SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan had hij wat mij betreft Miller en Henderson ook moeten belonen.
Dat was sinds #1 al een matter of timequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En deze reeks is nu officieel het wrestling topic voorbij
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En deze reeks is nu officieel het wrestling topic voorbij
Zeker, ik sluit niet uit dat ik nog eens een console ga aanschaffen speciaal voor dat spelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben niet thuis in de console spellen maar dit ze er verdomd goed uit voor een leek
PS3 en Xbox360?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben niet thuis in de console spellen maar dit ze er verdomd goed uit voor een leek
Nou hij wist een aantal goede stoten uit te delen. Maar meer trappen was beter geweest, zeker tegen Lytle die het gevecht ondanks zijn goede grondcapaciteiten niet naar de grond zou brengen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat Hardy met zijn zwarte band TKD niet eens wat meer trappen heeft laten zien, wellicht had hij dan wel een kans gemaakt want met stoten en grappling ging het duidelijk niet lukken.
Wat was de tweet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Haha had een tweet gestuurd naar Joe Rogan en hij heeft hem geretweet
Ze hebben het al druk genoeg om een oplossing te vinden op de TRT behandelingen e.d.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat zou trouwens wat zijn, als je huid kogels zou kunnen stoppen zou het ook klappen tegenhouden lijkt mijmoeten ze dalijk daar ook nog op controleren bij MMA
Zou wel kunnen ja, je kan er flink over verder praten iig. Hoeveel schade het alsnog doet, hoe de wetenschap zo ver is gekomen, wat weer daar voor een tegen middel zou zijn etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze hebben het al druk genoeg om een oplossing te vinden op de TRT behandelingen e.d.
Zou hij er in zijn podcast over gaan praten?? Begint om 00:30 uur!
Beter dat ze weer met een nieuwe Undisputed komen. Al vond ik Undisputed 2010 een stuk minder omdat de carreer mode een stuk moeilijker en veelste uitgebreid was. Ik vond 2009 daarintegen weer iets te makkelijk, dus een balans daar tussen zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Een comment daarop:quote:Fitch has repeatedly stated his desire to appear on the UFC 139 fight card coming to his backyard in San Jose on Nov. 19. But he also said he only wants to fight current or former champions.
En het wordt dus Johny Hendricksquote:Fitch is beginning to annoy me he is coming of a draw and he is going to only fight for the belt of former champs. So his choices are? Well GSp already kicked his ass Hughes is fighting Sanchez, BJ is fighting Condit, so its between Carlos Newton and Matt Serra???
Wat een baggerpartij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Jon Fitch cleared to fight, sources say UFC 139 appearance against Johny Hendricks possible.
Back 'n forth lay 'n pray festijn!
Ik denk dat Fitch ons in minder dan een minuut zou finishen. Is Fitch niet de laatste die Thiago Alves gefinisht heeft? Sure, hij heeft zijn laatste gevechten niet gefinisht. Maar kijk naar zijn competitie: Mike Pierce, Paulo Thiago, BJ Penn.. Pierce en Thiago zijn nog nooit gefinisht. Ben Saunders slechts 1 keer, en dat gevecht was short notice. Diego Sanchez is alleen "gefinisht" op een cut in de vijfde ronde. Gono had hij kunnen, en eigenlijk moeten finishen, maar dat was zijn eerste gevecht na een episch pak slaag van GSP gekregen te hebben, dus is het begrijpelijk dat hij conservatief vecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
Fitch zou ons nog niet finishen heb ik het gevoel
Ik stem voor de winnaar tussen Schaub en Nogueiraquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Hooidraad het volgende:
Lesnar is er weer klaar voor, ben benieuwd wie hij tegenover zich zal krijgen
Ik zeg Overeem. Zijn we tenminste ook weer van die hype af.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Hooidraad het volgende:
Lesnar is er weer klaar voor, ben benieuwd wie hij tegenover zich zal krijgen
Very nice. UFC op Fox, ik vind het allemaal prima. Ook goed dat ze de gladiator intro weghalen, komt bij de 'normale' mens toch minder barbaars over dan.quote:
Mooi om te zien hoe groot de rol van Brock is in zo'n filmpje. Zie je gelijk de marketingwaarde van Lesnar in terug.quote:
Te barbaars he? Vind het ook wel goed. Dana White zal nu ook beter op z'n taalgebruik moeten letten, niet meer constant f*cking dit, f*cking dat. Sowieso was dat altijd al erg onprofessioneel als president van de UFC, maar nu kan dat volgens mij echt niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Mooi nieuws en vette trailer van Fox! Opzich vind ik het niet zo erg dat ze van die Gladiator theme af gaan. Ik vond de Strike Force theme een stuk vetter!
Zolang Joe Rogan maar in de scene blijft..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Weten jullie nog dat we zo blij waren dat we van Gus Johnson af waren?
Weten jullie ook nog dat hij toen naar FOX Sports is gegaan?![]()
Dan weten jullie vast dat het ook 'likely' is dat we onze vriend terug zullen zien
Ow shitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan weten jullie vast dat het ook 'likely' is dat we onze vriend terug zullen zien
Zoals het er nu uitziet gaan Gus Johnson en Jay Glazer (toffe vent) de pre en post fight show doen. Goldberg en Rogan blijven commentaar tijdens event zelf doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ow shit![]()
Ik hoop echt dat hij NIETS met de UFC te maken krijgt. Irritante commentator
Mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gaan Gus Johnson en Jay Glazer (toffe vent) de pre en post fight show doen. Goldberg en Rogan blijven commentaar tijdens event zelf doen.
Gelukkig heeft hij ingezien dat een pro wrestling match vlak voor je GP halve finale fight een beetje te gek voor woorden was, misschien ziet hij nu wel toekomst bij Zuffaquote:In a pretty shocking piece of breaking news, Josh Barnett has pulled out of his IGF title match with Jerome Le Banner on October 19th to focus on his upcoming SF HWGP semi-final fight with Sergei Kharitonov that is set for September 10th.
This is a very odd turn of events as Josh's MMA & Puro careers have never clashed like this before so whether there is more at play here or if Josh will continue puroresu, we'll have to wait and see.
IGF have a press conference set for next week where Josh's replacement will likely be announced, stay tuned!
de WWE richting,ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zijn jullie niet bang dat, nu het mainstream wordt, de sport meer in een pussy-hoekje gedrukt gaat worden? Ik kan me voorstellen dat Shane Carwin bijvoorbeeld meteen zou moeten stoppen met knokken, in het geval van de vorige keer met al dat bloed. Het 'normale publiek' neemt daar misschien aanstoot aan. Dana White gaat het (terecht) alleen om de cash. Als hij publiek weg jaagt, past hij regels vast aan. Dat, en hij geeft ook wel hints in dat hij 'nieuwe richtingen' in wil.
Je wil dus zeggen dat telkens dat er bloed is de wedstrijd gestopt wordt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zijn jullie niet bang dat, nu het mainstream wordt, de sport meer in een pussy-hoekje gedrukt gaat worden? Ik kan me voorstellen dat Shane Carwin bijvoorbeeld meteen zou moeten stoppen met knokken, in het geval van de vorige keer met al dat bloed. Het 'normale publiek' neemt daar misschien aanstoot aan. Dana White gaat het (terecht) alleen om de cash. Als hij publiek weg jaagt, past hij regels vast aan. Dat, en hij geeft ook wel hints in dat hij 'nieuwe richtingen' in wil.
ze hebben het over pre en postfight shows, niet over het commentaar zelf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Gadver, zegt ie nu echt op 5:08 dat Gus Johnson het commentaar gaat doen?
Ik mag aannemen dat ze constant nieuwe promo's hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Apart dat ze Anderson Silva praktisch niet in het filmpje laten zien alleen de allerlaatste halve seconde...
En Machida zit er wel ietsie prominenter in...
Net zoals Nogueira...
Dana is een zakenman, tuurlijk gaat het om de cash. Anders zou hij ook niet naar Fox gaan, want daar heeft hij niet alles 100% in de hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat telkens dat er bloed is de wedstrijd gestopt wordt?
Je meent het serieus als je zegt dat Dana alleen maar aan cash denkt?
Wat voor regels gaan er volgens jou dan aangepast worden?
En waarom is het negatief als Dana een 'nieuwe richting' in wil slaan? (en wtf heeft dit met de WWE te maken?)
Please enlighten me!
Ik hoop echt dat je ongelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Dana is een zakenman, tuurlijk gaat het om de cash. Anders zou hij ook niet naar Fox gaan, want daar heeft hij niet alles 100% in de hand.
Ik wil niet zeggen dat áls er bloed wordt, er gestopt wordt. Maar ik kan me voorstellen dat scheidsrechters eerder een stoppage geven om de kijkcijfers hoog te houden. Want een deal met Fox wil gewoon zeggen dat ze een nieuwe fans willen trekken. Fans die het bloed zoeken, kennen UFC etc. al. Jantje van de Bakker die op zondag met zijn ouders Fox kijkt, mag dat bloed misschien niet zien. Dana zou stom zijn als hij daar niet naar luistert.
En ik zeg niet dat het WWE wordt. De gevechten zullen wel real blijven. Maar het wordt denk ik wel minder 'hard'.
Wordquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef McNulty het volgende:
Als de UFC minder bloederige gevechten wil dan moeten ze elleboogstoten eruit halen. Zou ik niet erg vinden trouwens. Maar dan wel knietjes tegen een op de grond liggende vechter terug.
met WWE bedoel ik dat het niet om je vechtkwaliteiten meer gaat,maar gewoon je marktwaarde!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat telkens dat er bloed is de wedstrijd gestopt wordt?
Je meent het serieus als je zegt dat Dana alleen maar aan cash denkt?
Wat voor regels gaan er volgens jou dan aangepast worden?
En waarom is het negatief als Dana een 'nieuwe richting' in wil slaan? (en wtf heeft dit met de WWE te maken?)
Please enlighten me!
Wat? Nee. Ellebogen moeten blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef McNulty het volgende:
Als de UFC minder bloederige gevechten wil dan moeten ze elleboogstoten eruit halen. Zou ik niet erg vinden trouwens. Maar dan wel knietjes tegen een op de grond liggende vechter terug.
Gus heeft te weinig verstand van MMA, zijn kwaliteiten zijn echter wel duidelijk. Hij heeft dat al bewezen in andere sporten. Hij is echt geen "kleintje" wat dat betreft maar voor de MMA-kenners komt hij tekort maar voor FOX zou hij helemaal niet slecht zijn. Ik erger mij zelf meer aan Goldberg die elke keer dezelfde one-liners brengt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
De VS is Nederland niet en MMA is een heel stuk verder gekomen in de afgelopen jaren in de VS. Ik denk dat het juist alleen maar minder "pussy-hoekje" gaat worden wat de regels betreft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik erger me meer aan zijn Yoda-achtige manier van praten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef Fokski het volgende:
[..]
Gus heeft te weinig verstand van MMA, zijn kwaliteiten zijn echter wel duidelijk. Hij heeft dat al bewezen in andere sporten. Hij is echt geen "kleintje" wat dat betreft maar voor de MMA-kenners komt hij tekort maar voor FOX zou hij helemaal niet slecht zijn. Ik erger mij zelf meer aan Goldberg die elke keer dezelfde one-liners brengt.
Oooooh SNAP!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef Disorder het volgende:
Jason Miller gearresteerd: assault. Handig weer.
Inderdaad. Als je er een drinking game van zou maken zou je nog voor het einde van de prelims knetter dronken zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan zijn Yoda-achtige manier van praten.
"a very underrated groundgame, has Forrest Griffin"
"so good in jiu jitsu, is BJ Penn"
"easily stuffing the takedown, is GSP"
Praat normaal!
epischquote:
ja maar zet hem in een analyse rol, live commentaar is net ff te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je er een drinking game van zou maken zou je nog voor het einde van de prelims knetter dronken zijn.
dat smerige lachtje van Mayhemquote:
Ik vind hem eigenlijk best goed, maar hij heeft zo zijn eigenaardighedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja maar zet hem in een analyse rol, live commentaar is net ff te hoog gegrepen.
Maar zie hem als leading-man bij pre- en postfight shows. Dat kan echt wel wat worden hoor, paar vechters erbij. De man weet er genoeg vanaf om dat te doen alleen live schiet hij net te kort. Rogan is gewoon debiel zoveel als die weet en Goldie weet precies wat voor kutopmerking hij moet maken zodat Rogan bepaalde situaties kan uitleggen. Dat gouden duo is echt onvervangbaar.
Good thinkingquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef McNulty het volgende:
Voortaan ook het filmpje posten dat bij de foto hoort, ja!![]()
Nice.quote:
erg nicequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
Bellator was een leuk event. Vooral het laatste gevecht.
Wel mooi die TUF season 15 trailer! Gepaste muziek ook drbij!quote:
Haha, dat is een leuke voor aankomend weekend!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Als is dit wel een ouwe, kon zo gauw geen andere vinden
Waar hij niet het commentaar doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, dat is een leuke voor aankomend weekend!
quote:
Oh ja! Want we gaan naar RIO!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dacht dat UFC afgelopen zaterdag was dus ik zat er helemaal klaar voor vanmiddag komt het pas volgend weekend
Had ik ook, ik vroeg me vrijdag af waarom niemand zijn picks nog had gepost en toen kwam ik er achterquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dacht dat UFC afgelopen zaterdag was dus ik zat er helemaal klaar voor vanmiddag komt het pas volgend weekend
Die is met opnames bezig voor Fear Factor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Disorder het volgende:
Waarom doet Rogan geen commentaar de volgende keer?
Kan het niet beter zeggen!quote:
Ja, Cookie Monster is echt goed bezig de laatste tijd. Is dat van zijn nieuwe CD "Hoe verneuk ik een leuk deuntje met "gezang"?quote:
wat een pauperkutkwaliteit. Dat hoeft hier echt niet geplaatst te wordenquote:
plaats jij dan eens watquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat een pauperkutkwaliteit. Dat hoeft hier echt niet geplaatst te worden
Even wachten op Jajong, die kent ze vast allemaal dus die schrijft even biootjes van alle vechters. Doet ie vast wel voor onsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Cast voor TUF 14 is zojuist bekend gemaakt.
Heb er even snel doorheen gescrolled maar zo te zien ken ik alleen Micah Miller.
Dan zou ik al die meuk dus juist plaatsen, ik kies er juist voor om dat dan niet te doen. Hoge kwaliteit jeweets.quote:
is jajong weer op hotel? lange tijd niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Even wachten op Jajong, die kent ze vast allemaal dus die schrijft even biootjes van alle vechters. Doet ie vast wel voor ons
lol, je bent mij net voor.quote:
die was epic!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe awesome was het dat die protesters niet wisten dat Dana de 'baas' is!!
"You're not a fighter right?"
- "No, I am the owner"
Haha zeker gaaf! Ook goed dat Dana netjes in discussie gaat en niet z'n f-woord gebruiktquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe awesome was het dat die protesters niet wisten dat Dana de 'baas' is!!
"You're not a fighter right?"
- "No, I am the owner"
Ook tof de reactie van die man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha zeker gaaf! Ook goed dat Dana netjes in discussie gaat en niet z'n f-woord gebruikt
quote:I appreciate the fact that you wanted to talk to us
Jajong ligt vast in n herstel periode.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is jajong weer op hotel? lange tijd niet gezien
In welk gevecht is Rashad geblesseerd geraakt (en wanneer was die?)quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jajong ligt vast in n herstel periode.
Hoe groot ik GSP nog steeds respecteer. Ik moet af en toe nog steeds lachen om zijn stem.
Check dat lachje van hem @ 1:30
Dat wel, maar het waren natuurlijk ook 4 oude van dagen die tijdens een gezellig avondje bingo hadden besloten dat het leuker was om even een spandoekje te maken tegen MMA en te gaan protesteren dan de hele dag achter de geraniums te zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha zeker gaaf! Ook goed dat Dana netjes in discussie gaat en niet z'n f-woord gebruikt
Zijn laatste fight was tegen Tito Ortiz op 6 augustus, wel bij blijven hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In welk gevecht is Rashad geblesseerd geraakt (en wanneer was die?)
Weet je waar ik tegenaan loop joh.. Ik mis elke keer events. Dan krijg je dit soort grappen.. Heb nu een goede website om het bij te houden, maar pas na 6 augustus.. Wie had er gewonnen..?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat wel, maar het waren natuurlijk ook 4 oude van dagen die tijdens een gezellig avondje bingo hadden besloten dat het leuker was om even een spandoekje te maken tegen MMA en te gaan protesteren dan de hele dag achter de geraniums te zitten.
Ze wisten er voor de rest duidelijke geen ene fuck vanaf.
[..]
Zijn laatste fight was tegen Tito Ortiz op 6 augustus, wel bij blijven he
Gewoon meelezen in het topic, denk niet dat je veel zult missenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je waar ik tegenaan loop joh.. Ik mis elke keer events. Dan krijg je dit soort grappen.. Heb nu een goede website om het bij te houden, maar pas na 6 augustus.. Wie had er gewonnen..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef n00cL30n het volgende:
Ortiz!Te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand geld over btw?
http://www.ebay.com/itm/W(...)888d93#ht_500wt_1018
[ Bericht 19% gewijzigd door Hooidraad op 23-08-2011 03:16:59 ]
Lol....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Te laat
Iemand geld over btw?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Te laat
Iemand geld over btw?
Niet te duur. ¤ 1500,- heb je hem binnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iemand geld over btw?
Super fight.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Guida VS Henderson could do it on network TV, where the UFC makes its FOX debut on Nov. 12 at Anaheim, Calif.'s Honda Center, and where the fight could deliver fireworks to a new audience.
If nothing else, a flurry of flying hair.
Zou helemaal super zijn, al hoop ik dan wel dat de andere fight een flinke draw value heeft!!quote:
Echt heel blij mee, dit is idd noodzaklijk wil de sport verder groeien.quote:"We live in a bubble in our [UFC Las Vegas] offices and take it for granted people know what armbars, guillotines and triangle chokes are -- nobody knows what this [stuff] means," White said. "We have to view [Fox programming] as if nobody knows anything about this sport, that people die in this cage. We're going to educate the masses, treat it like nobody knows who we are. I think our [hardcore] audience understands that's necessary."
Dit zullen ze vast tijdens de prefight shows doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana on UFConFOX
[..]
Echt heel blij mee, dit is idd noodzaklijk wil de sport verder groeien.
Al hoop ik dat het op den uur niet irritant gaat worden m.b.t. commentaar
Ik zie Rogan wel al schreeuwend tijdens een fight uit leggen wat een Americana isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit zullen ze vast tijdens de prefight shows doen.
Tijdens het event lijkt het mij lastig.
Word leuk terwijl Goldie weer met zijn loze opmerkingen ertussen door probeerd te brabbelen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Rogan wel al schreeuwend tijdens een fight uit leggen wat een Americana is
Zolang er niks officieels bekend is gemaakt kan je hier weinig over zeggen nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir vs. Overeem (is nog geen UFC fighter, dus of ze hem dan meteen op FOX pushen is nog maar zeer de vraag)
Franklin is geëxecuteerd door Belfort, ik zie hier niet snel een rematch aankomen.... Tegen Hendo daarentegen kan wel interessant worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zou helemaal super zijn, al hoop ik dan wel dat de andere fight een flinke draw value heeft!!
Maar dat wordt absoluut niet gemakkelijk, zowat iedereen is al tied up.
Rich Franklin zou zijn traject kunnen versnellen en in november al ready to fight zijn.
Belfort is een grote naam die nog geen nieuwe fight heeft.
Dan Henderson zou terug gehaald kunnen worden.
Frank Mir heeft nog geen nieuwe fight.
Overeem zou gehaald kunnen worden.
Dan heb je het wel gehad hoor.
Ortiz is over used en met vakantie.
Brock Lesnar kan echt niet eerder terug zijn dan januari.
Eventuele matchs-ups:
Belfort vs. Franklin @ 185 (maar UFC wil Franklin @ 205)
Henderson vs. Franklin (in mijn ogen meest denkbaar)
Mir vs. Overeem (is nog geen UFC fighter, dus of ze hem dan meteen op FOX pushen is nog maar zeer de vraag)
Heb 30 ingezet op Okami (4.25) op Unibet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef n00cL30n het volgende:
Ik hoop Okami. Ik ga hem ook inzetten ook.
2011 is toch al het jaar van de upsets, dus deze kan er ook nog wel bij.
Tnx!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
countdown to UFC 134:
http://ironforgesiron.com/2011/08/video-countdown-to-ufc-134-rio/
Chael Sonnen: ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzz ... what was your question? Anderson Silva?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx!Nu kijken en dan naar bedje....
Haha, ongeveer rond de 7.00 minuten van de eerste gaat Anderson ff helemaal los over het gevecht. Verder Chael Sonnen over Anderson, blijft leuk om te zien
Wowww das wel een masterlijk gevecht! Is goed voor de mojo voor Dan als hij ook nog eens korte metten met Silva maakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC Targeting Anderson Silva vs. Dan Henderson for Fox Debut
Toch een re-match, al was het niet die fight die ik in gedachten had
Dat is een leuke rematch! En eentje die Henderson best nog zou kunnen winnen, ook al is Anderson terecht de favoriet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Geloof in de upset! Hij is immers getrained door Chael!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toch leuk hoe ze iemand een shot geven terwijl ze zelf al denken dat hij gesloopt wordt :p
Maar hij is niet de worstelaar die Chael is. En Chael heeft ook verlorenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geloof in de upset! Hij is immers getrained door Chael!
Net gekekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
countdown to UFC 134:
http://ironforgesiron.com/2011/08/video-countdown-to-ufc-134-rio/
Inderdaad, Nogueira ziet er (al tijden) uit als een opaatje. Ik verwacht dan ook dat Schaub wint via TKO. Nogueira is te trots om het gevecht direct naar de grond te halen en hij zal proberen het staande uit te vechten, wat hij bijna altijd probeert. Vervolgens loopt hij vanzelf tegen een paar goede stoten op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Net gekeken
Moeilijk te geloven dat Anderson Silva ouder is dan Nogueira als je ze allebei ziet.
erg benieuwd op welk gewicht dit gaat plaatsvinden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Zoals het hoort. Die man heeft niets te zoeken in de UFC. Drie fights, drie gewichtsklasses, drie losses. En wat is het, nog geen tien minuten in totaal ofzo toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Following his loss to Edwin Figueroa, Jason Reinhardt has been released.
Spot on.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Die man heeft niets te zoeken in de UFC. Drie fights, drie gewichtsklasses, drie losses. En wat is het, nog geen tien minuten in totaal ofzo toch?
Het zijn er in ieder geval zes, want in zijn laatste gevecht heeft hij de tweede ronde gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Spot on.
Nog geen 3 minuten zie ik nu
Ohja, ik ging ervan uit dat hij die ook al in de 1e verloorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zijn er in ieder geval zes, want in zijn laatste gevecht heeft hij de tweede ronde gehaald
En Alvarez moet echt naar de UFC komen! Hij is veel te goed om in Bellator te blijven hangen
Bijna, maar hij was saved by the bellquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja, ik ging ervan uit dat hij die ook al in de 1e verloor
You got to be shitting me!!quote:UFC 134s bouts will be screened for thousands in Times Squares Little Brazil reflective of the fights base in Rio de Janeiro and the Brazilian birthplace of mixed martial arts. Spike TVs preliminary fights will broadcast on the digital sign above The Doubletree Hotel on the East side of Duffy Squares red steps, 47th Street & 7th Ave Saturday, August 27 from 8:00 p.m. to 9:00 p.m EST. Never before has UFC offered a viewing of this magnitude.
Sonnen begrijp alles wat je zegt, hij speelt een spelletje en vooral degenen die dat niet snappen hebben daar moeite mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Sonnen natuurlijk wel zwak in dat interview. Ik vond die quote van Silva vrij 'classy' eigenlijk en tegelijk een spelletje uit Sonnen's eigen boekje. Sonnen kruipt gewoon weer terug in het grote mediaspektakel van de UFC maar er is geen enkele journalist die nou zegt: 'Zo. Hoe zit het met die roids en witwas-praktijken?'. Sonnen wijst naar iedereen, behalve zichzelf. Siert hem niet. Maar ik vind zijn soundbites hilarisch
Ik hoop op Silva - Griffin - Schaub. Ik zie Silva graag vechten. Super gracieus en achteloos. Heerlijk.
Je zit zelf in New York?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC RIO prelims to Air in Times Square
[..]
You got to be shitting me!!
Silva's quote valt in het niet als je Silva's opmerkingen tegenover Belfort afzet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Sonnen natuurlijk wel zwak in dat interview. Ik vond die quote van Silva vrij 'classy' eigenlijk en tegelijk een spelletje uit Sonnen's eigen boekje. Sonnen kruipt gewoon weer terug in het grote mediaspektakel van de UFC maar er is geen enkele journalist die nou zegt: 'Zo. Hoe zit het met die roids en witwas-praktijken?'. Sonnen wijst naar iedereen, behalve zichzelf. Siert hem niet. Maar ik vind zijn soundbites hilarisch
Ik hoop op Silva - Griffin - Schaub. Ik zie Silva graag vechten. Super gracieus en achteloos. Heerlijk.
Nee, was dat maar zo!!quote:
8-4 voor rechts bij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef n00cL30n het volgende:
Oef... Bijna al mijn picks op MMAPlayground staan aan de rechterkant?
quote:UFC pay-per-view pirate arrested in New York
ICE is at it again, trying to put a stop to those who try to make money off UFC pay-per-views by streaming the events online for a discounted fee. Washington’s The Hill has the story:
Immigration and Customs Enforcement arrested a New York man on Tuesday accused of running a website that illegally streamed Pay Per View boxing and mixed martial arts events over the Web.
Queens native Mohamed Ali, 19, was arrested at his home on Tuesday morning and charged with one count of criminal infringement of a copyright.
Authorities claim he operated HQ-STREAMS.COM and HQ-STREAMS.NET, both of which were seized in February as part of the Obama administration’s unprecedented crackdown on digital piracy.
ICE Director John Morton said the arrest “sends a clear message to website operators who mistakenly believe it’s worth the risk to take copyrighted programming and portray it as their own.”
The article goes on to state that according to Doug Jacobs, president of PPV distributor Integrated Sports Media, a major UFC event can lose as much as 30 percent of their PPV revenue due to digital piracy.
Ali reportedly earned in excess of $6,000 between February 2010 and January 2011 from the two sites by allegedly streaming UFC, WWE and boxing events. Since the sites have been shut down, they have received more than 50,000 hits combined.
Source
quote:danawhite Dana White
Big Nog is in great shape!!!
danawhite Dana White
All these guys are in great shape!!!
danawhite Dana White
Ed Herman looked awesome tonight!!!!
Met een naam als Mohamed Ali zou je eigenlijk gewoon gematst moeten worden wbt de bokswedstrijdenquote:
Zaktraining vind ik wel leuk voor een half uurtje, maar daarna begint het saai te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Net een zaktraining gehad bij Team Schreiber. Was mijn eerste keer en ik heb genoten!![]()
Niet al te moe nu thuisgekomen maar wel een gevoelige linkerscheen nu
Struve nog gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Net een zaktraining gehad bij Team Schreiber. Was mijn eerste keer en ik heb genoten!![]()
Niet al te moe nu thuisgekomen maar wel een gevoelige linkerscheen nu
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zal wel een vriendendienst geweest zijn. Bas is toch close met Kevin James?
Hij kon niet meer verder vanwege blessures.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom is Bas Rutten trouwens gestopt..? Te oud?
aah ok. Ik ken hem wel van de zelfverdedigingsfilmpjes, maar niet van kooigevechten oid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij kon niet meer verder vanwege blessures.
Bas was een van de eersten die echt mixed martial arts ging doen. Na zijn submission losses tegen de Shamrocks, heeft hij een hele aardige groundgame ontwikkeld, en was hij ongeslagen in zijn laatste 23 gevechten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
aah ok. Ik ken hem wel van de zelfverdedigingsfilmpjes, maar niet van kooigevechten oid.
quote:I have been training in full contact mma for about 11 yrs now. I dont fight competitively, its more of a hobby and a way to stay in shape. A coworker of mine continually harassed and challenged me knowing full well i was trained in mma. His focal point was the fact that i was trained in mma, he would tell me that mma or not, he would kick my ass any day of the week.
So 1 day i had enough and i decided to accept his challenge. We squared off, i used a very simple single leg takedown, established side control and tapped him out with a very simple armbar. The fight was over in a matter of seconds and he walked away with his head hung very low.
The next day he confronted me again telling me i got lucky and this time would be different, i preceded to tell him that this time i wont be so easy on him. I squared off again and without hesitation he shot for my legs trying to take me down. I sprawled and pushed his head down and from there i slapped him in a peruvian necktie and choked him till he was basically unconcious. I released the grip and fired 3 or 4 quick elbows to his face, breaking his nose and jaw. He never came back to work and ive never seen the guy again.
Vaste recept voor mij. Facebook fights wel, rest morgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef THEFXR het volgende:
timetable:
facebook: 12.00 uur
prelims: 02.00 uur
main card: 03.00 uur
wie gaan er allemaal live kijken?
Of hij nog tot de echte top behoort zal vannacht duidelijk worden, als je het mij vraagt niet meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:46 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Is Griffin niet een maatje te klein voor Rua? Die man had een poos geleden de riem nog, Griffin is al een tijdje niet meer 'echte' top, right?
Ben er met alles live bij, ga denk ik een legale HD stream kopen voor ongeveer 13 euro. Zit ik vannacht wel gebakken zo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:23 schreef THEFXR het volgende:
timetable:
facebook: 12.00 uur
prelims: 02.00 uur
main card: 03.00 uur
wie gaan er allemaal live kijken?
Vergeet niet dat Griffin de eerste twee rondes tegen Evans duidelijk had gewonnen voor Rashad hem rockte en afmaakte.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Of hij nog tot de echte top behoort zal vannacht duidelijk worden, als je het mij vraagt niet meer.
Maar hij heeft van Rua gewonnen in hun vorige ontmoeting (granted, 4 jaar geleden).
Een jaar daarna wint hij de UFC belt door Rampage Jackson te verslaan.
Én heeft Griffin daarna gewonnen van nog eens 2 former light heavyweight champions en alleen verloren van pound-for-pound best fighter in the world Anderson Silva en Rashad Evans.
Dat hij inmiddels 32 is en misschien wat langzamer is geworden, true.. maar hij kan echt nog wel met de (sub)top mee. Ik twijfel alleen sterk aan zijn motivatie al is dat bij Forrest altijd lastig in te schatten.
Wat een humorloze mutsen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Brazilian fans react to Chael Sonnen (must see)
+
Dana White: Anderson Silva is not under consideration to fight at UFC on FOX
Hoe blijf je wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben er met alles live bij, ga denk ik een legale HD stream kopen voor ongeveer 13 euro. Zit ik vannacht wel gebakken zo!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:02 schreef Fenomeno het volgende:
Joe Son heeft ook levenslang gekregen voor gang rape las ik een paar dagen terug
Holy shit, Hackney had een reden om zijn ballen aan gort te slaanquote:Son was initially charged in Orange County, California with five counts of rape, two felony counts of forcible sodomy, two felony counts of sodomy in concert by force, seven felony counts of forcible oral copulation, and one felony count of sexual penetration by foreign object by force.
Genoeg andere dingen ernaast blijven doen, m.a.w. je niet blind staren op 't scherm :pquote:
Onder welke steen heb jij geleefdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:02 schreef Fenomeno het volgende:
Joe Son heeft ook levenslang gekregen voor gang rape las ik een paar dagen terug
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd
Maakt voor mij ook dat ik geen medelijden heb met wat Hackney met hem deed...
Tnx, nu nog ff snel kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Als opwarmertje, de weigh-in:
http://www.mmafighting.co(...)-in-highlight-video/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Het is Brasil, dus krijg je allemaal van die shemales te zien als je pech hebtquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:08 schreef THEFXR het volgende:
alweer die ufc chicks,waarom geen lokale schone???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
Bruce Buffer trending
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
You called it, right? Of wat het iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Splackavellie volgens mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
You called it, right? Of wat het iemand anders?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tnx Taz
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
ik gewoon op 1 laptop en via rdp om mijn pc,lolquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef Fyodor het volgende:
Dit is trouwens mijn kijkplek vanavond. Stream via de laptop en forums e.d. bijhouden op de PC![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef THEFXR het volgende:
match is afgelopen, dus switchen naar cam4 om wakker te blijven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan ik trouwens mijn picks voor UFC 134 op mma playground zien?
quote:
Bigtime tnx!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef Hooidraad het volgende:
http://www.mmaplayground.com/fight-companion.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |