SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik was iig niet de enigstequote:
Dat wil ik helemaal niet wetenquote:
Sorry papa, maar ik wou Knetter helpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier nou niet eens mee kappen Heloef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloontjes van elkaar he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef ACT-F het volgende:
Lieve Knetter, ik heb een probleem
Zoek je stalker op en schop hem in elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Uitgerekend tijdens dit crematienummer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een vriend van mij aan het aanpraten dat ie naar de radio moet luisteren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Maar voor de nieuwsgierigen....
Ja ik heb inderdaad een extra ingangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Je bent paarden fluisteraar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een vriend van mij aan het aanpraten dat ie naar de radio moet luisteren.
Of stuur ff doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zoek je stalker op en schop hem in elkaar
Das lief ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry papa, maar ik wou Knetter helpen.![]()
Dat is toch lievv enzo?
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Newbie114 het volgende:
Lieve knetter ik heb ook een probleem. Mag ik 'm pmmen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Maar voor de nieuwsgierigen....
Ja ik heb inderdaad een extra ingangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben pacifistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zoek je stalker op en schop hem in elkaar
Ik luister zelf nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitgerekend tijdens dit crematienummer?
Ik wil gewoon ergens bovenaan staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das lief ja.In dit geval vergeef ik t je dan.
Kijk eens naar je Lapo gehunt man. Das toch niet leuk meer voor de rest. Sowieso lapo hunten....
Wanneer wordt dat behandelt? Het is namelijk zwaar beschamend maar grappig tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je wilt dat het anoniem op de radio behandeld wordt dan moet je dat er ff bij zetten
al geprobeerd met vragen of je stalker op wil houden?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ergens bovenaan staan.
binnenkort, datum onbekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat behandelt? Het is namelijk zwaar beschamend maar grappig tegelijkertijd.
Dat snap ik ergens wel maar je staat er 16 voor man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ergens bovenaan staan.
Dat ik daar niet opgekomen benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al geprobeerd met vragen of je stalker op wil houden?
Ik ben in SAM aan het kloten, of ik ermee om kan gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh 15 en 19 lapo's voorsprong ik kan wel even stoppen dan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom dan afscheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik duik men bed in en ga nog even via mobiel luisteren en posten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel maar je staat er 16 voor man!Je kan best wel wat minder doen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh 15 en 19 lapo's voorsprong ik kan wel even stoppen dan.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh 15 en 19 lapo's voorsprong ik kan wel even stoppen dan.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
dat staat er ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dan afscheid.Zeg dan gewoon totzo ofzo
Haten op mijn succes.quote:
Als jij dan pm't als je het gaat behandelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
binnenkort, datum onbekend.
zet er bij dat je wil dat t anoniem behandeld wordt
Ik ben al emotioneel genoegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb pas een kutnummer
Hebben?
Niet zozeer haten. Maar kom op, 15 ....quote:
will doquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als jij dan pm't als je het gaat behandelenwil die show graag horen
True, maar je snapt me wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat staat er ook
Ik ben statistiekgeil laat me.quote:
Ik weet het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet zozeer haten. Maar kom op, 15 ....
Ik ga sowieso mijn externe hd meenemen als ik naar jou kom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb daar een hele goede MP3 van
Heeft hij zijn raam open staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehe, het geluid van de tv ging hier zelfs uit voor je, Hans
Hoelaat is dat? ivm gupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Guppie mensen bezwaar als ik na Samzz nog een uurtje ga draaien ?
Ik ben dan al weg dus bij mij moet je niet zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Guppie mensen bezwaar als ik na Samzz nog een uurtje ga draaien ?
2 tot 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoelaat is dat? ivm gup
Meneer taart vind het ook tof?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehe, het geluid van de tv ging hier zelfs uit voor je, Hans
Ditquote:
Als jij hem vol zet met jouw muziek dan krijg je mijn muziekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga sowieso mijn externe hd meenemen als ik naar jou kom.
Huh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeft hij zijn raam open staan?
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik er niet ben is viro er vast om gup aan te zetten.
anders zet ik gup aan zo gauw je erin zit stiff.. als je er dan uitvliegt dan heb je pech
Veel van wt ik heb heb jij ook al denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jij hem vol zet met jouw muziek dan krijg je mijn muziek
(als je dat niet doet ook wel, maar damn man wat draai je goed)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Die doet zo: dit is..niet zeggen, niet zeggen...DIE!
Oh, hahaa, zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kan hem bijna live horen
en tof
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
ah tof, ik heb het ook op m'n Blackberry aan de praat
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Die doet zo: dit is..niet zeggen, niet zeggen...DIE!
Ja inderdaad, ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kan jij luisteren via je bb?? verklap eens hoe je dat hebt gedaan
![]()
http://listen.radionomy.com/x-raydio openenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kan jij luisteren via je bb?? verklap eens hoe je dat hebt gedaan
![]()
Eens proberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://listen.radionomy.com/x-raydio openen
Ik zeg van niet, drank brengt alleen maar ellende.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb alleen een fles wijn als drank. Open maken?
Alles wat ik heb aan muziek staat al op de hd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme Hans
Prop je HD vol en kom als de sodemieter Sushi eten
Spring ik wel op het dak, ga ik je meisje vermakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme Hans
Prop je HD vol en kom als de sodemieter Sushi eten
ik heb anders ook een fles wijn open gemaakt, en geen zweem van ellende hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zeg van niet, drank brengt alleen maar ellende.
Tenzij je een radio show moet doen
ik heb er pas 2 TB bijgezet, mijn 1 TB raakte volquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat ik heb aan muziek staat al op de hd.
Het zou geeneens meer op een interne schijf passen.
1-1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb anders ook een fles wijn open gemaakt, en geen zweem van ellende hier
Ik dacht juist dat een combinatie van een radioprogramma en wijn het venijn wasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zeg van niet, drank brengt alleen maar ellende.
Tenzij je een radio show moet doen
Ik hoor wel muziek maar andere dan JJH draaitquote:
Ik ben echt benieuwd welke van jou is!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Pm gemacht, lach aub niet te hard
Nope 2-2quote:
Ik heb 512gb extern, en twee keer 32gb intern.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er pas 2 TB bijgezet, mijn 1 TB raakte vol
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 512gb extern, en twee keer 32gb intern.
Ik moet er eentje bijkopen dus?
vaag, ik hoor precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoor wel muziek maar andere dan JJH draait
quote:
Keuj.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een 500 liggen die mag je zo meenemen
(en dat past wel
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoor slim shady haha das niet wat JJh draait
Tinychatquote:
Jaa echt he... klote bbquote:
Nee helemaal niet want dan snap je t niet. Ik ben voor de Nederlandse club in Europa en thuis 2-2 is gewoon kut!quote:
Google werkt niet bij jou?quote:
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet want dan snap je t niet. Ik ben voor de Nederlandse club in Europa en thuis 2-2 is gewoon kut!
Ow je wilde gewoon even slijmen bij de mannenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik volg het voetbal niet, was gewoon benieuwd wat Twente heeft gebakken.
terugzwaaien, altijd goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef JJH het volgende:
Ik ga geen tc doen, dan gaat lappie met witte vlaggetjes zwaaien.
2 doelpunten in eigen huis (bij twente dus) door je tegenstander is klote.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik volg het voetbal niet, was gewoon benieuwd wat Twente heeft gebakken.
Hoi Erik.quote:
Euhmm geen idee gewoon standaardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welk OS draai je?
ik hoorde Hans netjes praten
Nee, happy together.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
Het blijkt mousserende wijn te zijn wat ik heb. *PLOP* Happy new year![]()
![]()
Ikdach tdat het aan mij lag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
En als ik de headset erin doe niet meer.
Moet ik je even boos maken dan ben je niet zo zenuwachtig meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
En als ik de headset erin doe niet meer.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gegroet
* MsMessy maakt een curtsey
Nee, dat is mijn laptop. Volgens mij heeft Viro iets met het geluid gedaan of zoquote:
Met jou altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil ook happy together zijn
carool wil jij happy met mij zijn?
Bella topicquote:
Zeker! Prins Erikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een hoffelijk gebaar kan jij volgens mij wel waarderen.
quote:
WBquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme wat een lekkere muziek word er gedraaid vandaag![]()
Ik moet weer aan die sprookjes denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Vandaag is nog maar 13 minuten oudquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme wat een lekkere muziek word er gedraaid vandaag![]()
Ga ik straks even naar kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
JJH, wil je mij je playlist in zippy sturen? Ik wil al die liedjes.
Maar heel onschuldig heet de Prins in de Kleine Zeemeermin ook Erik. En dat is een lekker dingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet weer aan die sprookjes denken.
Met zwart, golvend haarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar heel onschuldig heet de Prins in de Kleine Zeemeermin ook Erik. En dat is een lekker ding.
Wie de kleine zeemeermin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar heel onschuldig heet de Prins in de Kleine Zeemeermin ook Erik. En dat is een lekker ding.
Ja voor jou wel. Ik daarentegen, zou best een zeemeerminfiletje in de boter gebakken willen opetenquote:
Jaloers !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb net een fles wijn geopend. Dus ik kan nog em vedan
En nu niet meer zeurenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja voor jou wel. Ik daarentegen, zou best een zeemeerminfiletje in de boter gebakken willen opeten.
quote:
het is uit mijn jeugd, dus zo vanzelfsprekend is het niet dat men het kentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had onlangs nog een Duits uurtje gedaan. Uiteraard ken ik het
Nee, het antwoord krijg je op de radio schatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef Newbie114 het volgende:
Knetter wollen sie bitte reagieren auf mein PM?
Ik ken het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
het is uit mijn jeugd, dus zo vanzelfsprekend is het niet dat men het kent
Ok, moest je hard lachen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee, het antwoord krijg je op de radio schat
Het is voor mij ook jeugdsentimentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
het is uit mijn jeugd, dus zo vanzelfsprekend is het niet dat men het kent
Ahhhh leeftijdsgenoot dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is voor mij ook jeugdsentiment![]()
Und ich düse, düse, düse, düse im Sauseschritt und bring die Liebe mit, von meinem Himmelsritt!
DM mij je vraag maar.quote:
Het is voor mij... Eigenlijk niks. Ik vind het een pracht nummerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is voor mij ook jeugdsentiment![]()
Und ich düse, düse, düse, düse im Sauseschritt und bring die Liebe mit, von meinem Himmelsritt!
wel om de manier waarop je het geschreven had.quote:
quote:
Wat een fiere man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste wat ik vond toen ik prins Erik in tikte.
biwquote:
Het is met een C ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme carnavalsmensen.
Het kan ook Prins Eric zijn, Heloef.
Kan em wel pm'en en het was niet zozeer een vraag.quote:
Okee doe maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan em wel pm'en en het was niet zozeer een vraag.
Oeh en het bevat iets wat jij en de AVNZMG- reeks nog niet weten. Omdat het dom was.
Hoezo? Ik zweer vanuit de grond van mijn hart dat ik 16 ben. Dacht je eerst aan 12 nadat je het gelezen had?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel om de manier waarop je het geschreven had.
ook twijfel ik nu aan jouw leeftijd
Ik heb hem wel gevonden hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme carnavalsmensen.
Het kan ook Prins Eric zijn, Heloef.
Ok ik stuur em wel door, en anders wordt het morgen of op de radio (ik geef wel aan welk verhaal mijn verhaal is, en hoop dat het niet morgenavond is ik moet werkenquote:
Jaren 80 is goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
Het is weer oud, uit de jaren '80?
Dit is zo waarquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef -Datdus- het volgende:
ik ga maar slapen welterusten iedereen!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef -Datdus- het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef -Datdus- het volgende:
trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef -Datdus- het volgende:
weet je het wachtwoord?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
ik kom in TC binnen als 'gast' maar echt binnenkomen lukt niet
Komm höl das Lasso raus! Wir spielen Cowboy und Indianer. Wir reiten um die Wette, ohne Rast und ohne Zielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |