Af en toe wel even uit eten maar uitgaan ofzo nee dat nooitquote:
Dat zal lekker rotten na verloop van tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Faux. het volgende:
Nu krijg ik allemaal doodgeschoten vosjes in m'n hoofd
Maar anders eet hij allemaal lieve kleine konijntjes op.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik schiet jou neer ja. Dierenbeul.
Ik dacht dat er opeten stondquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh nog een keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ik schiet jou neer ja. Dierenbeul.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
ineens ouders serieuze gesprekken alles
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh nog een keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef thavinca het volgende:
Vieze_freddie nog meer leuke picsz :$
Konijnen hoger inschatten dan vossenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
Hier schoot ik dat vosje mee, dat zal hem leren lieve kleine konijntjes op te eten.
[ afbeelding ]
Konijnen behoren rauw gehapt te worden. het vlees moet je met je blote tanden scheurentot het bloed alle kanten opspuit. De darmen en alles eruit trekken met je klauwen en het bloed overal aan smeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar anders eet hij allemaal lieve kleine konijntjes op.
Die man verkiest zeker duiven boven uilenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Konijnen hoger inschatten dan vossen
Ja, door die vos waren er weinig lieve kleine konijntjes die ik dood kon schieten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Konijnen hoger inschatten dan vossen
Vosjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
Hier schoot ik dat vosje mee, dat zal hem leren lieve kleine konijntjes op te eten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |