Hoe kom je er zo op!quote:
Daar komt het in het kort op neer jaquote:
nee, een oude ooppervlaktemaatquote:
Stand deel 2369quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
nee, een oude ooppervlaktemaat
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Wasknijper21 het volgende:
Waar is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het voor elkaar die vraag zo snel te zien?quote:
Ik zit te wachten op Wasknijpers PM-antwoord, dus ik staar al 3 minuten naar de forumpaginaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar die vraag zo snel te zien?
Wat is eigenlijk het verschil tussen PM en DM?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Wasknijpers PM-antwoord, dus ik staar al 3 minuten naar de forumpagina
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen PM en DM?
Dat zal wel, maar het is een plaatjesvraag dus tenzij je me van onder een hoedje met wasknijper spelen beschuldigt zie ik het probleem niet helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef ß het volgende:
Dan is het nog heel snel. Je moet eerst wachten tot de vraag verschijnt (maximaal 5 seconden). kijken wat het is, antwoord bedenken, dan op het tekstveld klikken. antwoord typen en invoeren.
Het is pas geconstateerd dat bijna iedereen er last van heeft dat die updates niet elke 5 secondes plaats vinden, ongeacht de browser.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef ß het volgende:
Dan is het nog heel snel. Je moet eerst wachten tot de vraag verschijnt (maximaal 5 seconden). kijken wat het is, antwoord bedenken, dan op het tekstveld klikken. antwoord typen en invoeren.
preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij beschuldigt je nergens van, maar je bent gewoon opvallend snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |