ik dan maar een vraag neerzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |