Ik denk dat je er wel om kan lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je Plork en de Aannemers daarna draaien als goedmaker.
Oh, nou, tssss, ik ga alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik honing aan m'n reet.
daar moet je iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hans je bent populair, maar je draait ook geweldige muziekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur hem wel in, gewoon omdat het kan.
zou het daardoor komen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hans je bent populair, maar je draait ook geweldige muziek
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Zit je net een minuut in de trein vanuit Eindhoven, krijg je te horen dat er iemand een trein heeft gekopt. Ben blij dat er nog bussen reden, anders was ik pas om 1 uur thuis gekomen
Oh en ik kwam WT tegenWe hebben samen in de bus naar Den Bosch gereden en een stukkie trein. Hij liep me daar toch een chick te hosselen
WT? explain?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Zit je net een minuut in de trein vanuit Eindhoven, krijg je te horen dat er iemand een trein heeft gekopt. Ben blij dat er nog bussen reden, anders was ik pas om 1 uur thuis gekomen
Oh en ik kwam WT tegenWe hebben samen in de bus naar Den Bosch gereden en een stukkie trein. Hij liep me daar toch een chick te hosselen
Hans is gewoon een hele toffe peer, en ik ben blij dat ik hem irl kenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vergat de pi, hè?quote:
Hoi veel te ver wegquote:
Geen idee, ik moest er vervroegd uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
En is t wat geworden met die chick dan ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vergat de pi, hè?
[..]
Hoi veel te ver weg![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hans is gewoon een hele toffe peer, en ik ben blij dat ik hem irl ken
En mijn verzoekje
Straks maar eens ff uithoren dan, als ie nog online komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest er vervroegd uit.
en omdat je gewoon echt heel tof bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik te dank aan mijn muzieksmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |