Ik loop al langer met het plan rond om wat te gaan kopen. Ik hoef niet per se weg uit dit huis, al begin ik me steeds vaker te ergeren aan de geluidsproductie van andere flatbewoners. En huren vind ik vooral zonde van het geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb de halve conversatie niet meegekregen, maar je gaat dus verhuizen? Heb je al een beetje een idee van wat voor woning het wordt?
Ja, dat is een geheime fantasiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef wel.o.k het volgende:
poeh he,
niet in het gras, niet in het zand...
zullen we dan gewoon geen buiten sex meer doen?
of is de moterkap wel goed?
Ah! Oké!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik loop al langer met het plan rond om wat te gaan kopen. Ik hoef niet per se weg uit dit huis, al begin ik me steeds vaker te ergeren aan de geluidsproductie van andere flatbewoners. En huren vind ik vooral zonde van het geld.
Na op Funda te hebben rondgekeken, wilde ik in eerste instantie in een groot zoekgebied zoeken, en dacht ik dat ik mijn leven hier wel kon opgeven, maar recentelijk ben ik toch tot inkeer gekomen, en vind ik het leuk dat ik meer woning voor minder geld kan krijgen buiten deze regio, maar ik twijfel of ik elders zal kunnen aarden. En dat is een erg grote gok als je een huis gaat kopen, dus doe ik dat liever wat dichter bij huis, zo vind ik nu. En ik heb geen haast, al is voor 1 juli volgend jaar iets vinden wel handig i.v.m de lagere overdrachtsbelasting.
wel aan dezelfde kant van de boom blijven dan hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of tegen een boom in de stromende regen
moet hij dan ook nog pas gewassen zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is een geheime fantasie
en dan nooit meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En ik ga ook zo slapen. Nog één dagje werken morgen.
Wat voor auto heb/lease je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel aan dezelfde kant van de boom blijven dan he
[..]
moet hij dan ook nog pas gewassen zijn?
ik zat even te denken of dat per se noodzakelijk is, maar dat is het uiteindelijk in elk geval welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel aan dezelfde kant van de boom blijven dan he
[..]
moet hij dan ook nog pas gewassen zijn?
Die boom of dat gewassen zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat even te denken of dat per se noodzakelijk is, maar dat is het uiteindelijk in elk geval wel
Nah, ik vind mijn werk leuk, dus laat mij maar lekker werken! Ik zou dit werk zelfs voor het helft van het geld doen.quote:
aan dezelfde kant van de boom blijvenquote:
zou wel apart zijn als ik de auto inlever bij wokkin met 4 hand afdrukken op de moterkapquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor auto heb/lease je?
twee is genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou wel apart zijn als ik de auto inlever bij wokkin met 4 hand afdrukken op de moterkap
Dank je. Ik hoop het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah! Oké!
Dan is nu inderdaad de tijd om iets anders te zoeken met de daling van de koopprijzen van de afgelopen jaar en verlaagde overdrachtsbelasting.Ik hoop dat je in ieder geval vindt wat je zoekt.
Ah, dat doe ik dan ook, denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoop het ook.
Stiekem zou een miljoen winnen wel handig zijn, dan koop ik een huis in Zandvoort Zuid met veranda en zeezicht.
Inleveren bij wokkin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou wel apart zijn als ik de auto inlever bij wokkin met 4 hand afdrukken op de moterkap
dagdagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, okee, douchen, slapen![]()
![]()
DM, wokkeltje (en wokjes), JJH, bedankt voor de geweldige dag![]()
Welterustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Trustequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat even te denken of dat per se noodzakelijk is, maar dat is het uiteindelijk in elk geval wel
jij en de rest ook bedanktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Weer dat lichtstraaltje wegquote:
Ik ben er nog, hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer dat lichtstraaltje weg
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer dat lichtstraaltje weg
zonnetje van de kscquote:
quote:
dank jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
, Truste en sterkte en succes
![]()
Dankquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je
jij ook vast weltruste voor straks
er zijn meer redenen om voor op te blijven hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje doet het licht aan
Ohhhh, slapende KSC'ertjes![]()
.
* RockNijntje doet het licht weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |