Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Krijg ik dan zo'n schattig klein meisje schopje tegen mijn scheen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn gaat boos worden op de TT!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een ode aan ST was meer op zn plek geweest nu
Nou, ik denk dat dat je nog tegen kan vallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Krijg ik dan zo'n schattig klein meisje schopje tegen mijn scheen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
AUWquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat je nog tegen kan vallen![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
Nijn gaat boos worden op de TT!
Dat wil ik natuurlijk wel weten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
yay telefoon terug gevondenhou maar op over waar hij was ...
Je hebt het er al dagen over, so spill!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tussen de veroinica gids in op de wc ...
Nee, nou wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan om een ode te verdienen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nondedju, het leven moet toch zwaar zijn als je zo overal tegenaan kijktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dat in het juiste topic vertellen, zussie. Dit zijn de koffie- en theemensen. En als ze dat niet zijn, zijn ze verdwaald.
quote:
* RockNijntje maakt het bed van Zokunen en JJH opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben geen pedo, wel aards lui. En jij leek een goede slaaf![]()
Je bent lief!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan om een ode te verdienen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Zokunen
[..]
Nondedju, het leven moet toch zwaar zijn als je zo overal tegenaan kijkt.
Er mag hier in de KSC wel eens iets aardiger gedaan worden tegen users die hier voor het eerst posten. (als hun post geen bagger is dan. Maar de meeste ONZ'ers worden hier meteen verrot gescholden)
[..]
[..]
* RockNijntje maakt het bed van Zokunen en JJH op![]()
Looool, zo klinkt het alsof jullie in één bed slapen.
Stom konijn!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Zokunen
[..]
Nondedju, het leven moet toch zwaar zijn als je zo overal tegenaan kijkt.
Er mag hier in de KSC wel eens iets aardiger gedaan worden tegen users die hier voor het eerst posten. (als hun post geen bagger is dan. Maar de meeste ONZ'ers worden hier meteen verrot gescholden)
[..]
[..]
* RockNijntje maakt het bed van Zokunen en JJH op![]()
Looool, zo klinkt het alsof jullie in één bed slapen.
Er zijn wel meer mensen liefquote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Stom konijn!
Voor straf moet je ook de ramen lappen!
Succesquote:
Jijjijjijjij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen lief
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb een TR gemaakt over het topic over mij.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen lief
quote:
Leermomentjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
het ergste is nog dat ik er nog gekeken heb ook maar nooit natuurlijk tussen de gids en de foldertjes ...
Ligt aan je stemmingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
Blah. Zo slapen of nog even een uurtje wachten?
quote:
Toch denk ik da KG iets anders bedoeldequote:
Hé?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch denk ik da KG iets anders bedoelde
Ga je over een uurtje met mij meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
Blah. Zo slapen of nog even een uurtje wachten?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ach ja ... 7 smsjes lol en 25 gemiste oproepen ... waarvan 5 van me zelf ...
Zie je wel, ik verdien geen odequote:
Ben radio aan het luisterenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaap... dat zal wel even duren ben ik bang
Ahwquote:
Heel wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je wel, ik verdien geen ode
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben radio aan het luisteren
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slaap... dat zal wel even duren ben ik bang
Ik? Hoezo datquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, jij bent slaapverwekkend vandaag
ach, we rommelen verder he, qua prive en werk.... overleven somsquote:
Je kon toch niet slapen, dus riepen we je evenquote:
het hielpquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kon toch niet slapen, dus riepen we je even
quote:
oh, haiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kon toch niet slapen, dus riepen we je even
DaMartquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond, ik ben weer thuis na een gezellige minimeet.
Zo mini wassieniequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef DaMart het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef DaMart het volgende:
Ja, mijn hart, kom jij het maken?quote:
Tante Sidoniwokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, mijn hart, kom jij het maken?![]()
![]()
In DIG weten ze dat vast welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb even geen zin om hier een topic voor te openen, maar wie weet of een email de tijd aangeeft waarop hij verstuurd is, of de tijd waarop hij verzonden is?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tante Sidoniwok.
ik heb niet veel nodig om te verdwijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wel het hele bericht lezen he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
mag ik eerst mijn eigen hart lijmen morgen?
Ja, maar die zit nu radio te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... meet dus.
Heeft apekopje zich ook alweer gemeld?.
wel, want dan moet je eerst ook nog uit een heleboel harten zien te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb niet veel nodig om te verdwijnen
Zo erg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, we rommelen verder he, qua prive en werk.... overleven soms![]()
ehm..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, want dan moet je eerst ook nog uit een heleboel harten zien te komen
fotolijstjes om te vullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ach, soms zou ik wel eens willen verdwijnen en elders overnieuw beginnenquote:
Zouden mijn foto's daarbij kunnen helpen? Morgen heb je zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
mag ik eerst mijn eigen hart lijmen morgen?
Oh, dat gevoel ken ik heel goed. Afgelopen jaar ontelbare keren gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, soms zou ik wel eens willen verdwijnen en elders overnieuw beginnen
maar ach ik moet niet zeuren
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat gevoel ken ik heel goed. Afgelopen jaar ontelbare keren gehad.
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Je kunt verdwijnen wat je wilt, maar je neemt jezelf altijd mee..
maar ik zie hier dan weer 2 jongetjes rondlopen en dan realiseer ik me weer dat ik eigenlijk gelukkig zou moeten zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat gevoel ken ik heel goed. Afgelopen jaar ontelbare keren gehad.
als je die thuis wil laten is het het grote definitieve verdwijnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij kan je dat in de header zien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb even geen zin om hier een topic voor te openen, maar wie weet of een email de tijd aangeeft waarop hij verstuurd is, of de tijd waarop hij verzonden is?
Yup, daarom zijn mijn verre verhuisplannen stiekem ook wat bijgesteld naar minder ver weg. Afgelopen week werd ik al onverwachts geconfronteerd met het feit dat je verleden nooit weggaat als je elders woont, het zit gewoon in je en gaat overal en altijd met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nee joh, gewoon jezelf weer leuk gaan vinden en klaar ben jequote:
WoeWoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat in de header zien?
En hallo KSC.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zie hier dan weer 2 jongetjes rondlopen en dan realiseer ik me weer dat ik eigenlijk gelukkig zou moeten zijn
Gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon jezelf weer leuk gaan vinden en klaar ben je
hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat in de header zien?
En hallo KSC.
de oplossing voor allesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kerel.quote:
Precies, dan kan je maar beter zijn waar je je het meest op je gemak voeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup, daarom zijn mijn verre verhuisplannen stiekem ook wat bijgesteld naar minder ver weg. Afgelopen week werd ik al onverwachts geconfronteerd met het feit dat je verleden nooit weggaat als je elders woont, het zit gewoon in je en gaat overal en altijd met je mee.
Hey prinses.quote:
Ik wil slaan, mag dat ookquote:
Wat zou diep moeten zitten?quote:
nee joh, zo noemt hij iedereen..nou ja, vrouwelijk danquote:
Klopt. En ondanks dat ik elders meer huis voor minder geld kan krijgen, vind ik het op dit moment een te grote gok of elders wel echt als thuis zal gaan voelen. Ik heb de afgelopen dagen ook gemerkt dat ik de duinen en de zee gewoon in de buurt wil hebben, zodat ik even kan gaan uitwaaien als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, dan kan je maar beter zijn waar je je het meest op je gemak voelt
Iedere vrouw heeft wel iets prinsessigs over zich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, zo noemt hij iedereen..nou ja, vrouwelijk dan
quote:
dat heb ik ook een tijdje volgehoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zie hier dan weer 2 jongetjes rondlopen en dan realiseer ik me weer dat ik eigenlijk gelukkig zou moeten zijn
met mezelf kan ik prima levenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een bos voldoet ook voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En ondanks dat ik elders meer huis voor minder geld kan krijgen, vind ik het op dit moment een te grote gok of elders wel echt als thuis zal gaan voelen. Ik heb de afgelopen dagen ook gemerkt dat ik de duinen en de zee gewoon in de buurt wil hebben, zodat ik even kan gaan uitwaaien als ik daar zin in heb.
Dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
Klopt. En ondanks dat ik elders meer huis voor minder geld kan krijgen, vind ik het op dit moment een te grote gok of elders wel echt als thuis zal gaan voelen. Ik heb de afgelopen dagen ook gemerkt dat ik de duinen en de zee gewoon in de buurt wil hebben, zodat ik even kan gaan uitwaaien als ik daar zin in heb.
morgen is goed Martquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden mijn foto's daarbij kunnen helpen? Morgen heb je ze.
Ik vraag me af hoe jullie allemaal zo goed op te hoogte zijn.quote:
Die was erg gemakkelijk in te koppen ja.quote:
Nee joh! Zee moet iets speciaals blijven, iets dat ver weg is, een traktatie om een enkele keer per jaar heen te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil IEMAND slaan, niet perse jouquote:
Ik heb nog vliegertouw, wanneer ben je weer hier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh! Zee moet iets speciaals blijven, iets dat ver weg is, een traktatie om een enkele keer per jaar heen te gaan.
Het belangrijkste is uiteinde dat jij de omgeving om je heen hebt waar jij je optimaal kan voelen. Ik zou de zee en duinen lekker in de buurt houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vier dagen met Joysa op stap geweest hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jullie allemaal zo goed op te hoogte zijn.Ik ben sinds de meet 4 keer in de KSC geweest.
[..]
Die was erg gemakkelijk in te koppen ja.
ik loop het duingras in je bent me kwijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog vliegertouw, wanneer ben je weer hier?.
* RockNijntje redt Vraarie van de gevaarlijke kat die hem wil slaanquote:
Wat een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vier dagen met Joysa op stap geweest he.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje redt Vraarie van de gevaarlijke kat die hem wil slaan
Jij verbergt je achter een grasspriet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik loop het duingras in je bent me kwijt
* MPG verstopt zich samen met wok in het duingrasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog vliegertouw, wanneer ben je weer hier?.
Jajajaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met jou maar al te graag
Wil je er ook een kusje bij?
Hihi
Trustequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
Pff, ik volg het niet meer. Ik ben weg, doei!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
Ik hoorde het! Parkfeesten toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij hoeveel jij daar gezopen hebt en hoeveel je hebt onthouden van wat ik heb verteldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
Ga je nu weer in het gras spelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG verstopt zich samen met wok in het duingras...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tot het gaat waaien, jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG verstopt zich samen met wok in het duingras...
gokje, veel en weinigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij hoeveel jij daar gezopen hebt en hoeveel je hebt onthouden van wat ik heb verteld
Waar je maar zin in hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bukken voor wok?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar je maar zin in hebt
Tenzij je mij meeneemt dat duingras in natuurlijk![]()
Maar dan moet ik wel bukken
Heldinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje redt Vraarie van de gevaarlijke kat die hem wil slaan
ik heb mijn sleutels bij mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
tot het gaat waaien, ja
bukken, o ja dat moet ik niet vergeten danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar je maar zin in hebt
Tenzij je mij meeneemt dat duingras in natuurlijk![]()
Maar dan moet ik wel bukken
Ik pas niet achter gras, dus ik moet plat op de grond om me te verbergen daarinquote:
Krijg ik nou ook een kusje?quote:
Hihihihiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuffelen een lief kusje voor jou
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoorde het! Parkfeesten toch?
Zo veel heb ik daar niet gezopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij hoeveel jij daar gezopen hebt en hoeveel je hebt onthouden van wat ik heb verteld
die zit in mijn broek zakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed vasthouden aan je sleutelbos en misschien waai je niet weg.
duingras is wel prikkig hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik pas niet achter gras, dus ik moet plat op de grond om me te verbergen daarin
Neh, ik kom wel gewoon met jou spelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga je nu weer in het gras spelen?
Daar.quote:
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
duingras is wel prikkig hoor
Wel iets, maar grasscutsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben
Yup, dat is op dit moment mijn plan dus ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het belangrijkste is uiteinde dat jij de omgeving om je heen hebt waar jij je optimaal kan voelen. Ik zou de zee en duinen lekker in de buurt houden.
Leuk! Ik had de laatste avond er wel bij willen zijn, toen werd er toch brasmuziek gespeeld?quote:
Een bescheiden hoeveelheid inderdaad.quote:[..]
Zo veel heb ik daar niet gezopen! Ik heb maar iets van 15 pils per avond gehad ( en nog whisky in de loco op vrijdag en zaterdag)...
Schurend zand is ook niet misquote:
Die duitse band jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Leuk! Ik had de laatste avond er wel bij willen zijn, toen werd er toch brasmuziek gespeeld?
[..]
Een bescheiden hoeveelheid inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En de tas is ingepakt voor morgen, inclusief de 'steek-hem-in-koe-adapter'.
Dat is nog wel het ergste! Zand tussen de tenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schurend zand is ook niet mis
Morgen moet je maar even in het zijvakje van mijn sporttas neuzen.quote:
I willquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen moet je maar even in het zijvakje van mijn sporttas neuzen.
Tenen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is nog wel het ergste! Zand tussen de tenen.
Labrassbanda inddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Leuk! Ik had de laatste avond er wel bij willen zijn, toen werd er toch brasmuziek gespeeld?
[..]
Een bescheiden hoeveelheid inderdaad.
Ja, die enequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup, dat is op dit moment mijn plan dus ook.
Ik denk dat bij dames bij beide tenen het niet erg plezant is.quote:
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Joysa het volgende:
[me=Joysa]gaat slapen..
[/me]
slaap lekker![]()
*proestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat bij dames bij beide tenen het niet erg plezant is.
Truste siesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Joysa het volgende:
[me=Joysa]gaat slapen..
[/me]
slaap lekker![]()
trustequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Joysa het volgende:
[me=Joysa]gaat slapen..
[/me]
slaap lekker![]()
of tegen een boom in de stromende regenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef wel.o.k het volgende:
poeh he,
niet in het gras, niet in het zand...
zullen we dan gewoon geen buiten sex meer doen?
of is de moterkap wel goed?
Ik loop al langer met het plan rond om wat te gaan kopen. Ik hoef niet per se weg uit dit huis, al begin ik me steeds vaker te ergeren aan de geluidsproductie van andere flatbewoners. En huren vind ik vooral zonde van het geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb de halve conversatie niet meegekregen, maar je gaat dus verhuizen? Heb je al een beetje een idee van wat voor woning het wordt?
Ja, dat is een geheime fantasiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef wel.o.k het volgende:
poeh he,
niet in het gras, niet in het zand...
zullen we dan gewoon geen buiten sex meer doen?
of is de moterkap wel goed?
Ah! Oké!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik loop al langer met het plan rond om wat te gaan kopen. Ik hoef niet per se weg uit dit huis, al begin ik me steeds vaker te ergeren aan de geluidsproductie van andere flatbewoners. En huren vind ik vooral zonde van het geld.
Na op Funda te hebben rondgekeken, wilde ik in eerste instantie in een groot zoekgebied zoeken, en dacht ik dat ik mijn leven hier wel kon opgeven, maar recentelijk ben ik toch tot inkeer gekomen, en vind ik het leuk dat ik meer woning voor minder geld kan krijgen buiten deze regio, maar ik twijfel of ik elders zal kunnen aarden. En dat is een erg grote gok als je een huis gaat kopen, dus doe ik dat liever wat dichter bij huis, zo vind ik nu. En ik heb geen haast, al is voor 1 juli volgend jaar iets vinden wel handig i.v.m de lagere overdrachtsbelasting.
wel aan dezelfde kant van de boom blijven dan hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of tegen een boom in de stromende regen
moet hij dan ook nog pas gewassen zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is een geheime fantasie
en dan nooit meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik ga ook zo slapen. Nog één dagje werken morgen.
Wat voor auto heb/lease je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel aan dezelfde kant van de boom blijven dan he
[..]
moet hij dan ook nog pas gewassen zijn?
ik zat even te denken of dat per se noodzakelijk is, maar dat is het uiteindelijk in elk geval welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel aan dezelfde kant van de boom blijven dan he
[..]
moet hij dan ook nog pas gewassen zijn?
Die boom of dat gewassen zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat even te denken of dat per se noodzakelijk is, maar dat is het uiteindelijk in elk geval wel
Nah, ik vind mijn werk leuk, dus laat mij maar lekker werken! Ik zou dit werk zelfs voor het helft van het geld doen.quote:
aan dezelfde kant van de boom blijvenquote:
zou wel apart zijn als ik de auto inlever bij wokkin met 4 hand afdrukken op de moterkapquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor auto heb/lease je?
twee is genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou wel apart zijn als ik de auto inlever bij wokkin met 4 hand afdrukken op de moterkap
Dank je. Ik hoop het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah! Oké!
Dan is nu inderdaad de tijd om iets anders te zoeken met de daling van de koopprijzen van de afgelopen jaar en verlaagde overdrachtsbelasting.Ik hoop dat je in ieder geval vindt wat je zoekt.
Ah, dat doe ik dan ook, denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoop het ook.
Stiekem zou een miljoen winnen wel handig zijn, dan koop ik een huis in Zandvoort Zuid met veranda en zeezicht.
Inleveren bij wokkin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou wel apart zijn als ik de auto inlever bij wokkin met 4 hand afdrukken op de moterkap
dagdagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, okee, douchen, slapen![]()
![]()
DM, wokkeltje (en wokjes), JJH, bedankt voor de geweldige dag![]()
Welterustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Trustequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat even te denken of dat per se noodzakelijk is, maar dat is het uiteindelijk in elk geval wel
jij en de rest ook bedanktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Weer dat lichtstraaltje wegquote:
Ik ben er nog, hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer dat lichtstraaltje weg
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer dat lichtstraaltje weg
zonnetje van de kscquote:
quote:
dank jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
, Truste en sterkte en succes
![]()
Dankquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je
jij ook vast weltruste voor straks
er zijn meer redenen om voor op te blijven hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje doet het licht aan
Ohhhh, slapende KSC'ertjes![]()
.
* RockNijntje doet het licht weer uit
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-08-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 Whiskers2009
02. 062 JJH
03. 056 suikertaartje
04. 039 wel.o.k
05. 037 MPG
06. 033 douche-eendje
07. 033 Koen66
08. 033 KapiteinGasthof
09. 030 Ajacied422
10. 028 TheFamousMan
11. 026 Dr_Flash
12. 025 Zokunen
13. 024 Omdatappel
14. 023 Joysa
15. 023 PeZu
16. 023 pgrferrari
17. 021 RockNijntje
18. 021 Yuki
19. 018 DaMart
20. 017 goldfinger1963
Reeks-statistieken!
Ga je nu slapen of word je vroeg wakker?quote:
Balenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hele nacht niet geslapen @ work
broekkiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:41 schreef Yuki het volgende:
Tijd om richting werk te gaan... Nog één dagje en dan begint mijn vakantie!!
Met heel veel inpakstress![]()
Fijne dag allemaal!
Geen ouders? Dat is knapquote:Omdat de vrouw oorspronkelijk uit Duitsland afkomstig was, werd zowel in Zwolle als in haar geboorteplaats in Duitsland onderzoek verricht. Hieruit bleek dat deze vrouw geen ouders en/of nabestaanden had.
Goedemorgen meisjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemorgen
Errug knap, hoe is ze ontstaan dan?
hihi *poefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen meisje![]()
Ik denk gewoon zo: *poef
Ze was ook weer zo *poef wegquote:
wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze was ook weer zo *poef weg
een natuurlijke doodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Sol Priem en Barretje
[..]
wat was er gebeurd?
wie is er dood??quote:
morguhquote:
een mevrouw zonder oudersquote:
Knap, hè?quote:
das toch logisch danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een mevrouw zonder ouders
[..]
Knap, hè?
[mannen modus] voor jou altijd toch??? [/mannen modus]quote:
ja, toch wel, want dood in flatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das toch logisch dan![]()
she never existed!
I have that effect on men, you knowquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[mannen modus] voor jou altijd toch??? [/mannen modus]
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kom er nu achter dat mijn telefoon een prullenbak heeft voor smsjes..ik heb hem pas bijna 9 maanden
dus je gooit smsjes weg en dan moet je alsnog de inhoud van de prullenbak legenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kom er nu achter dat mijn telefoon een prullenbak heeft voor smsjes..ik heb hem pas bijna 9 maanden
Ik kwam het tegen en ik dacht: huh? Prullenbak?quote:
Ja, wat een stom gedoe zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus je gooit smsjes weg en dan moet je alsnog de inhoudt van de prullenbak legen
het lijkt windows wel
weet u het zeker? weet u het echt echt zeker? Zeker weten? Ja? Echt? Nou vooruit, u krijgt nog 1 kans....
Goedemorgenquote:
Mogguh Joequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
Môgguh*snotter* *snuif*
![]()
koffer in de kamer, tassen gepakt...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
Môgguh*snotter* *snuif*
![]()
koffer in de kamer, tassen gepakt...
dankjequote:
rond half 10 denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe laat vertrekken jullie?
Oh, bah, wat snel alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |