Dat kan ik wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel hoor, zitten, grapjes maken, mooi wezen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even wat spullen bij elkaar pakken
Witte zijn ook goed maar de gele hebben een geheel eigen karakterquote:
Grouphug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje pakt wok vast voor een stevige knuffel
Gaan ze morgen weg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
* Yuki knuffelt wokquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
Geen idee waar dit vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Witte zijn ook goed maar de gele hebben een geheel eigen karakter, dat zorgt voor de melodramatiek in het verhaal op zo'n lyrisch niveau dat kan je alleen begrijpen met gele krokusjes
.
Uit mijn fantasiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt.
Ik ben verre van pedo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nee Zook ik ga je bed niet opmaken, jullie (R49 mensen) zijn allemaal veelste pedo.
Heb je die ode in ONZ gezienquote:
ze klieren jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nee Zook ik ga je bed niet opmaken, jullie (R49 mensen) zijn allemaal veelste pedo.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje pakt wok vast voor een stevige knuffel
quote:
quote:
quote:
morgen de kinderen inlever bij hun moederquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
morgen de kinderen inlever bij hun moeder
Ik ben geen pedo, wel aards lui.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien moet je ze dat in het juiste topic vertellen, zussie. Dit zijn de koffie- en theemensen. En als ze dat niet zijn, zijn ze verdwaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je die ode in ONZ gezien
Oh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen de kinderen inlever bij hun moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |