binnenkort.quote:
Ja hoor hier welquote:
Eeej jij hier?quote:
Mooi zoquote:
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn oproepje luid als volgt
ik gaat deze week weer een headset halen en:
mijn eerst volgende show met headset wordt een vraag het knetter show.
Dus wat heb je altijd willen weten? bij voorkeur vragen over relaties, mannen, vrouwen en sex
stuur ze mij in pm en ik zal ze tijdens die show beantwoorden.
anoniem desgewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, val hier laatste tijd ook regelmatig binnen
blijven doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent waar het gezellig is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit dusquote:
[..]
![]()
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?idd via pm, en je krijgt er een heel mooi antwoord opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?WhahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
eerste keer dat ik hier binnenviel was een keer toen de andere SC's het licht uithaddenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent waar het gezellig is.
Ik heb die eigenschap ook.
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?Papa wat zeg je nou? Heeft mama een piemeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa wat zeg je nou? Heeft mama een piemeltje?
Oeh en voor mij dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een liedje speciaal voor Knetter. En ook eentje voor Fanta, maar die is er niet
.
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Echt, dit nummer.
Sorry dat het zo lang duurt.
Niet?quote:
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?Vraag klopt niet, of heb je het over jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Echt, dit nummer.
De Stones zijn altijd goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Echt, dit nummer.
Lieve Knetter,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil eerst genoeg vragen hebben
Gewoon bijna zeven minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sorry
voor dit?
geen sorry hoor
Jeej.quote:
eerder dan jij geloof ik zelfsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |