SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dan had hij wat mij betreft Miller en Henderson ook moeten belonen.
Dat was sinds #1 al een matter of timequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En deze reeks is nu officieel het wrestling topic voorbij
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En deze reeks is nu officieel het wrestling topic voorbij
Zeker, ik sluit niet uit dat ik nog eens een console ga aanschaffen speciaal voor dat spelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben niet thuis in de console spellen maar dit ze er verdomd goed uit voor een leek
PS3 en Xbox360?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben niet thuis in de console spellen maar dit ze er verdomd goed uit voor een leek
Nou hij wist een aantal goede stoten uit te delen. Maar meer trappen was beter geweest, zeker tegen Lytle die het gevecht ondanks zijn goede grondcapaciteiten niet naar de grond zou brengen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat Hardy met zijn zwarte band TKD niet eens wat meer trappen heeft laten zien, wellicht had hij dan wel een kans gemaakt want met stoten en grappling ging het duidelijk niet lukken.
Wat was de tweet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Haha had een tweet gestuurd naar Joe Rogan en hij heeft hem geretweet
Ze hebben het al druk genoeg om een oplossing te vinden op de TRT behandelingen e.d.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat zou trouwens wat zijn, als je huid kogels zou kunnen stoppen zou het ook klappen tegenhouden lijkt mijmoeten ze dalijk daar ook nog op controleren bij MMA
Zou wel kunnen ja, je kan er flink over verder praten iig. Hoeveel schade het alsnog doet, hoe de wetenschap zo ver is gekomen, wat weer daar voor een tegen middel zou zijn etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze hebben het al druk genoeg om een oplossing te vinden op de TRT behandelingen e.d.
Zou hij er in zijn podcast over gaan praten?? Begint om 00:30 uur!
Beter dat ze weer met een nieuwe Undisputed komen. Al vond ik Undisputed 2010 een stuk minder omdat de carreer mode een stuk moeilijker en veelste uitgebreid was. Ik vond 2009 daarintegen weer iets te makkelijk, dus een balans daar tussen zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |