SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
weet ik lieve schat, zal van de fragmenten een paar jingles maken en naar je sturenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je posten? Ik wil dat hele gesprek iig niet online hebben.. Pertinent niet.
Kusjes vragen aan Nijn is vragen om gebroken ledematen. Dat je het even weetquote:
Ik heb echt een grafhekel aan m'n eigen stemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik lieve schat, zal van de fragmenten een paar jingles maken en naar je sturen
Meer leuke setjes showen?quote:
Elke keer als ik mijn eigen stem hoor dan denk ik " O mijn god ben ik dat ? NEEEEEE "quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan m'n eigen stem.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kusjes vragen aan Nijn is vragen om gebroken ledematen. Dat je het even weet
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer leuke setjes showen?
Gelukkig hoor ik mezelf niet als ik uitzend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar je went er uiteindelijk aan.
Tijdens haar DJ show live op cam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die mag je ook showen hoor.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensen van zichzelf. Het wentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus tegenwoordig wel.quote:
Ja, dat hoor ik vaker iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensen van zichzelf. Het went
Cant blame a boy for trying.quote:
Waar en waarom?quote:
Dat is niet eerlijkquote:
Ik wil het er wel uit slaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkZo leer ik nooit wat af
Dealquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DealEen beetje vechten is altijd leuk
Wie heeft het over vechtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DealEen beetje vechten is altijd leuk
Precies!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over vechten. Ik zei slaan
.
Ik mag me toch wel een beetje verdedigen? Ik wil je best laten winnen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies!Jij slaat hij ontvangt.
Heeft ie overigens ook geen problemen mee hoor.
Kleuren show ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week doe ik de kleurenshow nog een keer over
En dan ga ik eens aan een bootleg show denken
Een pets op de bibsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Daar moet ik bijzijn !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alle nummers met en over een kleur
Ik denk dat ik win. Ik heb een gemene rechtsequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik mag me toch wel een beetje verdedigen? Ik wil je best laten winnen hoor
quote:
Nee ik werk bij AT5, nou ja de radiotak.quote:
Maar ik dacht het welquote:
laten we maar snel afspreken danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win. Ik heb een gemene rechtse.
A dirty mind is.....quote:
Obvious ?quote:
Je gaat presenteren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Nee ik werk bij AT5, nou ja de radiotak.
Maar eens lezen aangezien ik de komende jaren aan mijn rechterhand veroordeeld ben en die begint saai te worden.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar eens lezen aangezien ik de komende jaren aan mijn rechterhand veroordeeld ben en die begint saai te worden.
Die bedoelde ik, en hey, met Sam is dat simpelquote:
Indeedquote:
Ik beheer het mengpaneel.quote:
Ik doe graag mn ogen daarbij dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm vannacht maar ff goed zoeken ivm het maffiaspel.
nu genieten van de muziek
Ja dan kan je lachen maar het is wel zo.quote:
Probeer links eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan kan je lachen maar het is wel zo.
Ga chickies hosselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer het eens met linksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Insomnium het volgende:
Tering dit nummer heb ik al lang niet meer gehoord
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Insomnium het volgende:
Ik ook niet, dus het werd weer tijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Insomnium het volgende:
Toffe oma.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Morgen een Tablet kopen voor Oma
En als het bevalt neem ik er misschien ook wel een
WTF?quote:- een zachte kermisdolfijn in de anus stoppen (maar ja dat moet je er wel één hebben);
Bruistabletten voor haar gebit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Morgen een Tablet kopen voor Oma
En als het bevalt neem ik er misschien ook wel een
Of op je hoofd staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of ga een tijdje op je hand zitten
Nee op de hele studio.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ze hebben een camera op de techneut gericht?
Ik heb gehoord dat een warme appeltaart ook een goede vervanging isquote:
Je ging niet doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan die Idols auditie denken
Nee, echt echt Tablet met Wifiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bruistabletten voor haar gebit?
En voor jou ook?![]()
Idols.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan die Idols auditie denken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat een warme appeltaart ook een goede vervanging is
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, echt echt Tablet met Wifi
(niet mijn oma, maar de oma van mijn kinderen)
Mijn oma is een beetje stoffig en weer op haar geboortegewicht
Vetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, echt echt Tablet met Wifi
(niet mijn oma, maar de oma van mijn kinderen)
Mijn oma is een beetje stoffig en weer op haar geboortegewicht
Het was een grote ééndagsvliegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Insomnium het volgende:
Nee lukt nooit.quote:
Ehm ja chickies hosselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga chickies hosselen.![]()
Heb geduld het komt wel
Alsof dat het beter gaat maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of ga een tijdje op je hand zitten
Nee, maar ik zie er geloof ik wel meer dan jouquote:
Blote wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was een grote ééndagsvliegIk heb ze nog live gezien in mijn lokale discotheek. Kerel ging gewoon met z'n blote op de dansvloer. Mij niet gezien met al dat glas
Dan gaat je hand slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee lukt nooit.
[..]
Ehm ja chickies hosselen.![]()
[..]
Alsof dat het beter gaat maken.![]()
Ja en dat wordt dan gewoon uitgezonden op AT5.quote:
Blijven proberenquote:
Binnenkort maar eens kijken danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dat wordt dan gewoon uitgezonden op AT5.
Tofquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VetMijn opa van 85 zit door mij sinds dit jaar ook achter de pc
Donderdag 13:00.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me, wie gaat er een dansje voor de cam voor me doen?
Das weet ik niet. Ik woon vlak bij een metro halte en heb een verrekijker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie er geloof ik wel meer dan jou
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
VetMijn opa van 85 zit door mij sinds dit jaar ook achter de pc
Samzzquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me, wie gaat er een dansje voor de cam voor me doen?
Ik ga niet eens de moeite nemen om mn oma ooit achter een pc te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das weet ik niet. Ik woon vlak bij een metro halte en heb een verrekijker.![]()
Moest ik ook al denken.quote:
Ja maar daar wordt het niet beter van bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan gaat je hand slapen.
En dan is het net alsof een ander het doet
Als ik het doe met links lijkt het net alsof ik wordt afgetrokken door een spastische patiënt.quote:
Niet echt iets wat aardig lukt.quote:
een karaoke-meetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef Insomnium het volgende:
Ik vind dat we een keer een Radio 49 karaoke tiny chat room moeten aanmaken
Nee ik kijk en pm tietenpicsquote:
Daar sta ik dan toch ook als ik ze zie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik zie ze in ruimtes waar ook een televisie en bank enzo staat
Is toch al een heel andere beleving dan zo standaard met rechtsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het doe met links lijkt het net alsof ik wordt afgetrokken door een spastische patiënt.
Omdat ik het niet doe vooral.quote:
Dat dus !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is toch al een heel andere beleving dan zo standaard met rechts
We hadden een meet in Utrecht..quote:
Van het trappenlopenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee ik kijk en pm tietenpics
Ik geef het op, je bent baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar sta ik dan toch ook als ik ze zie?
Helemaal als de mensen dan onder invloed van de nodige alcoholische versnaperingen / geestverruimende middelenquote:
Dat was episch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hadden een meet in Utrecht..
Wij naar een kroeg die als Karaokebar op internet stond.
Wij vragen: is hier karaoke?
Antwoord: Ja je mag hier roken
Ik zal het weer een keer proberen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is toch al een heel andere beleving dan zo standaard met rechts
gofferquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die haal ik wel van KPD af, moet je toch meer je best doen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf nummer hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Insomnium het volgende:
Dit klinkt wel fucking gaaf trouwens
Massage nodig ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van het trappenlopen. M'n bovenbenen doen echt zo ontzettend pijn
.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan je dan niet beter bij iemand thuis zon meeting houden ?
En dan een karaoke set huren ?
Zo hoog is je huis niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van het trappenlopen. M'n bovenbenen doen echt zo ontzettend pijn
.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik geef het op, je bent baas
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het weer een keer proberen.
Ik ken wel iemand met zo'n set.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan je dan niet beter bij iemand thuis zon meeting houden ?
En dan een karaoke set huren ?
Topquote:
Top.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Draai alvast even mijn flesje wijn open, dan ga ik luisteren zo
Ik ben moequote:
Karaokequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als iedereen een uurtje stopt met postenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
samzz wanneer ga jij draaien?
Vannacht, als iedereen wakker isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
samzz wanneer ga jij draaien?
Dat is vast geen complimentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als iedereen een uurtje stopt met posten
Vervelende newbies die zomaar op meets komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Insomnium het volgende:
Nou dan moeten we ooit maar eens zon meet gaan doen![]()
Tenminste als ik mag komen![]()
Kom hier pas twee dagen
fuuuu ik wou optijd naar bed vannachtquote:
Tuurlijk. Lijkt me juist leuk nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Insomnium het volgende:
Nou dan moeten we ooit maar eens zon meet gaan doen![]()
Tenminste als ik mag komen![]()
Kom hier pas twee dagen
Jij was er bij m'n eerste keer bijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fuuuu ik wou optijd naar bed vannacht
maar wil jouw eerste keer ook horen
Zat er zelfs naastquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was er bij m'n eerste keer bij.
Whehehehe en het was ook echt de meest afzichtelijke ouwe lullen kroeg van Utrechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik lag bijkans op de straat van het lachen.
Dat was andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was er bij m'n eerste keer bij.
Wie kwam er ook alweer op het idee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe en het was ook echt de meest afzichtelijke ouwe lullen kroeg van Utrecht
Waarom was ik daar niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat was anders
en episch slecht.. omg.. wij hebben onze boobs laten zien alles
meezingen en shit
Toen is er nog veel meer gebeurd waar een glimlach op mijn gezicht van kwam.quote:
we deden het voor de camquote:
En vast niet alleen een glimlachquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen is er nog veel meer gebeurd waar een glimlach op mijn gezicht van kwam.
Ja, dat was episch slecht iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat was anders
meezingen en shit
Laten zien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat was anders
meezingen en shit
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Zokunen het volgende:
Nijntje is een trut!
Mij een beetje pedo noemen!
Ik zocht gewoon een goedkope slaaf!
Dayum.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we deden het voor de cam
tc enzo
Ja iedereen op het balkonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was episch slecht idd. Wel enorm lachen
.
Liever tegen een paal dan tegen m'n beenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Insomnium het volgende:
Hee ik mag dan wel een newbie zijn !
MAAR IK DRINK JULLIE ERUIT.
Oh .. en als ik dronken ben dans ik tegen palen op
Een lichte tinteling in de broek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En vast niet alleen een glimlach
Mooiste was dat er op een gegeven moment TIETEN werd geroepen, en alle kerels meteen binnen stondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was episch slecht idd. Wel enorm lachen
.
Dat was nog wel het mooistequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja iedereen op het balkon
bam tieten laten zien en iedereen miste het
whahahaha
Jullie zijn slecht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mooiste was dat er op een gegeven moment TIETEN werd geroepen, en alle kerels meteen binnen stonden
Ik zag hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha
Dat snap ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever tegen een paal dan tegen m'n been.
Ik was zelfs niet thuis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hoefde alleen maar een cam aan te zetten hoor
Maakt het er niet minder grappig van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Saillant detail, ze waren te laat.
Knetter en ik lagen in een deukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Maakt het er niet minder grappig van.
Dealquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Insomnium het volgende:
jij zag ook de zoen met LL of niet?quote:
En jij vlak daarna in comaquote:
Met t bier dan hè, paaldansen doe ik niet aanquote:
Wij hebben opper baas qua alcohol in onze gelederen en die drink jij er niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Insomnium het volgende:
Kerel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Met t bier dan hè, paaldansen doe ik niet aan
Tnx Pquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog 1 nummer
Ik vond het heerlijk om deze muziek een keer zo te draaien
Op een paar nummers na gewoon lekker onbekende meuk die lekker klinkt
Bedankt voor het luisteren allemaal, en succes Hans *O/
True that.quote:
Dank je, en het was tof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog 1 nummer
Bedankt voor het luisteren allemaal, en succes Hans
wie heeft jou dat verteld, hij deed meer dan kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
En toen ging jij nog even stiekem kijken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kerel.
Genoeg drinken en de dirty dance moves komen eruit.
Let wel ik heb de gratie van een dood paard
Maar dat maakt dan ook niet meer uit.
Hmm..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij hebben opper baas qua alcohol in onze gelederen en die drink jij er niet uit.Fanta doet een kratje bier en dan is ie nog niet klaar.
Was erg fijne muziekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog 1 nummer
Bedankt voor het luisteren allemaal, en succes Hans
latersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga slapen, succes nogEn succes Taxibaas
Godver wat gemeen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahahaha
Vergeet VH niet. Die was haar gisteren ook aan het uithoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Zook is verliefd op Nijntje, netals Heloef
Lukt je echt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm..
Dat kan nog wel eens lastig worden dan![]()
Maar ik ga mijn best doen.
Nee, ze is me VEEL te jong, maar plagen is leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wanneer je moet ophouden he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga slapen, succes nogEn succes Taxibaas
Als vrouw moet het geen probleem zijn beide te doen. Goed oefenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik moet zo als ik draai heel goed opletten met praten en zo. Ik ben nu al steeds te laat met indrukken omdat ik aan het typen ben
.
Ik ben de grootste zuiperd van al mijn vrienden en mensen uit de buurtquote:
topic volgen en draaien + praten gaat niet samen, gaat geheid mis. Het is dus praten, muziek opzetten en dan topic volgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik moet zo als ik draai heel goed opletten met praten en zo. Ik ben nu al steeds te laat met indrukken omdat ik aan het typen ben
.
Je kan het beste even een flesje wijn naar binnen tikken voor je gaat draaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
.
I knowquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
topic volgen en draaien + praten gaat niet samen, gaat geheid mis. Het is dus praten, muziek opzetten en dan topic volgen.
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kan het beste even een flesje wijn naar binnen tikken voor je gaat draaien
Zelfs ik vind haar te jong.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, ze is me VEEL te jong, maar plagen is leuk.
Zo lang er maar bier is, ben ik allang blijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben de grootste zuiperd van al mijn vrienden en mensen uit de buurt![]()
Dus we zullen zien.
Ik kan alles tegelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
topic volgen en draaien + praten gaat niet samen, gaat geheid mis. Het is dus praten, muziek opzetten en dan topic volgen.
Ja maar... jij bent Knetterquote:
Uhuh, stiekem ben je een pedobearquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, ze is me VEEL te jong, maar plagen is leuk.
Heb je het nummer van de chickie uit de bus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wanneer je moet ophouden he?
Dat ben ik ook maar _Fanta is baas!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben de grootste zuiperd van al mijn vrienden en mensen uit de buurt![]()
Dus we zullen zien.
Ze was 28, ACHTENTWINTIGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je het nummer van de chickie uit de bus?
Jij weet niet hoeveel ik drink.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook maar _Fanta is baas!![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook maar _Fanta is baas!![]()
Had haar ff doorgestuurdquote:
Gezelligheid enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Ik zou bleach gaan kijken, waarom blijf ik hangen in het topic?
Ik heb dat ook elke avond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Ik moet m'n koppie erbij houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt niet veel over voor je fans he?
Gezelligheid denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
_Fanta begint s'middags, zuipt de hele nacht door en gaat vervolgens als de winkels open zijn nieuw bier halen. Dus eehm doe je best.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb dat ook elke avond.
En dan kijk ik naar buiten en word het alweer licht
Omdat wij leuk zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Dat is wel stijl.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
_Fanta begint s'middags, zuipt de hele nacht door en gaat vervolgens als de winkels open zijn nieuw bier halen. Dus eehm doe je best.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel ik drink.
Maar ik DENK dat ik het dan ook afleg.
Of ik moet echt een goede avond hebben.
Maar we gaan het zien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
_Fanta begint s'middags, zuipt de hele nacht door en gaat vervolgens als de winkels open zijn nieuw bier halen. Dus eehm doe je best.
Ja en? JA EN? ACHTENTWINTIGquote:
Omdat je niet bent komen opdagen daar ?quote:
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Maar stiekem staat Samzz op 1, de rest komt later
quote:
Ben er al bij sinds begin van onz radio. Was in het begin aan het lurken en vanaf topic nr 300 mee gaan posten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb dat ook elke avond.
En dan kijk ik naar buiten en word het alweer licht
Volgende keer denk ik aan je.quote:
Doet ie ook niet snel maar misschien als ie zo een uitdaging krijgt wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Precies.
Al ben ik bang dat Fanta niet snel op een meet komt.
Hij durft nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omdat je niet bent komen opdagen daar ?
Wij zijn wat dat betreft een prima koppel achter elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde was tof symp
en hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |