Jij weet niet hoeveel ik drink.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook maar _Fanta is baas!![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook maar _Fanta is baas!![]()
Had haar ff doorgestuurdquote:
Gezelligheid enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Ik zou bleach gaan kijken, waarom blijf ik hangen in het topic?
Ik heb dat ook elke avond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Ik moet m'n koppie erbij houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt niet veel over voor je fans he?
Gezelligheid denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
_Fanta begint s'middags, zuipt de hele nacht door en gaat vervolgens als de winkels open zijn nieuw bier halen. Dus eehm doe je best.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb dat ook elke avond.
En dan kijk ik naar buiten en word het alweer licht
Omdat wij leuk zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Dat is wel stijl.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
_Fanta begint s'middags, zuipt de hele nacht door en gaat vervolgens als de winkels open zijn nieuw bier halen. Dus eehm doe je best.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel ik drink.
Maar ik DENK dat ik het dan ook afleg.
Of ik moet echt een goede avond hebben.
Maar we gaan het zien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
_Fanta begint s'middags, zuipt de hele nacht door en gaat vervolgens als de winkels open zijn nieuw bier halen. Dus eehm doe je best.
Ja en? JA EN? ACHTENTWINTIGquote:
Omdat je niet bent komen opdagen daar ?quote:
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Maar stiekem staat Samzz op 1, de rest komt later
quote:
Ben er al bij sinds begin van onz radio. Was in het begin aan het lurken en vanaf topic nr 300 mee gaan posten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb dat ook elke avond.
En dan kijk ik naar buiten en word het alweer licht
Volgende keer denk ik aan je.quote:
Doet ie ook niet snel maar misschien als ie zo een uitdaging krijgt wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Precies.
Al ben ik bang dat Fanta niet snel op een meet komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |