ehm..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, want dan moet je eerst ook nog uit een heleboel harten zien te komen
fotolijstjes om te vullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ach, soms zou ik wel eens willen verdwijnen en elders overnieuw beginnenquote:
Zouden mijn foto's daarbij kunnen helpen? Morgen heb je zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
mag ik eerst mijn eigen hart lijmen morgen?
Oh, dat gevoel ken ik heel goed. Afgelopen jaar ontelbare keren gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, soms zou ik wel eens willen verdwijnen en elders overnieuw beginnen
maar ach ik moet niet zeuren
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat gevoel ken ik heel goed. Afgelopen jaar ontelbare keren gehad.
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Je kunt verdwijnen wat je wilt, maar je neemt jezelf altijd mee..
maar ik zie hier dan weer 2 jongetjes rondlopen en dan realiseer ik me weer dat ik eigenlijk gelukkig zou moeten zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat gevoel ken ik heel goed. Afgelopen jaar ontelbare keren gehad.
als je die thuis wil laten is het het grote definitieve verdwijnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij kan je dat in de header zien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb even geen zin om hier een topic voor te openen, maar wie weet of een email de tijd aangeeft waarop hij verstuurd is, of de tijd waarop hij verzonden is?
Yup, daarom zijn mijn verre verhuisplannen stiekem ook wat bijgesteld naar minder ver weg. Afgelopen week werd ik al onverwachts geconfronteerd met het feit dat je verleden nooit weggaat als je elders woont, het zit gewoon in je en gaat overal en altijd met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nee joh, gewoon jezelf weer leuk gaan vinden en klaar ben jequote:
WoeWoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat in de header zien?
En hallo KSC.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zie hier dan weer 2 jongetjes rondlopen en dan realiseer ik me weer dat ik eigenlijk gelukkig zou moeten zijn
Gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon jezelf weer leuk gaan vinden en klaar ben je
hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat in de header zien?
En hallo KSC.
de oplossing voor allesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon jezelf weer leuk gaan vinden en klaar ben je
Kerel.quote:
Precies, dan kan je maar beter zijn waar je je het meest op je gemak voeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup, daarom zijn mijn verre verhuisplannen stiekem ook wat bijgesteld naar minder ver weg. Afgelopen week werd ik al onverwachts geconfronteerd met het feit dat je verleden nooit weggaat als je elders woont, het zit gewoon in je en gaat overal en altijd met je mee.
Hey prinses.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |