SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan had hij wat mij betreft Miller en Henderson ook moeten belonen.
Dat was sinds #1 al een matter of timequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En deze reeks is nu officieel het wrestling topic voorbij
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En deze reeks is nu officieel het wrestling topic voorbij
Zeker, ik sluit niet uit dat ik nog eens een console ga aanschaffen speciaal voor dat spelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben niet thuis in de console spellen maar dit ze er verdomd goed uit voor een leek
PS3 en Xbox360?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben niet thuis in de console spellen maar dit ze er verdomd goed uit voor een leek
Nou hij wist een aantal goede stoten uit te delen. Maar meer trappen was beter geweest, zeker tegen Lytle die het gevecht ondanks zijn goede grondcapaciteiten niet naar de grond zou brengen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat Hardy met zijn zwarte band TKD niet eens wat meer trappen heeft laten zien, wellicht had hij dan wel een kans gemaakt want met stoten en grappling ging het duidelijk niet lukken.
Wat was de tweet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Haha had een tweet gestuurd naar Joe Rogan en hij heeft hem geretweet
Ze hebben het al druk genoeg om een oplossing te vinden op de TRT behandelingen e.d.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat zou trouwens wat zijn, als je huid kogels zou kunnen stoppen zou het ook klappen tegenhouden lijkt mijmoeten ze dalijk daar ook nog op controleren bij MMA
Zou wel kunnen ja, je kan er flink over verder praten iig. Hoeveel schade het alsnog doet, hoe de wetenschap zo ver is gekomen, wat weer daar voor een tegen middel zou zijn etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze hebben het al druk genoeg om een oplossing te vinden op de TRT behandelingen e.d.
Zou hij er in zijn podcast over gaan praten?? Begint om 00:30 uur!
Beter dat ze weer met een nieuwe Undisputed komen. Al vond ik Undisputed 2010 een stuk minder omdat de carreer mode een stuk moeilijker en veelste uitgebreid was. Ik vond 2009 daarintegen weer iets te makkelijk, dus een balans daar tussen zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Een comment daarop:quote:Fitch has repeatedly stated his desire to appear on the UFC 139 fight card coming to his backyard in San Jose on Nov. 19. But he also said he only wants to fight current or former champions.
En het wordt dus Johny Hendricksquote:Fitch is beginning to annoy me he is coming of a draw and he is going to only fight for the belt of former champs. So his choices are? Well GSp already kicked his ass Hughes is fighting Sanchez, BJ is fighting Condit, so its between Carlos Newton and Matt Serra???
Wat een baggerpartij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Jon Fitch cleared to fight, sources say UFC 139 appearance against Johny Hendricks possible.
Back 'n forth lay 'n pray festijn!
Ik denk dat Fitch ons in minder dan een minuut zou finishen. Is Fitch niet de laatste die Thiago Alves gefinisht heeft? Sure, hij heeft zijn laatste gevechten niet gefinisht. Maar kijk naar zijn competitie: Mike Pierce, Paulo Thiago, BJ Penn.. Pierce en Thiago zijn nog nooit gefinisht. Ben Saunders slechts 1 keer, en dat gevecht was short notice. Diego Sanchez is alleen "gefinisht" op een cut in de vijfde ronde. Gono had hij kunnen, en eigenlijk moeten finishen, maar dat was zijn eerste gevecht na een episch pak slaag van GSP gekregen te hebben, dus is het begrijpelijk dat hij conservatief vecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
Fitch zou ons nog niet finishen heb ik het gevoel
Ik stem voor de winnaar tussen Schaub en Nogueiraquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Hooidraad het volgende:
Lesnar is er weer klaar voor, ben benieuwd wie hij tegenover zich zal krijgen
Ik zeg Overeem. Zijn we tenminste ook weer van die hype af.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Hooidraad het volgende:
Lesnar is er weer klaar voor, ben benieuwd wie hij tegenover zich zal krijgen
Very nice. UFC op Fox, ik vind het allemaal prima. Ook goed dat ze de gladiator intro weghalen, komt bij de 'normale' mens toch minder barbaars over dan.quote:
Mooi om te zien hoe groot de rol van Brock is in zo'n filmpje. Zie je gelijk de marketingwaarde van Lesnar in terug.quote:
Te barbaars he? Vind het ook wel goed. Dana White zal nu ook beter op z'n taalgebruik moeten letten, niet meer constant f*cking dit, f*cking dat. Sowieso was dat altijd al erg onprofessioneel als president van de UFC, maar nu kan dat volgens mij echt niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Mooi nieuws en vette trailer van Fox! Opzich vind ik het niet zo erg dat ze van die Gladiator theme af gaan. Ik vond de Strike Force theme een stuk vetter!
Zolang Joe Rogan maar in de scene blijft..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Weten jullie nog dat we zo blij waren dat we van Gus Johnson af waren?
Weten jullie ook nog dat hij toen naar FOX Sports is gegaan?![]()
Dan weten jullie vast dat het ook 'likely' is dat we onze vriend terug zullen zien
Ow shitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan weten jullie vast dat het ook 'likely' is dat we onze vriend terug zullen zien
Zoals het er nu uitziet gaan Gus Johnson en Jay Glazer (toffe vent) de pre en post fight show doen. Goldberg en Rogan blijven commentaar tijdens event zelf doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ow shit![]()
Ik hoop echt dat hij NIETS met de UFC te maken krijgt. Irritante commentator
Mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gaan Gus Johnson en Jay Glazer (toffe vent) de pre en post fight show doen. Goldberg en Rogan blijven commentaar tijdens event zelf doen.
Gelukkig heeft hij ingezien dat een pro wrestling match vlak voor je GP halve finale fight een beetje te gek voor woorden was, misschien ziet hij nu wel toekomst bij Zuffaquote:In a pretty shocking piece of breaking news, Josh Barnett has pulled out of his IGF title match with Jerome Le Banner on October 19th to focus on his upcoming SF HWGP semi-final fight with Sergei Kharitonov that is set for September 10th.
This is a very odd turn of events as Josh's MMA & Puro careers have never clashed like this before so whether there is more at play here or if Josh will continue puroresu, we'll have to wait and see.
IGF have a press conference set for next week where Josh's replacement will likely be announced, stay tuned!
de WWE richting,ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zijn jullie niet bang dat, nu het mainstream wordt, de sport meer in een pussy-hoekje gedrukt gaat worden? Ik kan me voorstellen dat Shane Carwin bijvoorbeeld meteen zou moeten stoppen met knokken, in het geval van de vorige keer met al dat bloed. Het 'normale publiek' neemt daar misschien aanstoot aan. Dana White gaat het (terecht) alleen om de cash. Als hij publiek weg jaagt, past hij regels vast aan. Dat, en hij geeft ook wel hints in dat hij 'nieuwe richtingen' in wil.
Je wil dus zeggen dat telkens dat er bloed is de wedstrijd gestopt wordt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zijn jullie niet bang dat, nu het mainstream wordt, de sport meer in een pussy-hoekje gedrukt gaat worden? Ik kan me voorstellen dat Shane Carwin bijvoorbeeld meteen zou moeten stoppen met knokken, in het geval van de vorige keer met al dat bloed. Het 'normale publiek' neemt daar misschien aanstoot aan. Dana White gaat het (terecht) alleen om de cash. Als hij publiek weg jaagt, past hij regels vast aan. Dat, en hij geeft ook wel hints in dat hij 'nieuwe richtingen' in wil.
ze hebben het over pre en postfight shows, niet over het commentaar zelf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Gadver, zegt ie nu echt op 5:08 dat Gus Johnson het commentaar gaat doen?
Ik mag aannemen dat ze constant nieuwe promo's hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Apart dat ze Anderson Silva praktisch niet in het filmpje laten zien alleen de allerlaatste halve seconde...
En Machida zit er wel ietsie prominenter in...
Net zoals Nogueira...
Dana is een zakenman, tuurlijk gaat het om de cash. Anders zou hij ook niet naar Fox gaan, want daar heeft hij niet alles 100% in de hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat telkens dat er bloed is de wedstrijd gestopt wordt?
Je meent het serieus als je zegt dat Dana alleen maar aan cash denkt?
Wat voor regels gaan er volgens jou dan aangepast worden?
En waarom is het negatief als Dana een 'nieuwe richting' in wil slaan? (en wtf heeft dit met de WWE te maken?)
Please enlighten me!
Ik hoop echt dat je ongelijk hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Dana is een zakenman, tuurlijk gaat het om de cash. Anders zou hij ook niet naar Fox gaan, want daar heeft hij niet alles 100% in de hand.
Ik wil niet zeggen dat áls er bloed wordt, er gestopt wordt. Maar ik kan me voorstellen dat scheidsrechters eerder een stoppage geven om de kijkcijfers hoog te houden. Want een deal met Fox wil gewoon zeggen dat ze een nieuwe fans willen trekken. Fans die het bloed zoeken, kennen UFC etc. al. Jantje van de Bakker die op zondag met zijn ouders Fox kijkt, mag dat bloed misschien niet zien. Dana zou stom zijn als hij daar niet naar luistert.
En ik zeg niet dat het WWE wordt. De gevechten zullen wel real blijven. Maar het wordt denk ik wel minder 'hard'.
Wordquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef McNulty het volgende:
Als de UFC minder bloederige gevechten wil dan moeten ze elleboogstoten eruit halen. Zou ik niet erg vinden trouwens. Maar dan wel knietjes tegen een op de grond liggende vechter terug.
met WWE bedoel ik dat het niet om je vechtkwaliteiten meer gaat,maar gewoon je marktwaarde!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat telkens dat er bloed is de wedstrijd gestopt wordt?
Je meent het serieus als je zegt dat Dana alleen maar aan cash denkt?
Wat voor regels gaan er volgens jou dan aangepast worden?
En waarom is het negatief als Dana een 'nieuwe richting' in wil slaan? (en wtf heeft dit met de WWE te maken?)
Please enlighten me!
Wat? Nee. Ellebogen moeten blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef McNulty het volgende:
Als de UFC minder bloederige gevechten wil dan moeten ze elleboogstoten eruit halen. Zou ik niet erg vinden trouwens. Maar dan wel knietjes tegen een op de grond liggende vechter terug.
Gus heeft te weinig verstand van MMA, zijn kwaliteiten zijn echter wel duidelijk. Hij heeft dat al bewezen in andere sporten. Hij is echt geen "kleintje" wat dat betreft maar voor de MMA-kenners komt hij tekort maar voor FOX zou hij helemaal niet slecht zijn. Ik erger mij zelf meer aan Goldberg die elke keer dezelfde one-liners brengt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Tazmaniac het volgende:
De VS is Nederland niet en MMA is een heel stuk verder gekomen in de afgelopen jaren in de VS. Ik denk dat het juist alleen maar minder "pussy-hoekje" gaat worden wat de regels betreft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik erger me meer aan zijn Yoda-achtige manier van praten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef Fokski het volgende:
[..]
Gus heeft te weinig verstand van MMA, zijn kwaliteiten zijn echter wel duidelijk. Hij heeft dat al bewezen in andere sporten. Hij is echt geen "kleintje" wat dat betreft maar voor de MMA-kenners komt hij tekort maar voor FOX zou hij helemaal niet slecht zijn. Ik erger mij zelf meer aan Goldberg die elke keer dezelfde one-liners brengt.
Oooooh SNAP!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef Disorder het volgende:
Jason Miller gearresteerd: assault. Handig weer.
Inderdaad. Als je er een drinking game van zou maken zou je nog voor het einde van de prelims knetter dronken zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan zijn Yoda-achtige manier van praten.
"a very underrated groundgame, has Forrest Griffin"
"so good in jiu jitsu, is BJ Penn"
"easily stuffing the takedown, is GSP"
Praat normaal!
epischquote:
ja maar zet hem in een analyse rol, live commentaar is net ff te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je er een drinking game van zou maken zou je nog voor het einde van de prelims knetter dronken zijn.
dat smerige lachtje van Mayhemquote:
Ik vind hem eigenlijk best goed, maar hij heeft zo zijn eigenaardighedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja maar zet hem in een analyse rol, live commentaar is net ff te hoog gegrepen.
Maar zie hem als leading-man bij pre- en postfight shows. Dat kan echt wel wat worden hoor, paar vechters erbij. De man weet er genoeg vanaf om dat te doen alleen live schiet hij net te kort. Rogan is gewoon debiel zoveel als die weet en Goldie weet precies wat voor kutopmerking hij moet maken zodat Rogan bepaalde situaties kan uitleggen. Dat gouden duo is echt onvervangbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |