Good thinkingquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef McNulty het volgende:
Voortaan ook het filmpje posten dat bij de foto hoort, ja!![]()
Nice.quote:
erg nicequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
Bellator was een leuk event. Vooral het laatste gevecht.
Wel mooi die TUF season 15 trailer! Gepaste muziek ook drbij!quote:
Haha, dat is een leuke voor aankomend weekend!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef dapluiz het volgende:
[ afbeelding ]
Als is dit wel een ouwe, kon zo gauw geen andere vinden
Waar hij niet het commentaar doetquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, dat is een leuke voor aankomend weekend!
quote:
Oh ja! Want we gaan naar RIO!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dacht dat UFC afgelopen zaterdag was dus ik zat er helemaal klaar voor vanmiddag komt het pas volgend weekend
Had ik ook, ik vroeg me vrijdag af waarom niemand zijn picks nog had gepost en toen kwam ik er achterquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dacht dat UFC afgelopen zaterdag was dus ik zat er helemaal klaar voor vanmiddag komt het pas volgend weekend
Die is met opnames bezig voor Fear Factor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Disorder het volgende:
Waarom doet Rogan geen commentaar de volgende keer?
Kan het niet beter zeggen!quote:
Ja, Cookie Monster is echt goed bezig de laatste tijd. Is dat van zijn nieuwe CD "Hoe verneuk ik een leuk deuntje met "gezang"?quote:
wat een pauperkutkwaliteit. Dat hoeft hier echt niet geplaatst te wordenquote:
plaats jij dan eens watquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat een pauperkutkwaliteit. Dat hoeft hier echt niet geplaatst te worden
Even wachten op Jajong, die kent ze vast allemaal dus die schrijft even biootjes van alle vechters. Doet ie vast wel voor onsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Cast voor TUF 14 is zojuist bekend gemaakt.
Heb er even snel doorheen gescrolled maar zo te zien ken ik alleen Micah Miller.
Dan zou ik al die meuk dus juist plaatsen, ik kies er juist voor om dat dan niet te doen. Hoge kwaliteit jeweets.quote:
is jajong weer op hotel? lange tijd niet gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Even wachten op Jajong, die kent ze vast allemaal dus die schrijft even biootjes van alle vechters. Doet ie vast wel voor ons
lol, je bent mij net voor.quote:
die was epic!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe awesome was het dat die protesters niet wisten dat Dana de 'baas' is!!
"You're not a fighter right?"
- "No, I am the owner"
Haha zeker gaaf! Ook goed dat Dana netjes in discussie gaat en niet z'n f-woord gebruiktquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe awesome was het dat die protesters niet wisten dat Dana de 'baas' is!!
"You're not a fighter right?"
- "No, I am the owner"
Ook tof de reactie van die man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha zeker gaaf! Ook goed dat Dana netjes in discussie gaat en niet z'n f-woord gebruikt
quote:I appreciate the fact that you wanted to talk to us
Jajong ligt vast in n herstel periode.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is jajong weer op hotel? lange tijd niet gezien
In welk gevecht is Rashad geblesseerd geraakt (en wanneer was die?)quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jajong ligt vast in n herstel periode.
Hoe groot ik GSP nog steeds respecteer. Ik moet af en toe nog steeds lachen om zijn stem.
Check dat lachje van hem @ 1:30
Dat wel, maar het waren natuurlijk ook 4 oude van dagen die tijdens een gezellig avondje bingo hadden besloten dat het leuker was om even een spandoekje te maken tegen MMA en te gaan protesteren dan de hele dag achter de geraniums te zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha zeker gaaf! Ook goed dat Dana netjes in discussie gaat en niet z'n f-woord gebruikt
Zijn laatste fight was tegen Tito Ortiz op 6 augustus, wel bij blijven hequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In welk gevecht is Rashad geblesseerd geraakt (en wanneer was die?)
Weet je waar ik tegenaan loop joh.. Ik mis elke keer events. Dan krijg je dit soort grappen.. Heb nu een goede website om het bij te houden, maar pas na 6 augustus.. Wie had er gewonnen..?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat wel, maar het waren natuurlijk ook 4 oude van dagen die tijdens een gezellig avondje bingo hadden besloten dat het leuker was om even een spandoekje te maken tegen MMA en te gaan protesteren dan de hele dag achter de geraniums te zitten.
Ze wisten er voor de rest duidelijke geen ene fuck vanaf.
[..]
Zijn laatste fight was tegen Tito Ortiz op 6 augustus, wel bij blijven he
Gewoon meelezen in het topic, denk niet dat je veel zult missenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je waar ik tegenaan loop joh.. Ik mis elke keer events. Dan krijg je dit soort grappen.. Heb nu een goede website om het bij te houden, maar pas na 6 augustus.. Wie had er gewonnen..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef n00cL30n het volgende:
Ortiz!Te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand geld over btw?
http://www.ebay.com/itm/W(...)888d93#ht_500wt_1018
[ Bericht 19% gewijzigd door Hooidraad op 23-08-2011 03:16:59 ]
Lol....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Te laat
Iemand geld over btw?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Te laat
Iemand geld over btw?
Niet te duur. ¤ 1500,- heb je hem binnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iemand geld over btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |