Uitgerekend tijdens dit crematienummer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een vriend van mij aan het aanpraten dat ie naar de radio moet luisteren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Maar voor de nieuwsgierigen....
Ja ik heb inderdaad een extra ingangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Je bent paarden fluisteraar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een vriend van mij aan het aanpraten dat ie naar de radio moet luisteren.
Of stuur ff doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zoek je stalker op en schop hem in elkaar
Das lief ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry papa, maar ik wou Knetter helpen.![]()
Dat is toch lievv enzo?
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Newbie114 het volgende:
Lieve knetter ik heb ook een probleem. Mag ik 'm pmmen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Maar voor de nieuwsgierigen....
Ja ik heb inderdaad een extra ingangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben pacifistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zoek je stalker op en schop hem in elkaar
Ik luister zelf nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitgerekend tijdens dit crematienummer?
Ik wil gewoon ergens bovenaan staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das lief ja.In dit geval vergeef ik t je dan.
Kijk eens naar je Lapo gehunt man. Das toch niet leuk meer voor de rest. Sowieso lapo hunten....
Wanneer wordt dat behandelt? Het is namelijk zwaar beschamend maar grappig tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je wilt dat het anoniem op de radio behandeld wordt dan moet je dat er ff bij zetten
al geprobeerd met vragen of je stalker op wil houden?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ergens bovenaan staan.
binnenkort, datum onbekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat behandelt? Het is namelijk zwaar beschamend maar grappig tegelijkertijd.
Dat snap ik ergens wel maar je staat er 16 voor man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ergens bovenaan staan.
Dat ik daar niet opgekomen benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al geprobeerd met vragen of je stalker op wil houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |