quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoor slim shady haha das niet wat JJh draait
Tinychatquote:
Jaa echt he... klote bbquote:
Nee helemaal niet want dan snap je t niet. Ik ben voor de Nederlandse club in Europa en thuis 2-2 is gewoon kut!quote:
Google werkt niet bij jou?quote:
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet want dan snap je t niet. Ik ben voor de Nederlandse club in Europa en thuis 2-2 is gewoon kut!
Ow je wilde gewoon even slijmen bij de mannenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik volg het voetbal niet, was gewoon benieuwd wat Twente heeft gebakken.
terugzwaaien, altijd goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef JJH het volgende:
Ik ga geen tc doen, dan gaat lappie met witte vlaggetjes zwaaien.
2 doelpunten in eigen huis (bij twente dus) door je tegenstander is klote.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik volg het voetbal niet, was gewoon benieuwd wat Twente heeft gebakken.
Hoi Erik.quote:
Euhmm geen idee gewoon standaardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welk OS draai je?
ik hoorde Hans netjes praten
Nee, happy together.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
Het blijkt mousserende wijn te zijn wat ik heb. *PLOP* Happy new year![]()
![]()
Ikdach tdat het aan mij lag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
En als ik de headset erin doe niet meer.
Moet ik je even boos maken dan ben je niet zo zenuwachtig meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
En als ik de headset erin doe niet meer.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gegroet
* MsMessy maakt een curtsey
Nee, dat is mijn laptop. Volgens mij heeft Viro iets met het geluid gedaan of zoquote:
Met jou altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil ook happy together zijn
carool wil jij happy met mij zijn?
Bella topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |