Wat zou diep moeten zitten?quote:
nee joh, zo noemt hij iedereen..nou ja, vrouwelijk danquote:
Klopt. En ondanks dat ik elders meer huis voor minder geld kan krijgen, vind ik het op dit moment een te grote gok of elders wel echt als thuis zal gaan voelen. Ik heb de afgelopen dagen ook gemerkt dat ik de duinen en de zee gewoon in de buurt wil hebben, zodat ik even kan gaan uitwaaien als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, dan kan je maar beter zijn waar je je het meest op je gemak voelt
Iedere vrouw heeft wel iets prinsessigs over zich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, zo noemt hij iedereen..nou ja, vrouwelijk dan
quote:
dat heb ik ook een tijdje volgehoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zie hier dan weer 2 jongetjes rondlopen en dan realiseer ik me weer dat ik eigenlijk gelukkig zou moeten zijn
met mezelf kan ik prima levenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon jezelf weer leuk gaan vinden en klaar ben je
een bos voldoet ook voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En ondanks dat ik elders meer huis voor minder geld kan krijgen, vind ik het op dit moment een te grote gok of elders wel echt als thuis zal gaan voelen. Ik heb de afgelopen dagen ook gemerkt dat ik de duinen en de zee gewoon in de buurt wil hebben, zodat ik even kan gaan uitwaaien als ik daar zin in heb.
Dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
Klopt. En ondanks dat ik elders meer huis voor minder geld kan krijgen, vind ik het op dit moment een te grote gok of elders wel echt als thuis zal gaan voelen. Ik heb de afgelopen dagen ook gemerkt dat ik de duinen en de zee gewoon in de buurt wil hebben, zodat ik even kan gaan uitwaaien als ik daar zin in heb.
morgen is goed Martquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden mijn foto's daarbij kunnen helpen? Morgen heb je ze.
Ik vraag me af hoe jullie allemaal zo goed op te hoogte zijn.quote:
Die was erg gemakkelijk in te koppen ja.quote:
Nee joh! Zee moet iets speciaals blijven, iets dat ver weg is, een traktatie om een enkele keer per jaar heen te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil IEMAND slaan, niet perse jouquote:
Ik heb nog vliegertouw, wanneer ben je weer hier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee joh! Zee moet iets speciaals blijven, iets dat ver weg is, een traktatie om een enkele keer per jaar heen te gaan.
Het belangrijkste is uiteinde dat jij de omgeving om je heen hebt waar jij je optimaal kan voelen. Ik zou de zee en duinen lekker in de buurt houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vier dagen met Joysa op stap geweest hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jullie allemaal zo goed op te hoogte zijn.Ik ben sinds de meet 4 keer in de KSC geweest.
[..]
Die was erg gemakkelijk in te koppen ja.
ik loop het duingras in je bent me kwijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog vliegertouw, wanneer ben je weer hier?.
* RockNijntje redt Vraarie van de gevaarlijke kat die hem wil slaanquote:
Wat een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben vier dagen met Joysa op stap geweest he.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje redt Vraarie van de gevaarlijke kat die hem wil slaan
Jij verbergt je achter een grasspriet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik loop het duingras in je bent me kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |