een natuurlijke doodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Sol Priem en Barretje
[..]
wat was er gebeurd?
wie is er dood??quote:
morguhquote:
een mevrouw zonder oudersquote:
Knap, hè?quote:
das toch logisch danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een mevrouw zonder ouders
[..]
Knap, hè?
[mannen modus] voor jou altijd toch??? [/mannen modus]quote:
ja, toch wel, want dood in flatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das toch logisch dan![]()
she never existed!
I have that effect on men, you knowquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[mannen modus] voor jou altijd toch??? [/mannen modus]
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kom er nu achter dat mijn telefoon een prullenbak heeft voor smsjes..ik heb hem pas bijna 9 maanden
dus je gooit smsjes weg en dan moet je alsnog de inhoud van de prullenbak legenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kom er nu achter dat mijn telefoon een prullenbak heeft voor smsjes..ik heb hem pas bijna 9 maanden
Ik kwam het tegen en ik dacht: huh? Prullenbak?quote:
Ja, wat een stom gedoe zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus je gooit smsjes weg en dan moet je alsnog de inhoudt van de prullenbak legen
het lijkt windows wel
weet u het zeker? weet u het echt echt zeker? Zeker weten? Ja? Echt? Nou vooruit, u krijgt nog 1 kans....
Goedemorgenquote:
Mogguh Joequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
Môgguh*snotter* *snuif*
![]()
koffer in de kamer, tassen gepakt...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
Môgguh*snotter* *snuif*
![]()
koffer in de kamer, tassen gepakt...
dankjequote:
rond half 10 denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe laat vertrekken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |