Heb 30 ingezet op Okami (4.25) op Unibet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef n00cL30n het volgende:
Ik hoop Okami. Ik ga hem ook inzetten ook.
2011 is toch al het jaar van de upsets, dus deze kan er ook nog wel bij.
Tnx!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
countdown to UFC 134:
http://ironforgesiron.com/2011/08/video-countdown-to-ufc-134-rio/
Chael Sonnen: ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzz ... what was your question? Anderson Silva?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx!Nu kijken en dan naar bedje....
Haha, ongeveer rond de 7.00 minuten van de eerste gaat Anderson ff helemaal los over het gevecht. Verder Chael Sonnen over Anderson, blijft leuk om te zien
Wowww das wel een masterlijk gevecht! Is goed voor de mojo voor Dan als hij ook nog eens korte metten met Silva maakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: UFC Targeting Anderson Silva vs. Dan Henderson for Fox Debut
Toch een re-match, al was het niet die fight die ik in gedachten had
Dat is een leuke rematch! En eentje die Henderson best nog zou kunnen winnen, ook al is Anderson terecht de favoriet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Geloof in de upset! Hij is immers getrained door Chael!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toch leuk hoe ze iemand een shot geven terwijl ze zelf al denken dat hij gesloopt wordt :p
Maar hij is niet de worstelaar die Chael is. En Chael heeft ook verlorenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geloof in de upset! Hij is immers getrained door Chael!
Net gekekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef THEFXR het volgende:
countdown to UFC 134:
http://ironforgesiron.com/2011/08/video-countdown-to-ufc-134-rio/
Inderdaad, Nogueira ziet er (al tijden) uit als een opaatje. Ik verwacht dan ook dat Schaub wint via TKO. Nogueira is te trots om het gevecht direct naar de grond te halen en hij zal proberen het staande uit te vechten, wat hij bijna altijd probeert. Vervolgens loopt hij vanzelf tegen een paar goede stoten op.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Net gekeken
Moeilijk te geloven dat Anderson Silva ouder is dan Nogueira als je ze allebei ziet.
erg benieuwd op welk gewicht dit gaat plaatsvinden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Zoals het hoort. Die man heeft niets te zoeken in de UFC. Drie fights, drie gewichtsklasses, drie losses. En wat is het, nog geen tien minuten in totaal ofzo toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Following his loss to Edwin Figueroa, Jason Reinhardt has been released.
Spot on.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Die man heeft niets te zoeken in de UFC. Drie fights, drie gewichtsklasses, drie losses. En wat is het, nog geen tien minuten in totaal ofzo toch?
Het zijn er in ieder geval zes, want in zijn laatste gevecht heeft hij de tweede ronde gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Spot on.
Nog geen 3 minuten zie ik nu
Ohja, ik ging ervan uit dat hij die ook al in de 1e verloorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zijn er in ieder geval zes, want in zijn laatste gevecht heeft hij de tweede ronde gehaald
En Alvarez moet echt naar de UFC komen! Hij is veel te goed om in Bellator te blijven hangen
Bijna, maar hij was saved by the bellquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohja, ik ging ervan uit dat hij die ook al in de 1e verloor
You got to be shitting me!!quote:UFC 134s bouts will be screened for thousands in Times Squares Little Brazil reflective of the fights base in Rio de Janeiro and the Brazilian birthplace of mixed martial arts. Spike TVs preliminary fights will broadcast on the digital sign above The Doubletree Hotel on the East side of Duffy Squares red steps, 47th Street & 7th Ave Saturday, August 27 from 8:00 p.m. to 9:00 p.m EST. Never before has UFC offered a viewing of this magnitude.
Sonnen begrijp alles wat je zegt, hij speelt een spelletje en vooral degenen die dat niet snappen hebben daar moeite mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Sonnen natuurlijk wel zwak in dat interview. Ik vond die quote van Silva vrij 'classy' eigenlijk en tegelijk een spelletje uit Sonnen's eigen boekje. Sonnen kruipt gewoon weer terug in het grote mediaspektakel van de UFC maar er is geen enkele journalist die nou zegt: 'Zo. Hoe zit het met die roids en witwas-praktijken?'. Sonnen wijst naar iedereen, behalve zichzelf. Siert hem niet. Maar ik vind zijn soundbites hilarisch
Ik hoop op Silva - Griffin - Schaub. Ik zie Silva graag vechten. Super gracieus en achteloos. Heerlijk.
Je zit zelf in New York?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC RIO prelims to Air in Times Square
[..]
You got to be shitting me!!
Silva's quote valt in het niet als je Silva's opmerkingen tegenover Belfort afzet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Sonnen natuurlijk wel zwak in dat interview. Ik vond die quote van Silva vrij 'classy' eigenlijk en tegelijk een spelletje uit Sonnen's eigen boekje. Sonnen kruipt gewoon weer terug in het grote mediaspektakel van de UFC maar er is geen enkele journalist die nou zegt: 'Zo. Hoe zit het met die roids en witwas-praktijken?'. Sonnen wijst naar iedereen, behalve zichzelf. Siert hem niet. Maar ik vind zijn soundbites hilarisch
Ik hoop op Silva - Griffin - Schaub. Ik zie Silva graag vechten. Super gracieus en achteloos. Heerlijk.
Nee, was dat maar zo!!quote:
8-4 voor rechts bij mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef n00cL30n het volgende:
Oef... Bijna al mijn picks op MMAPlayground staan aan de rechterkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |