quote:De consumentenorganisatie Test-Aankoop dreigtmet gerechtelijke stappen tegen indien het telecombedrijf een prijsverhoging voor de internettarieven niet intrekt.
Wie is?
En terecht: ik betaal momenteel over de 100 EUR voor internet, digitale televisie met sport uitbreiding en digibox
Nee, binnen 5 minuten doe ik wel een nieuwequote:
quote:
Nee, bestaat hier naar mijn weten nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Engelse topvoetbalclubplant eind dit jaar een beursintroductie op de beurs van Singapore, als het beursklimaat het toelaat.
Wie is?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Stand deel 2369quote:
scooter/motor waar je voorover hangtquote:
Oke, dan een oudelullenvraag:quote:
Toch maar weer die F5-toets van stal halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Somehow vernieuwen mijn pagina's niet meer zo snel, ook al staat mijn update op 5 seconden.
Zowel in IE als FF.
Zelfde probleem hier in Chromequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
Somehow vernieuwen mijn pagina's niet meer zo snel, ook al staat mijn update op 5 seconden.
Zowel in IE als FF.
Stand deel 2369quote:
quote:
oftewel kabouterbaardquote:
Stand deel 2369quote:
quote:
Stand deel 2369quote:
1992 overleden, HIV na een bloedtransfusie voor een hartoperatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
nu je het zegt hij lijkt er wel op. Is hij niet dood btw?
juistquote:
Nop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Landen met een aardbeving zwaarder dan X op de schaal van Richter?
Nee, deze grafiek is niet specifiek op 1 land gericht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef outtayourleague het volgende:
Nederland heeft een soort aparte merk ik in die grafiek. Gaat het om een bepaalde relatie van buitenlanden met Nederland?
Nee, het heeft te maken met het gebruik van iets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
heeft het met een soort emancipatie te maken?
quote:
Deze twee dingen kan je op volgorde zetten. (het is numeriek) Het antwoord is juist niet numeriek.quote:
Dat is hem.quote:
quote:
Dat bedoelde ik uiteraard niet, maar kan het niet anders dan goedrekenenquote:
Ik dacht: nee dat bedoelt ie natuurlijk niet, dus ik zei het maar nietquote:
Ik ook, dacht dat zij tochtstripsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht: nee dat bedoelt ie natuurlijk niet, dus ik zei het maar niet.
http://www.encyclo.nl/begrip/tochtlatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ook, dacht dat zij tochtstrips
Stand deel 2369quote:
Makkiequote:
Stand deel 2369quote:
andere mogelijkheid was Uluruquote:
Stand deel 2369quote:
bazenmuziekquote:
Stand deel 2369quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:45 schreef outtayourleague het volgende:
drees?
(komt dit van de site van z@ppelin?)
en dat heet: een...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef ß het volgende:
Een muziekinstrument dat een zoemend geluid maakt.
..dusquote:
juistquote:
You goquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik rebelleer tegen de edit-mores
Want Skrik is Noors voor "Schreeuw"quote:
Indeedquote:
wat is je rating summoner?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Indeed
Stand deel 2369
3 Yankee
3 lubje25
3 Wasknijper21
2 Quyxz_
1 ß
7 outtayourleague
1 Njosnavelin
3 Flitspaal
1 FireFox1
1 theSummoner
Yes ik sta 12-6 voor tegen m'n nieuwe vaste schaakmattie
ELO? Heb ik niet, ik ben recreationeel schakerquote:
Het bijzondere en leuke van dit spel is dat het eindeloos herhaald kan worden, de baby lijkt er maar geen genoeg van te kunnen krijgen. Dit komt waarschijnlijk omdat de baby niet beseft dat als een persoon zijn hoofd uit het zicht doet, de persoon dan toch nog aanwezig is. Daarom is de baby elke keer weer compleet verrast als het hoofd verschijnt. Het is een nuttig spel bij de ontwikkeling van gezichtsherkenning.quote:
Hopelijk weten ze inmiddels wel dat je dan niet echt verdwenen bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Dat werkt nog steeds bij mijn kinderen van bijna 5
Verveelt nooit
heb het ooit eindeloos bij m'n neefje gedaan. Je wordt er heel vrolijk vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Dat werkt nog steeds bij mijn kinderen van bijna 5
Verveelt nooit
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoezo wil je een potje spelen?
RTV NHquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef lubje25 het volgende:
Die kok die zo loopt te vloeken en loopt te kloten. kwam veel langs in de DWDD. Haagse tv of zo.
quote:
Ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoord in spoiler
ff nog snel (moet gaan slapen nl.)
welke tennisster werd ook wel the Body genoemd?- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:
Bijna goed.quote:
Beetje kut-vraag. Wist niet goed hoe ik het moest omschrijven.quote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wasknijper wil me vast verwennen met nog zo'n fijne WWII vraag
en ik ben ook nog aan het pokerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Neem je tijd, ik weet hoe bezig je bent
PP?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
en ik ben ook nog aan het pokeren
Ik ben op mijn andere scherm Minority Report aan het kijkenquote:
Ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef Wasknijper21 het volgende:
man, ik kap ermee, ik kan niet 5 dingen tegelijk
Evenveel dus als het aantal soldaten dat tijdens die oorlog met pijl en boog is gedoodquote:
Ik geloof dat er in Denemarken maar twee stiervenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Evenveel dus als het aantal soldaten dat tijdens die oorlog met pijl en boog is gedood
verdorie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef FireFox1 het volgende:
Eikelloof. Ook samen met zwaarden gedecoreerd.
Mijn Opa is vliegtuig ingenieur geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Wasknijper21 het volgende:
Dus we hoeven al die vliegtuigtypen e.d. ook niet te vragen?
Mijn favoriete WWII jachtvliegtuigquote:
Mijn andere Opa was ook een vliegtuig ingenieur. Sterker nog; ze hebben samen gewerkt.quote:
Ben bezig, snap niet waarom t nie werkt :-|quote:
Stand deel 2369quote:
Mijn opa was straaljagerpiloot. Zijn zoon (mijn vader) koos voor een spannend bestaan als accountant...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn andere Opa was ook een vliegtuig ingenieur. Sterker nog; ze hebben samen gewerkt.
Dus ook niet zo raar dat mijn zoontje en ik helemaal gek zijn van jachtvliegtuigen
Stand deel 2369quote:
Ik weet nog net waar je het over hebt, maar heb echt geen flauw idee wat het antwoord moet zijn.quote:
idd!quote:
Stand deel 2369quote:
Je zit er niet eens zo heel ver naast. De titel slaat inderdaad op de afbeelding. Al is het in de volksmond beter bekend als "<titel schilderij> van <schilder>"quote:
Dat is idd de titel. Beter bekend als 'De Stier van Potter'.quote:
quote:
Geelwortel is kurkuma, dus niet goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef Wasknijper21 het volgende:
geelwortel? Het is toch een soort specerij?
Als het antwoord nog niet geweest is, wil ik hem binnenkoppen:quote:
Stand deel 2369quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het antwoord nog niet geweest is, wil ik hem binnenkoppen:
Telenet.
* Ofyles2 zich steeds meer Belg voelt, maar nooit in België heeft gewoond.
Hoe kom je er zo op!quote:
Daar komt het in het kort op neer jaquote:
nee, een oude ooppervlaktemaatquote:
Stand deel 2369quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
nee, een oude ooppervlaktemaat
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Wasknijper21 het volgende:
Waar is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het voor elkaar die vraag zo snel te zien?quote:
Ik zit te wachten op Wasknijpers PM-antwoord, dus ik staar al 3 minuten naar de forumpaginaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar die vraag zo snel te zien?
Wat is eigenlijk het verschil tussen PM en DM?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Wasknijpers PM-antwoord, dus ik staar al 3 minuten naar de forumpagina
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen PM en DM?
Dat zal wel, maar het is een plaatjesvraag dus tenzij je me van onder een hoedje met wasknijper spelen beschuldigt zie ik het probleem niet helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef ß het volgende:
Dan is het nog heel snel. Je moet eerst wachten tot de vraag verschijnt (maximaal 5 seconden). kijken wat het is, antwoord bedenken, dan op het tekstveld klikken. antwoord typen en invoeren.
Het is pas geconstateerd dat bijna iedereen er last van heeft dat die updates niet elke 5 secondes plaats vinden, ongeacht de browser.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef ß het volgende:
Dan is het nog heel snel. Je moet eerst wachten tot de vraag verschijnt (maximaal 5 seconden). kijken wat het is, antwoord bedenken, dan op het tekstveld klikken. antwoord typen en invoeren.
preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij beschuldigt je nergens van, maar je bent gewoon opvallend snel.
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:14 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is pas geconstateerd dat bijna iedereen er last van heeft dat die updates niet elke 5 secondes plaats vinden, ongeacht de browser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |