Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Daar ga jij niet over beste vriendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef Zokunen het volgende:
Foei Nijntje, nu moet je voor straf een uur eerder naar bedje toe!
Topic gaat zo snel dan moet je heeeeeeeeeeeeeeeel snel zijn voor de fipo hoorquote:
Sorry pappa van Nijntje, mag het dan 2 uur zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over beste vriend
Heb je zoeen last van d'r ja?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry pappa van Nijntje, mag het dan 2 uur zijn?
Meestal valt ze wel mee hoorquote:
quote:Lapo!![]()
quote:Lapo?![]()
etcquote:LAPO![]()
Nijs!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer foto's van ergens midden in Eindhoven
Lekker dichtbij waar ik woon ook, hier ga ik echt vaker naar toe, Jammer dat ik me er nu pas toe gezet heb, maar ja dat heeft natuurlijk met een aantal factoren te maken.
Hmm, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo hunten moet je kunnen![]()
Je faalt veel harder als je een topic afsluit met in de laatste 7-8 posts als in
[..]
[..]
[..]
etc![]()
Nijn mag blijven
Het uploaden is gelukt zie ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer foto's van ergens midden in Eindhoven
Lekker dichtbij waar ik woon ook, hier ga ik echt vaker naar toe, Jammer dat ik me er nu pas toe gezet heb, maar ja dat heeft natuurlijk met een aantal factoren te maken.
Dat is haske stom, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo hunten moet je kunnen![]()
Je faalt veel harder als je een topic afsluit met in de laatste 7-8 posts als in
[..]
[..]
[..]
etc![]()
Nijn mag blijven
Ik las Nijn en dacht wat heb ik nu weer gedaanquote:
HOE DURF JE?quote:
Ja, als je die middelste wilt gebruiken samen met rataplan enquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het uploaden is gelukt zie ik!
Mooie foto's.
[..]
quote:[..]
HOE DURF JE?
Nee, dat is deze.quote:
Wat toch niet?quote:
quote:
Ow, mijn post de LAPOquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat toch niet?![]()
Zo maar eens eten makenEn ik ben nog gaar van het festival, darn. Ondanks dat ik vannacht 12 uur geslapen heb
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, ik zeg het je!
Moet jij als veertienjarige al zelf koken?quote:
En dan heb je goddomme niks beters te doen dan op FOK! postenquote:
Yuki is andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan heb je goddomme niks beters te doen dan op FOK! posten![]()
?
Amateur.
Je kan haar ook wat drinken aanbieden en gezellig mee praten of wandelen, we hebben het niet meteen over lichamelijk contact..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Yuki is andersDaar moet je niet zomaar aankomen *hint*
Hahahaha!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan heb je goddomme niks beters te doen dan op FOK! posten![]()
?
Amateur.
MPG welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan haar ook wat drinken aanbieden en gezellig mee praten of wandelen, we hebben het niet meteen over lichamelijk contact..
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan haar ook wat drinken aanbieden en gezellig mee praten of wandelen, we hebben het niet meteen over lichamelijk contact..
Jullie hebben iets he?quote:
Broertjequote:
Nijntjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie hebben iets he?
[..]
Broertje
Ja, natuurlijk hebben we watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie hebben iets he?
[..]
Broertje
Ja, dat kan niet anders hequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hebben we wat
Heh wat?quote:
Het went vanzelf..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herken Bos nu 1x per 13,5 seconde.
Voor mijn chipjes?quote:
Je bent aan zetquote:
Dat bevalt mij over het algemeen prima trouwensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
Eten op kosten van m'n detacheerder
Alleen jammer dat hij er zelf ook bij was
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:43 schreef Joysa het volgende:
De bakjes druiven die gaan hard, dus koop ze gauw![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi Sol!
Joysa, had je mijn vlop al ontvangen?
quote:
Schiet eens opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. In 5 potjes... maar dat is voor als ik thuis ben.
Ik heb teveel ziplockjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa
Ik ga er morgen een voor jou maken, had geen ziplockjes meer, nu wel
Heerlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb teveel ziplockjesHoe vond je het extraatje?
flessiequote:
zuiperdquote:
Gezellig potje voetbalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het voetbal is ook geen lol meer aanKon weleens een vroeg avondje worden
VI terugkijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het voetbal is ook geen lol meer aanKon weleens een vroeg avondje worden
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah nog steeds lekker op tempo hier
Wel lekker rustig praten zo, hadden we elkaar nou maar meer te vertellenquote:
hihihiquote:
Issie zo lelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihi![]()
![]()
past stiekem ook wel bij je
Wat een heldje is Thijs, nu al zo'n mensenkennis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihi![]()
![]()
past stiekem ook wel bij je
Ghihi, en zomaar even bepalen dat we allemaal patat gingen etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een heldje is Thijs, nu al zo'n mensenkennis.
Gelukkigquote:
Ik ben heel braaf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Issie zo ondeugend dan?
Hij kan wel heel ondeugend kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Issie zo ondeugend dan?
DJ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
Nou, we weten gelijk hoe de dj over ons allemaal denkt.
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
Luister jij ook mee?quote:
Oh, dan lig ik al in bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan lig ik al in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
NeeJammer, is best gezellig hoor
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Hok schoon? Tijd voor pastasalade danquote:
Geloof ik heusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jammer, is best gezellig hoor
dat duurde ook langquote:
wacht maar tot je kinderen hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoveel gezelligheid en activiteit vandaag.
Ik vond het ook echt heel fijn, ik hou zoooo van spontane actiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoveel gezelligheid en activiteit vandaag.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben pas net thuis, ik mocht van Thijs mee patatjes eten.
volgende keer doe ik misschien meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel fijn, ik hou zoooo van spontane acties
Jij had belangrijkere dingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]vast wel
[..]
volgende keer doe ik misschien mee
maar vandaag was vol gepland
Smerige verhalen altijd weer, zoiets. Waar is dat toch allemaal goed voor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was ff elders
Oa dit http://217.26.122.85/2011(...)el-dacht-aan-mijn-ca aan het lezen
quote:
Mocht..mocht...moest eerderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Kerel.
Ik ben pas net thuis, ik mocht van Thijs mee patatjes eten.
ze liggen er net inquote:
dat klinkt meer als thijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Mocht..mocht...moest eerder
Daar kwam het wel op neer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Mocht..mocht...moest eerder
Al langquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hok schoon? Tijd voor pastasalade dan
Volgens mij vond jou jongste mij eng, ik zei wat tegen d'r toen ze haar vestje kwam halen en toen keek ze heel verschrikt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze liggen er net in
nou ja, er was er nog eentje om te plassen...
beneden
weet je wat hij zei tegen Hans?quote:
Ja... Maar chaos, hoofd, aarrggghhhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH kijkt op de klok.
Yuukje!Je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor!
Werk + aanstaand weekendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor aanstaand weekend?
Of nog andere chaosdingen?
Herkenbaarquote:
hey yukiquote:
mijn kinderen hebben mensen kennisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij vond jou jongste mij eng, ik zei wat tegen d'r toen ze haar vestje kwam halen en toen keek ze heel verschrikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey yuki![]()
[..]
mijn kinderen hebben mensen kennisDat dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
hey yuki![]()
[..]
mijn kinderen hebben mensen kennisIk zei al, dat ligt niet aan jou, zo is ze gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
[..]
hey yuki![]()
[..]
mijn kinderen hebben mensen kennisZe weten dat mensen eng zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je wat hij zei tegen Hans?
hihihihihihi!
hij zei: Hee apenkopje, kom je ook patatjes eten?![]()
[..]
hey yuki![]()
[..]
mijn kinderen hebben mensen kennisHaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloof ik heus
Maar dan moet ik helemaal een headset gaan zoeken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Zachtjes de muziek aan dan? Werkt hier prima
Kind ligt al in bed, want omgedonderd van de moe, en met tv aan en radio aan word ik zelf ook een beetje gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Je mag anders ook wel hier luisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kind ligt al in bed, want omgedonderd van de moe, en met tv aan en radio aan word ik zelf ook een beetje gek
HHJJquote:
Taxi Baasquote:
Oehquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag anders ook wel hier luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
[Radio 49] #845 Nijntje plagen..... :9quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
KG, ik ben dat radio-topic kwijt![]()
HELP
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh![]()
Hoe lang deed je er nou over om thuis te komen, drie seconden?Iets langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat komt straks wel.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
[Radio 49] #845 Nijntje plagen..... :9
Jazekerstewetenquote:
Lekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazekersteweten
Genieten van de laatste dagjes vakantie!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
KG, ik ben dat radio-topic kwijt![]()
HELP
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
[Radio 49] #845 Nijntje plagen..... :9
beide zijn zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei al, dat ligt niet aan jou, zo is ze gewoon![]()
kind moe? waarvan danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kind ligt al in bed, want omgedonderd van de moe, en met tv aan en radio aan word ik zelf ook een beetje gek
Laters, meneerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed vrienden, ik staak de strijd. Goede nacht, en tot een volgende keer
Fles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het topic 3 sec en krijg dan een foutmeldingquote:
truste flesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het topic 3 sec en krijg dan een foutmelding
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je het weer vergeten bent, dan?quote:
best heel gezond ook, de mijne staat maar tegen alles en iedereen hoi te roepenquote:
geen ideeeeeeeeeeeequote:[..]
kind moe? waarvan dan
Probably.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het weer vergeten bent, dan?
[..]
best heel gezond ook, de mijne staat maar tegen alles en iedereen hoi te roepen
[..]
geen ideeeeeeeeeeee
Wat is er toch met jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
En zo is er ineens wéér een half uur voorbij
Dat heb ik ook, maar ik drink teveelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Fijn dromenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Topic was net gesloten volgens mijquote:
Gewoon druk in m'n hoofd.quote:
Ik drink te weinigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik drink teveel
dat doen ze niet snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het weer vergeten bent, dan?
[..]
best heel gezond ook, de mijne staat maar tegen alles en iedereen hoi te roepen
[..]
geen ideeeeeeeeeeee
Nou, dat had ik vandaag met een uur of 10, floep, zo voorbijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Toen jij het zei waren ze bij post 260 ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Topic was net gesloten volgens mij
Nu gelukt iig
Het was net opeens kwart voor tien inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat had ik vandaag met een uur of 10, floep, zo voorbij
ik denk dat het nu weer werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Topic was net gesloten volgens mij
Nu gelukt iig
Zo verloopt mijn hele dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat had ik vandaag met een uur of 10, floep, zo voorbij
Da's rot. want dat slaapt ook lastigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon druk in m'n hoofd.
[..]
Ik drink te weinig
Thijs stond vanochtend nog te zwaaien vanuit de winkel van Harry, naar een mevrouw bij de bloemenwinkel aan de overkantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doen ze niet snel
ehm...
"pompen pompen, heel hard, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard"
"nog een keer"
poink poink poink
zou dat er iets mee te maken hebben?
Ik heb lopen pompen alsof mijn leven er vanaf hing vandaag!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs stond vanochtend nog te zwaaien vanuit de winkel van Harry, naar een mevrouw bij de bloemenwinkel aan de overkantEn: Hooooi! HOHOOOOI! te roepen
![]()
Hmmz. Misschien wel.
'Thijs, nou is Martin moe, wie moet er nu?'
Thijs: 'HANS!'![]()
Vet handig man, jullie
En donkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was net opeens kwart voor tien inderdaad.
Oh, bij mij was het daardoor juist een geweldige dagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo verloopt mijn hele dag.
En daardoor loopt alles fout vandaag
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En donker
[..]
Oh, bij mij was het daardoor juist een geweldige dag
Ja, maar ik heb veel over je geleerd vandaag..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb lopen pompen alsof mijn leven er vanaf hing vandaag!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb veel over je geleerd vandaag..
Dat je soms mannen oppikt bij het COC, bijvoorbeeld
Met STquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb lopen pompen alsof mijn leven er vanaf hing vandaag!
Ik heb nu ook opeens zo'n idee waar het op-de-tafel-dansen-verhaal vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb veel over je geleerd vandaag..
Dat je soms mannen oppikt bij het COC, bijvoorbeeld
Ja wat?quote:
op de tafel dansen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu ook opeens zo'n idee waar het op-de-tafel-dansen-verhaal vandaan komt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik weet toch niet wat zij allemaal uitgespookt hebben vandaag? Ik was pas om 4 uur ofzo afgewerkt.
Oh, meneer taart dacht dat je ook wel in staat was op de tafel te dansen nadat ik hem had verteld over jouw soepele heupbewegingen bij die BBQ in HHWquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmiddag?
Niet?
Ik heb niets gezegd.
Ah dat was het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, meneer taart dacht dat je ook wel in staat was op de tafel te dansen nadat ik hem had verteld over jouw soepele heupbewegingen bij die BBQ in HHW
Nee johquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah dat was het.
Dan viel het mee, ik dacht dat ik ergens een keer iets anders vertelt had.
Ik heb er wel een eurootje of 2 voor over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
Nijntje wil je nog een kwartje verdienen?
Mijn bed moet nog opgemaakt worden, heb er niet zo veel zin in zelf, 50 cent kan ook wel...
Ssssst ze hoeven niet alles te weten hier hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik weet toch niet wat zij allemaal uitgespookt hebben vandaag? Ik was pas om 4 uur ofzo afgewerkt.
Gij vuige slaven dief!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er wel een eurootje of 2 voor over.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ssssst ze hoeven niet alles te weten hier he
Hmm daar heb je een punt, maar dan moet ze wel opschieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Verdient ze aan ons samen 2,50, kan ze mooi een ijsje voor kopen.
Vandaar je supersexy boze blikquote:
Ik kan ook niets bij jou in de buurt hè?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaar je supersexy boze blik
Ook goed zolang er maar veel drama vreemdgaan maffe gele krokusjes in voortkomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga wel een verhaaltje vertellen over appels, peren en mandarijnen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat gaat straf worden vanavond
Maffe gele krokusjes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook goed zolang er maar veel drama vreemdgaan maffe gele krokusjes in voortkomen.
Wel hoor, zitten, grapjes maken, mooi wezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook niets bij jou in de buurt hè?
Dat kan ik wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel hoor, zitten, grapjes maken, mooi wezen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even wat spullen bij elkaar pakken
Witte zijn ook goed maar de gele hebben een geheel eigen karakterquote:
Grouphug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje pakt wok vast voor een stevige knuffel
Gaan ze morgen weg?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
* Yuki knuffelt wokquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef wel.o.k het volgende:
Geen idee waar dit vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Witte zijn ook goed maar de gele hebben een geheel eigen karakter, dat zorgt voor de melodramatiek in het verhaal op zo'n lyrisch niveau dat kan je alleen begrijpen met gele krokusjes
.
Uit mijn fantasiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee waar dit vandaan komt.
Ik ben verre van pedo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nee Zook ik ga je bed niet opmaken, jullie (R49 mensen) zijn allemaal veelste pedo.
Heb je die ode in ONZ gezienquote:
ze klieren jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nee Zook ik ga je bed niet opmaken, jullie (R49 mensen) zijn allemaal veelste pedo.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje pakt wok vast voor een stevige knuffel
quote:
quote:
quote:
morgen de kinderen inlever bij hun moederquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
morgen de kinderen inlever bij hun moeder
Ik ben geen pedo, wel aards lui.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien moet je ze dat in het juiste topic vertellen, zussie. Dit zijn de koffie- en theemensen. En als ze dat niet zijn, zijn ze verdwaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je die ode in ONZ gezien
Oh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen de kinderen inlever bij hun moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |