SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Wij zijn wat dat betreft een prima koppel achter elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde was tof symp
en hans
Het werd zomer ....quote:
Jij en ik, eerst knuffelen daarna...., waar niet?quote:
Het mietje ...quote:
Ik ben blij dat ik t loodje leg na een stuk of 14 flesjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel stijl.
Al kom ik ook een heel end hoor.
Oh, wat leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij en ik, eerst knuffelen daarna...., waar niet?
M'n dressuurzweep van 1.20quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
kinky, sta je er dit keer weer bij met een zweep?
Ja dat is te oud en niet zo'n beetje ook.quote:
wellusquote:
Ik heb het een aantal keer gepresteerd om bijna een kratje leeg te drinken. Maar dan ben ik daarna ook totaal katje lam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik t loodje leg na een stuk of 14 flesjes.
Daar ga ik dik overheen, en er zijn mensen die er bij waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik t loodje leg na een stuk of 14 flesjes.
Maar jij doet engquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wellus
en je bent bang voor mij
Ik wil niet opscheppen maar daar ga ik ook overheen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ga ik dik overheen, en er zijn mensen die er bij waren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe ja daar moest ik ook aan denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
Hoop er bij Sam on Air weer te zijn....
NIET AFKORTEN ALS SOA DIT BTW!!!!!![]()
![]()
![]()
Samzz
Whisky doe ik niet aan in grote hoeveelheden. Bier en als dat me teveel word baco's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar daar ga ik ook overheen.
En vaak drink ik eigenlijk whisky en dergelijke.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik ben niet eng
echt niet hoor
alleen een beetje knetter
Ik hoor man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor fok de kerstBAL en niet de kerstMAN
Mama appelsapjequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
luister maar eens naar het refrein van dit nummer
probeer je me wat te vertellen?quote:
Ik drink het al jarenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Whisky doe ik niet aan in grote hoeveelheden. Bier en als dat me teveel word baco's.
Als ik eenmaal aan bier begonnen ben, ga ik niet wat anders er door drinken. Dan ga ik geheid over mn nekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Whisky doe ik niet aan in grote hoeveelheden. Bier en als dat me teveel word baco's.
Hallo.quote:
Daarom alleen baco, ik weet van mezeld dat ik dat kan hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan bier begonnen ben, ga ik niet wat anders er door drinken. Dan ga ik geheid over mn nek
Je mag ook wel een keer hier komen hoor. Ik ben niet bang voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
probeer je me wat te vertellen?
Avondquote:
ik denk eerder in de treinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Even iets heel stoms eh, is socios voor de trein gesprongen?
Nee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Is dit een flauwe grap , of serieus bedoeld ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Er is 1 biertje waar ik niet tegen kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan bier begonnen ben, ga ik niet wat anders er door drinken. Dan ga ik geheid over mn nek
Draai meteen Danza Kuduro met Ein Reich!quote:
Soms schieten woorden tekortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
probeer je me wat te vertellen?
Daar moet ik nog eens naar luisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Draai meteen Danza Kuduro met Ein Reich!
Voor een lijpe foto?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
En dat kom je hier vragen omdat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Jij hebt mij al ontmoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je mag ook wel een keer hier komen hoor. Ik ben niet bang voor je
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er is 1 biertje waar ik niet tegen kan.
Dat heet Cuvee du troll. Een speciaalbiertje dat word geschonken in mijn stamkroeg.
Als ik er daar ook maar 2 van drink dan word ik ziekelijk dronken.
Heb het 5 keer geprobeerd. Maar ben letterlijk 4 keer daarvan in een rare kroeg beland.
En dat eindigde met dansen op de tafel en bar en mijn shirt uitrekken.
En ik heb alles behalve een mooi lichaam
Omdat ik na 0:00 niet in nachtbagger durfquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat ik na 0:00 niet in nachtbagger durf
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt mij al ontmoet
jij weet soberso dat ik niet eng ben
tevens dit nr
Dan heb je nog ff de tijd om moed te verzamelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat ik na 0:00 niet in nachtbagger durf
quote:
Hai die Myr.quote:
Rot opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Haifisch het volgende:
Nee, maar wat is er nu met hem gebeurd?
Waarom denk je dat wij dat weten ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Haifisch het volgende:
Open een topic er over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Haifisch het volgende:
zien wij er uit als zijn oppassers?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Haifisch het volgende:
Doe je dat niet stiekem zelf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie leggen de lat wel hoog.
Ja hierna k3 dan maar om de lat wat te verlagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie leggen de lat wel hoog.
Ik draai alleen maar wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe je dat niet stiekem zelf?
Never nooit niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja hierna k3 dan maar om de lat wat te verlagen
Trein gemist?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Haifisch het volgende:
Oh, toe maarquote:
Oepsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Kut
Ik deed iets verkeerd, ging mijn PC rebooten
Doen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis dat ik te moe ben
anders ging ik een dansje doen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Kut
owjee moeten we 112 bellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Kut
Moet je ook niet naar mijn foto kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Kut
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal keer gepresteerd om bijna een kratje leeg te drinken. Maar dan ben ik daarna ook totaal katje lam.
Ik ben blij dat ik niet zoveel kan drinken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ga ik dik overheen, en er zijn mensen die er bij waren.
wat vraag je dat liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik even een oproepje doen?
Jij altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij altijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is ze ze kwijt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij altijd. Heb je weer tieten nodig?
Wat jij gedraaid had ook! Thx voor weer een top show!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat jij gedraaid had ook! Thx voor weer een top show!![]()
![]()
Sorry voor de late reactie, ik was even bezig met wat muziekjens voor Broertje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn oproepje luid als volgt
ik gaat deze week weer een headset halen en:
mijn eerst volgende show met headset wordt een vraag het knetter show.
Dus wat heb je altijd willen weten? bij voorkeur vragen over relaties, mannen, vrouwen en sex
stuur ze mij in pm en ik zal ze tijdens die show beantwoorden.
anoniem desgewenst
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Geloven jullie me als ik zeg dat ik met de minuut nerveuzer word.
Dat weet ik niet. Dat moet haar vragenquote:
Tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat jij gedraaid had ook! Thx voor weer een top show!![]()
![]()
Sorry voor de late reactie, ik was even bezig met wat muziekjens voor Broertje.
Knetter weet raadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus wat heb je altijd willen weten? bij voorkeur vragen over relaties, mannen, vrouwen en sex
anoniem desgewenst
Had ik de eerste keer ook, zelfs net nog. Maar zo gauw als ik het eerste nummer instart en de eerste aan/afkondiging gedaan heb is het weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zoveel vragen over vrouwen en seks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
anoniem desgewenst
zijn er ook prijzen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
anoniem desgewenst
Ik geloof jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
lijkt me vervelend om 's ochtends wakker te worden....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat moet haar vragen.
Niet doen, gewoon lekker draaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
neen enkel toffe liedjes, mijn stem en antwoorden op je vragenquote:
Wijn of iets sterkersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Vervelend lijkt me dan nog wel licht uitgedruktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me vervelend om 's ochtends wakker te worden....
tieten weg![]()
We gaan het zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik de eerste keer ook, zelfs net nog. Maar zo gauw als ik het eerste nummer instart en de eerste aan/afkondiging gedaan heb is het weg.
hm ok wanneerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen enkel toffe liedjes, mijn stem en antwoorden op je vragen
We weten toch allemaal dat het de eerste keer isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik denk dat ik niet uit m'n woorden ga komen. Maar goed, ik kan het
lijkt me best tof voor een dagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me vervelend om 's ochtends wakker te worden....
tieten weg![]()
jouw show laatst wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik de eerste keer ook, zelfs net nog. Maar zo gauw als ik het eerste nummer instart en de eerste aan/afkondiging gedaan heb is het weg.
en dat is al de hoofdprijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen enkel toffe liedjes, mijn stem en antwoorden op je vragen
binnenkort.quote:
Ja hoor hier welquote:
Eeej jij hier?quote:
Mooi zoquote:
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
anoniem desgewenst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oeh gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, val hier laatste tijd ook regelmatig binnen
blijven doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent waar het gezellig is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit dusquote:
[..]
![]()
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?idd via pm, en je krijgt er een heel mooi antwoord opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?WhahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
eerste keer dat ik hier binnenviel was een keer toen de andere SC's het licht uithaddenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent waar het gezellig is.
Ik heb die eigenschap ook.
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?Papa wat zeg je nou? Heeft mama een piemeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa wat zeg je nou? Heeft mama een piemeltje?
Oeh en voor mij dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een liedje speciaal voor Knetter. En ook eentje voor Fanta, maar die is er niet
.
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Echt, dit nummer.
Sorry dat het zo lang duurt.
Niet?quote:
[..]
Is t raar om als hetero een man te hebben gepijpt?Vraag klopt niet, of heb je het over jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Echt, dit nummer.
De Stones zijn altijd goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef JJH het volgende:
Echt, dit nummer.
Lieve Knetter,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil eerst genoeg vragen hebben
Gewoon bijna zeven minuten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sorry
voor dit?
geen sorry hoor
Jeej.quote:
eerder dan jij geloof ik zelfsquote:
Neuh dit was zo maar een stomme opmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd via pm, en je krijgt er een heel mooi antwoord op
Ik vraag me af of je dat nog steeds zegt als je 't liedje hebt gehoordquote:
Dan is deze ook een beetje voor jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
ja dit ben ik, en ja dit is mijn eigen paard
Ik ben jaloers !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit aan de Lychee wijn en verdomd wat is dat lekker
Oeh, even kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer
ja dit ben ik, en ja dit is mijn eigen paard
Dan moet je Plork en de Aannemers daarna draaien als goedmaker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dat nog steeds zegt als je 't liedje hebt gehoord.
maar is 1e keer dat ik je hier signaleerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eerder dan jij geloof ik zelfs
oh, dat concludeer je wel juist dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is 1e keer dat ik je hier signaleer
ok, ik ben hier ook niet altijd natuurlijk
Sowieso, Plork.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je Plork en de Aannemers daarna draaien als goedmaker.
Stuur hem wel in, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh dit was zomer een stomme opmerking
voorbeeld van een antwoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lieve Knetter,
Moet ik dit doen ja of nee?![]()
Het hardere, wittere orgasme bij mannen onder invloed van eten/drank!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat concludeer je wel juist dan.
komt omdat Hans
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Papa wat zeg je nou? Heeft mama een piemeltje?
Daar doelde ik idd wel op ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vraag klopt niet, of heb je het over jezelf
En dan draai ik dit nummer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heet Symphonie en daar komt ook Symphonic vandaan
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan draai ik dit nummer.
I am not worthy.
O, dank voor het antwoord lieve Knetterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voorbeeld van een antwoord.
experimenteren is altijd goed.
kom erachter wat jij lekker vindt, ook al lijkt het vreemd, als jij er van kan genieten dan is het dus een goed ding.
zolang je geen andere mensen beschadigt, schokt of traumatiseert zou ik het zeker doen.
sta open voor nieuwe ervaringen en deel ze op fok ( anoniem)
wie weet wat je ontdekt, misschien ontdek je wel een manier waarop jij als man een 30 minuten durend orgasme kan krijgen! ( net als varkens:+ )
Net als varkensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voorbeeld van een antwoord.
experimenteren is altijd goed.
kom erachter wat jij lekker vindt, ook al lijkt het vreemd, als jij er van kan genieten dan is het dus een goed ding.
zolang je geen andere mensen beschadigt, schokt of traumatiseert zou ik het zeker doen.
sta open voor nieuwe ervaringen en deel ze op fok ( anoniem)
wie weet wat je ontdekt, misschien ontdek je wel een manier waarop jij als man een 30 minuten durend orgasme kan krijgen! ( net als varkens:+ )
Hans de magneetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat concludeer je wel juist dan.
komt omdat Hans
Ik denk dat je er wel om kan lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je Plork en de Aannemers daarna draaien als goedmaker.
Oh, nou, tssss, ik ga alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik honing aan m'n reet.
daar moet je iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hans je bent populair, maar je draait ook geweldige muziekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur hem wel in, gewoon omdat het kan.
zou het daardoor komen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hans je bent populair, maar je draait ook geweldige muziek
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Zit je net een minuut in de trein vanuit Eindhoven, krijg je te horen dat er iemand een trein heeft gekopt. Ben blij dat er nog bussen reden, anders was ik pas om 1 uur thuis gekomen
Oh en ik kwam WT tegenWe hebben samen in de bus naar Den Bosch gereden en een stukkie trein. Hij liep me daar toch een chick te hosselen
WT? explain?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Zit je net een minuut in de trein vanuit Eindhoven, krijg je te horen dat er iemand een trein heeft gekopt. Ben blij dat er nog bussen reden, anders was ik pas om 1 uur thuis gekomen
Oh en ik kwam WT tegenWe hebben samen in de bus naar Den Bosch gereden en een stukkie trein. Hij liep me daar toch een chick te hosselen
Hans is gewoon een hele toffe peer, en ik ben blij dat ik hem irl kenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vergat de pi, hè?quote:
Hoi veel te ver wegquote:
Geen idee, ik moest er vervroegd uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
En is t wat geworden met die chick dan ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vergat de pi, hè?
[..]
Hoi veel te ver weg![]()
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hans is gewoon een hele toffe peer, en ik ben blij dat ik hem irl ken
En mijn verzoekje
Straks maar eens ff uithoren dan, als ie nog online komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest er vervroegd uit.
en omdat je gewoon echt heel tof bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik te dank aan mijn muzieksmaak.
Is goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en omdat je gewoon echt heel tof bentOok in het echt
We moeten echt binnenkort iets afspreken, iets met Sushi en HHW enzo
Wat moet ik draaien om jou weg te krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet slapen maar er is te veel goede muziek nu
De eeuwige dilemma'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet slapen maar er is te veel goede muziek nu
Jaa goed hoorquote:
geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ik draaien om jou weg te krijgen.
Nou Madonna met Like a Virgin kan het niet zijn dus ik ben blij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel om kan lachen.
quote:
Alleen boeren/dialectrockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Madonna met Like a Virgin kan het niet zijn dus ik ben blij.
jah wat moet je daar nu weer mee?!quote:
Anders belt ze mij maar morgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zolang mn moeder maar niet boos wordt
Ik nietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah wat moet je daar nu weer mee?!
okequote:
Ik leg het haar wel uit, en we zullen niet al teveel schelen in leeftijd denk ikquote:
Ja absoluutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
Peter, als er ooit weer een marathon komt moeten wij gewoon samen een keer draaien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja absoluut
Alleen viel de laatste helaas een beetje ongelukkig voor ons...
Sowieso kunnen we wel een keer samen draaien
sadistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen foto's maken van alle diertjes in het asiel.
Die heb ik ook nog wel, en als jij een extra ingang hebt komt dat goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij weet hoe SAM werkt, en ik heb hier een headset
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog wel, en als jij een extra ingang hebt komt dat goed.
volgens mij welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
ik las hem te foutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag jij wel doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trouwens Samzz, moet je nog iemand hebben die evt. jou opvangt mocht het straks helemaal in de soep lopen ?
Niet dat dat gaat gebeuren natuurlijk, maar stel je voor dat ....
Oooowwwwquote:
Same herequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |