Ik ken het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
het is uit mijn jeugd, dus zo vanzelfsprekend is het niet dat men het kent
Ok, moest je hard lachen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee, het antwoord krijg je op de radio schat
Het is voor mij ook jeugdsentimentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
het is uit mijn jeugd, dus zo vanzelfsprekend is het niet dat men het kent
Ahhhh leeftijdsgenoot dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is voor mij ook jeugdsentiment![]()
Und ich düse, düse, düse, düse im Sauseschritt und bring die Liebe mit, von meinem Himmelsritt!
DM mij je vraag maar.quote:
Het is voor mij... Eigenlijk niks. Ik vind het een pracht nummerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is voor mij ook jeugdsentiment![]()
Und ich düse, düse, düse, düse im Sauseschritt und bring die Liebe mit, von meinem Himmelsritt!
wel om de manier waarop je het geschreven had.quote:
quote:
Wat een fiere man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste wat ik vond toen ik prins Erik in tikte.
biwquote:
Het is met een C ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme carnavalsmensen.
Het kan ook Prins Eric zijn, Heloef.
Kan em wel pm'en en het was niet zozeer een vraag.quote:
Okee doe maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan em wel pm'en en het was niet zozeer een vraag.
Oeh en het bevat iets wat jij en de AVNZMG- reeks nog niet weten. Omdat het dom was.
Hoezo? Ik zweer vanuit de grond van mijn hart dat ik 16 ben. Dacht je eerst aan 12 nadat je het gelezen had?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel om de manier waarop je het geschreven had.
ook twijfel ik nu aan jouw leeftijd
Ik heb hem wel gevonden hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme carnavalsmensen.
Het kan ook Prins Eric zijn, Heloef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |