Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Daar ga jij niet over beste vriendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:46 schreef Zokunen het volgende:
Foei Nijntje, nu moet je voor straf een uur eerder naar bedje toe!
Topic gaat zo snel dan moet je heeeeeeeeeeeeeeeel snel zijn voor de fipo hoorquote:
Sorry pappa van Nijntje, mag het dan 2 uur zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over beste vriend
Heb je zoeen last van d'r ja?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry pappa van Nijntje, mag het dan 2 uur zijn?
Meestal valt ze wel mee hoorquote:
quote:Lapo!![]()
quote:Lapo?![]()
etcquote:LAPO![]()
Nijs!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer foto's van ergens midden in Eindhoven
Lekker dichtbij waar ik woon ook, hier ga ik echt vaker naar toe, Jammer dat ik me er nu pas toe gezet heb, maar ja dat heeft natuurlijk met een aantal factoren te maken.
Hmm, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo hunten moet je kunnen![]()
Je faalt veel harder als je een topic afsluit met in de laatste 7-8 posts als in
[..]
[..]
[..]
etc![]()
Nijn mag blijven
Het uploaden is gelukt zie ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer foto's van ergens midden in Eindhoven
Lekker dichtbij waar ik woon ook, hier ga ik echt vaker naar toe, Jammer dat ik me er nu pas toe gezet heb, maar ja dat heeft natuurlijk met een aantal factoren te maken.
Dat is haske stom, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo hunten moet je kunnen![]()
Je faalt veel harder als je een topic afsluit met in de laatste 7-8 posts als in
[..]
[..]
[..]
etc![]()
Nijn mag blijven
Ik las Nijn en dacht wat heb ik nu weer gedaanquote:
HOE DURF JE?quote:
Ja, als je die middelste wilt gebruiken samen met rataplan enquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het uploaden is gelukt zie ik!
Mooie foto's.
[..]
quote:[..]
HOE DURF JE?
Nee, dat is deze.quote:
Wat toch niet?quote:
quote:
Ow, mijn post de LAPOquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat toch niet?![]()
Zo maar eens eten makenEn ik ben nog gaar van het festival, darn. Ondanks dat ik vannacht 12 uur geslapen heb
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, ik zeg het je!
Moet jij als veertienjarige al zelf koken?quote:
En dan heb je goddomme niks beters te doen dan op FOK! postenquote:
Yuki is andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan heb je goddomme niks beters te doen dan op FOK! posten![]()
?
Amateur.
Je kan haar ook wat drinken aanbieden en gezellig mee praten of wandelen, we hebben het niet meteen over lichamelijk contact..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Yuki is andersDaar moet je niet zomaar aankomen *hint*
Hahahaha!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan heb je goddomme niks beters te doen dan op FOK! posten![]()
?
Amateur.
MPG welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan haar ook wat drinken aanbieden en gezellig mee praten of wandelen, we hebben het niet meteen over lichamelijk contact..
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan haar ook wat drinken aanbieden en gezellig mee praten of wandelen, we hebben het niet meteen over lichamelijk contact..
Jullie hebben iets he?quote:
Broertjequote:
Nijntjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie hebben iets he?
[..]
Broertje
Ja, natuurlijk hebben we watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie hebben iets he?
[..]
Broertje
Ja, dat kan niet anders hequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hebben we wat
Heh wat?quote:
Het went vanzelf..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik herken Bos nu 1x per 13,5 seconde.
Voor mijn chipjes?quote:
Je bent aan zetquote:
Dat bevalt mij over het algemeen prima trouwensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
Eten op kosten van m'n detacheerder
Alleen jammer dat hij er zelf ook bij was
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:43 schreef Joysa het volgende:
De bakjes druiven die gaan hard, dus koop ze gauw![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi Sol!
Joysa, had je mijn vlop al ontvangen?
quote:
Schiet eens opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. In 5 potjes... maar dat is voor als ik thuis ben.
Ik heb teveel ziplockjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa
Ik ga er morgen een voor jou maken, had geen ziplockjes meer, nu wel
Heerlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb teveel ziplockjesHoe vond je het extraatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |