Ik zie het topic 3 sec en krijg dan een foutmeldingquote:
truste flesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed vrienden, ik staak de strijd. Goede nacht, en tot een volgende keer
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het topic 3 sec en krijg dan een foutmelding
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je het weer vergeten bent, dan?quote:
best heel gezond ook, de mijne staat maar tegen alles en iedereen hoi te roepenquote:
geen ideeeeeeeeeeeequote:[..]
kind moe? waarvan dan
Probably.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het weer vergeten bent, dan?
[..]
best heel gezond ook, de mijne staat maar tegen alles en iedereen hoi te roepen
[..]
geen ideeeeeeeeeeee
Wat is er toch met jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
En zo is er ineens wéér een half uur voorbij
Dat heb ik ook, maar ik drink teveelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Fijn dromenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Topic was net gesloten volgens mijquote:
Gewoon druk in m'n hoofd.quote:
Ik drink te weinigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik drink teveel
dat doen ze niet snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het weer vergeten bent, dan?
[..]
best heel gezond ook, de mijne staat maar tegen alles en iedereen hoi te roepen
[..]
geen ideeeeeeeeeeee
Nou, dat had ik vandaag met een uur of 10, floep, zo voorbijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Toen jij het zei waren ze bij post 260 ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Topic was net gesloten volgens mij
Nu gelukt iig
Het was net opeens kwart voor tien inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat had ik vandaag met een uur of 10, floep, zo voorbij
ik denk dat het nu weer werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Topic was net gesloten volgens mij
Nu gelukt iig
Zo verloopt mijn hele dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat had ik vandaag met een uur of 10, floep, zo voorbij
Da's rot. want dat slaapt ook lastigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon druk in m'n hoofd.
[..]
Ik drink te weinig
Thijs stond vanochtend nog te zwaaien vanuit de winkel van Harry, naar een mevrouw bij de bloemenwinkel aan de overkantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doen ze niet snel
ehm...
"pompen pompen, heel hard, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard"
"nog een keer"
poink poink poink
zou dat er iets mee te maken hebben?
Ik heb lopen pompen alsof mijn leven er vanaf hing vandaag!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs stond vanochtend nog te zwaaien vanuit de winkel van Harry, naar een mevrouw bij de bloemenwinkel aan de overkantEn: Hooooi! HOHOOOOI! te roepen
![]()
Hmmz. Misschien wel.
'Thijs, nou is Martin moe, wie moet er nu?'
Thijs: 'HANS!'![]()
Vet handig man, jullie
En donkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was net opeens kwart voor tien inderdaad.
Oh, bij mij was het daardoor juist een geweldige dagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo verloopt mijn hele dag.
En daardoor loopt alles fout vandaag
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En donker
[..]
Oh, bij mij was het daardoor juist een geweldige dag
Ja, maar ik heb veel over je geleerd vandaag..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb lopen pompen alsof mijn leven er vanaf hing vandaag!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb veel over je geleerd vandaag..
Dat je soms mannen oppikt bij het COC, bijvoorbeeld
Met STquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb lopen pompen alsof mijn leven er vanaf hing vandaag!
Ik heb nu ook opeens zo'n idee waar het op-de-tafel-dansen-verhaal vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb veel over je geleerd vandaag..
Dat je soms mannen oppikt bij het COC, bijvoorbeeld
Ja wat?quote:
op de tafel dansen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu ook opeens zo'n idee waar het op-de-tafel-dansen-verhaal vandaan komt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik weet toch niet wat zij allemaal uitgespookt hebben vandaag? Ik was pas om 4 uur ofzo afgewerkt.
Oh, meneer taart dacht dat je ook wel in staat was op de tafel te dansen nadat ik hem had verteld over jouw soepele heupbewegingen bij die BBQ in HHWquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmiddag?
Niet?
Ik heb niets gezegd.
Ah dat was het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, meneer taart dacht dat je ook wel in staat was op de tafel te dansen nadat ik hem had verteld over jouw soepele heupbewegingen bij die BBQ in HHW
Nee johquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah dat was het.
Dan viel het mee, ik dacht dat ik ergens een keer iets anders vertelt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |