Daarom alleen baco, ik weet van mezeld dat ik dat kan hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan bier begonnen ben, ga ik niet wat anders er door drinken. Dan ga ik geheid over mn nek
Je mag ook wel een keer hier komen hoor. Ik ben niet bang voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
probeer je me wat te vertellen?
Avondquote:
ik denk eerder in de treinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Even iets heel stoms eh, is socios voor de trein gesprongen?
Nee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Is dit een flauwe grap , of serieus bedoeld ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Er is 1 biertje waar ik niet tegen kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan bier begonnen ben, ga ik niet wat anders er door drinken. Dan ga ik geheid over mn nek
Draai meteen Danza Kuduro met Ein Reich!quote:
Soms schieten woorden tekortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
probeer je me wat te vertellen?
Daar moet ik nog eens naar luisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Draai meteen Danza Kuduro met Ein Reich!
Voor een lijpe foto?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
En dat kom je hier vragen omdat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Haifisch het volgende:
Jij hebt mij al ontmoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je mag ook wel een keer hier komen hoor. Ik ben niet bang voor je
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er is 1 biertje waar ik niet tegen kan.
Dat heet Cuvee du troll. Een speciaalbiertje dat word geschonken in mijn stamkroeg.
Als ik er daar ook maar 2 van drink dan word ik ziekelijk dronken.
Heb het 5 keer geprobeerd. Maar ben letterlijk 4 keer daarvan in een rare kroeg beland.
En dat eindigde met dansen op de tafel en bar en mijn shirt uitrekken.
En ik heb alles behalve een mooi lichaam
Omdat ik na 0:00 niet in nachtbagger durfquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat ik na 0:00 niet in nachtbagger durf
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt mij al ontmoet
jij weet soberso dat ik niet eng ben
tevens dit nr
Dan heb je nog ff de tijd om moed te verzamelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat ik na 0:00 niet in nachtbagger durf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |