Dankuquote:
Ik kwam drie keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn sig.
Mooi lettertype.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
5 keer gekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Nou enquote:
complot zeg ik je bob.quote:
quote:
Welke?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:31 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
NEE ibenny wat doe je hou die ene ui die is echt baas
Ja. Volgens de dokter morbide obesitas met levensgevaar en dichtslibbing van aderen maar het is wel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, hey maar heb jij echt zo'n goed lichaam?
Ben ik eigenlijk wel met je eens maar tegenwoordig werkt het niet meer zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger had je nog lapo maakt nieuw topic. Waar zijn die mooie tijden gebleven?
Niets meer dan een opmerking van algemeen belangquote:
Geen idee waar je het over had, maar ik kreeg er zowaar wel een stijve piemel van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Volgens de dokter morbide obesitas met levensgevaar en dichtslibbing van aderen maar het is wel goed.
Was er vandaag nog. Niet te verstaan die Limbo's. Ook zo'n ouwe knakker die me wat vragen stelde maar zijn combo van Duits, Frans(?) en Nederlands(?) kwam niet echt over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Limburg, wat doe je.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niets meer dan een opmerking van algemeen belang
En ik had nog wel zo'n mooie TTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk wel met je eens maar tegenwoordig werkt het niet meer zo.
Sommige dingen hoef je niet te vertellen hoor. Of ben jij zo'n type die op twitter: ik ging naar de wc' typt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over had, maar ik kreeg er zowaar wel een stijve piemel van.
nu alkmear nog weg halen.quote:
Je kunt gewoon met de auto door niemands land heen rijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Moet saisai nu met een bootje komen?
Urk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Urk weghalen is trouwens wel een redelijke faal
Nee hoorquote:
Houdoequote:
quote:
Urkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Urk weghalen is trouwens wel een redelijke faal
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DAT DIT KAN OP FOK!!
[ afbeelding ]!
Rotterdam heeft nooit inteelt gehad hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haten op Urk
Urk is het nieuwe Rotterdam
Kom er geregeld.quote:
Rotjeknor is een grafstad, dus van harte.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haten op Urk
Urk is het nieuwe Rotterdam
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Rotjeknor is een grafstad, dus van harte.
Kijk deze man snapt het.quote:
Ik schoot er laatst een op vakantie, dat beest bloeden en bloeden maar ik weet niet of het dood is.quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schoot er laatst een op vakantie, dat beest bloeden en bloeden maar ik weet niet of het dood is.
Moet je ook niet willenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jaecht wtf. Verder dan de haven kom ik ook niet.
Ik schiet jou neer ja. Dierenbeul.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schoot er laatst een op vakantie, dat beest bloeden en bloeden maar ik weet niet of het dood is.
Af en toe wel even uit eten maar uitgaan ofzo nee dat nooitquote:
Dat zal lekker rotten na verloop van tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Faux. het volgende:
Nu krijg ik allemaal doodgeschoten vosjes in m'n hoofd
Maar anders eet hij allemaal lieve kleine konijntjes op.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik schiet jou neer ja. Dierenbeul.
Ik dacht dat er opeten stondquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh nog een keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik schiet jou neer ja. Dierenbeul.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
ineens ouders serieuze gesprekken alles
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh nog een keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef thavinca het volgende:
Vieze_freddie nog meer leuke picsz :$
Konijnen hoger inschatten dan vossenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
Hier schoot ik dat vosje mee, dat zal hem leren lieve kleine konijntjes op te eten.
[ afbeelding ]
Konijnen behoren rauw gehapt te worden. het vlees moet je met je blote tanden scheurentot het bloed alle kanten opspuit. De darmen en alles eruit trekken met je klauwen en het bloed overal aan smeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar anders eet hij allemaal lieve kleine konijntjes op.
Die man verkiest zeker duiven boven uilenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Konijnen hoger inschatten dan vossen
Ja, door die vos waren er weinig lieve kleine konijntjes die ik dood kon schieten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Konijnen hoger inschatten dan vossen
Vosjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
Hier schoot ik dat vosje mee, dat zal hem leren lieve kleine konijntjes op te eten.
[ afbeelding ]
Sowieso duivenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die man verkiest zeker duiven boven uilen.
haha zegt me niks xDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
Goeiemorgen. Net Terraria gedownloadEn ik moet zo nog even abbo aanvragen, maar ik weet niet waarom iets.
Ik ga ook een abbo nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
Goeiemorgen. Net Terraria gedownloadEn ik moet zo nog even abbo aanvragen, maar ik weet niet waarom iets.
skklquote:
Okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Faux. het volgende:
Vosjes zijn wel de allerliefste dieren die er bestaan
Nee, ze eten mijn eten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Faux. het volgende:
Vosjes zijn wel de allerliefste dieren die er bestaan
Geen idee, ik heb geen idee hoeveel zoiets kostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel zakgeld krijg je nog niet van mama en papa?
3.20 per maantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen idee hoeveel zoiets kost
Dat is ze hun goed rechtquote:
4 is evenveel als 3 maar dan minder.quote:
quote:
Helaas.quote:
De bj heb ik maar weggekniptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had zaad uit haar mond verwacht
Jaquote:
En hoe doe ik het tagje erbij danquote:
Vraagt de leraar aan de studentquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
En hoe doe ik het tagje erbij dan
1 2 3 4 5 6 | .uid318475 .post_time:before { content: "Admin"; color: #FF000; padding-right: 13px; } |
Maar bedoel je dan zoietsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef thavinca het volgende:
[..]
doe maar iets leuks dat het topic een beetje leuker wordt. Zoals de eerder geposte picsz
Tietenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan zoiets
-weg-
of zoiets
[ afbeelding ]
[..]
-weg-
of zoiets
[ afbeelding ]
[..]
-weg-
of zoiets
[ afbeelding ]
Jaquote:
[..]
-weg-
of zoiets
[ afbeelding ]
En deze om het feest compleet te maken(ook in het profiel rood)quote:
1 2 3 4 | a[href="user/history/318475"] { color: #FF0000 !important; } |
Het begint bij jouw uiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
fok gaat ten onder, edit het snel man
van benny mag hetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
fok gaat ten onder, edit het snel man
Neequote:
Kleine kindertjes bed tijd.quote:
Het is cooler als je dat tussen die modtags doetquote:
Waarom is Dimens admin bij jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Is er ook een manier om posts van friends te editten? Welke class is dat?
Jo aight.quote:
Posts van vrienden te editen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Is er ook een manier om posts van friends te editten? Welke class is dat?
scriptie?quote:
Klopt. Ben daarom hard op zoek naar Ludo. Weet jij waar hij uithangt?quote:
Heeft hij dat ding nou nog niet af dan?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is cooler als je dat tussen die modtags doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft hij dat ding nou nog niet af dan?
quote:17 aug 2011 @ 00:15:42
LudoSanders napoleonfour
Mwah, weinig bijzonder. Aan scriptie gewerkt de hele dag. Haal ik andere keer wel in.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]de 4e!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Hij is aan het Ludo'eren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt. Ben daarom hard op zoek naar Ludo. Weet jij waar hij uithangt?
Waarom stuurt hij jou wel dm's.quote:
Nouja je hebt toch friends en foes ofzoiets? Nou jij staat natuurlijk bij mij als friend en ik wil bij friends een groene achtergront.quote:
libbi.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij jou wel dm's.Wat is dit?!
Ik wil ook Ludo-libbi. Hard knock life dit man.quote:
ripquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
Reddit Jailbait is verbannen, ik ga nu voor de trein springen.
tja, ik dacht hij dmed met iedereen maar niet dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil ook Ludo-libbi. Hard knock life dit man.
Firefox quotequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bent u dit? Graag even hier melden...
[ afbeelding ]
Dat kun je doen in Settings.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja je hebt toch friends en foes ofzoiets? Nou jij staat natuurlijk bij mij als friend en ik wil bij friends een groene achtergront.
Mja mja, probeer hem gewoon te hosselen dit dat, snap je. Beetje jmmr wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja, ik dacht hij dmed met iedereen maar niet dus
ik heb ludo gehosseld laatstquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja mja, probeer hem gewoon te hosselen dit dat, snap je. Beetje jmmr wel.
Hoe?quote:
Ik heb ludo al gehadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja mja, probeer hem gewoon te hosselen dit dat, snap je. Beetje jmmr wel.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | a[href="user/history/255123"] { color: #FF9F3E !important; } .uid255123 a.username { color: #FF9F3E !important; } .uid255123 .tag { color: #FF9F3E !important; } .uid255123 .tag:after { content: " / Koekjesmonster"; color: #FF9F3E; } |
Hoe was het?quote:
Hoe?quote:
Weetniet zulke dingen gaan automatisch somsquote:
Oh oké. Geen tips dit dat dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weetniet zulke dingen gaan automatisch soms
Ook leuk. Maar je zet die { en de } op zo'n rare plekquote:
Strak.quote:
Benader Ludo en toon hem affectie en interesse in zijn privéleven, dit kan hij erg op prijs stellen en na enkele goede gesprekken kom je in zijn vertrouwensgebied, hierna ben je erg goed in staat hem volledig de jouwe te maken en daarmee hem te hosselenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké. Geen tips dit dat dus?
je bedoelt die tabs?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook leuk. Maar je zet die { en de } op zo'n rare plek
Weet ik tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
je bedoelt die tabs?
Dat doe ik automatisch...
Ah, top. Bedankt man. Ga het meteen uitproberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Benader Ludo en toon hem affectie en interesse in zijn privéleven, dit kan hij erg op prijs stellen en na enkele goede gesprekken kom je in zijn vertrouwensgebied, hierna ben je erg goed in staat hem volledig de jouwe te maken en daarmee hem te hosselen
succesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, top. Bedankt man. Ga het meteen uitproberen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
http://www.reddit.com/r/jailbait/
wat
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik tochIedereen op zn eigen manier maar die van jou is nogsteeds raar
ook gedaan en het is gelukt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Benader Ludo en toon hem affectie en interesse in zijn privéleven, dit kan hij erg op prijs stellen en na enkele goede gesprekken kom je in zijn vertrouwensgebied, hierna ben je erg goed in staat hem volledig de jouwe te maken en daarmee hem te hosselen
goedsoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ook gedaan en het is gelukt.
afgesproken op een parkeerplaats in Urk. Beste ooit.quote:
God damn, dat wil ik ook. Gauw even een hosselberichtje sturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
afgesproken op een parkeerplaats in Urk. Beste ooit.
Sowieso parkeerplaatsenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
afgesproken op een parkeerplaats in Urk. Beste ooit.
1 2 3 4 5 6 7 | .uid1 a.username { color: black; } .uid1 .tag { content: ""; } |
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarom kan dit niet?
1 | content:"| "; |
In het mod uitspraken archief gooien dan.quote:
code tag zijn verkut hier.quote:
1 | &n bsp ; |
Oke, neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
code tag zijn verkut hier.
[ code verwijderd ]
ja kan niks uitleggen door deze faalubb.quote:
oh nee kijk eens naar linksquote:
haha ik keek naar rechts om je te kuttenquote:
Woon jij in Brabant?quote:
eindhoven gekste alles.quote:
siquote:
Rood staat je goed.quote:
Hoe is het met jou dan?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Dus ik zo twitter aanmaken, niemand die me volgt.Ik zoek volgers. Willen jullie me volgen? Elke dag een geile pic dit dat?
Iets irritantsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:04 schreef MajorTom. het volgende:
Doe ik mezelf al dagen lang als vrouw voor en maak ik een afspraak om mijn kont vol te laten blaffen hey? Adress van de overburen gegeven, alles, gewoon niet op komen dagen he wat is dit?
Haten op twitterquote:
Ik heb geen twitter maar ben geinteresseerd in pics.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Dus ik zo twitter aanmaken, niemand die me volgt.Ik zoek volgers. Willen jullie me volgen? Elke dag een geile pic dit dat?
Hater.quote:
Achtergesteld gebied.quote:
kom maar met mij twitteren sgtjequote:
goed met jou?quote:
Stakkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achtergesteld gebied.
Hoofdstad van Brabant is Maaskantje.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter maar ben geinteresseerd in pics.
Ja, en?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Stakker
Eindhoven 1 van 7 slimste regios in wereld
waar de neuk is randstad
komen dan
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en?
Aan jouw taalgebruik te zien is daar sowieso niets van te merken.
denk het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.
Laat me niet lachen, domme provinciaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
En toch zou ik je elimineren in welke kennistest dan ook.
quote:Love me till you can't anymore..
Je hebt je VWO nog niet eens afgemaakt man, met je zelfverzonnen eigendunkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, domme provinciaal.
Hij weet weer veel over varkensstallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het niet. Jij weet heul niet zoveel over feijenoord
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef MajorTom. het volgende:
http://twitter.com/#!/nattewaterlelie
Kun je nagaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je hebt je VWO nog niet eens afgemaakt man, met je zelfverzonnen eigendunk
Mijn vader is Feyenoordfan en derhalve heb ik mijn halve opvoeding genoten onder een Feyenoordregime.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk het niet. Jij weet heul niet zoveel over feijenoord
Nog 2quote:
ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |