Die zijn volgens mij wat meer smeuïg dan die dikke bruine met korst van Yoquote:
Hij is hilarisch!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef Elske6 het volgende:
ik las laatst ergens een hele leuke stelling:
een vrouw heeft 4 dieren nodig....
Een nerts in de kast![]()
Een jaguar in de garage![]()
Een tijger in bed, en...........![]()
Een ezel die alles betaalt....
quote:
dat komen we vandaag te wetenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:54 schreef Elske6 het volgende:
YolantheCabau Yolanthe Cabau
I follow my husband wherever he goes.. love him till death! Have a great evening you all!
19 uur geleden (Twitter )
even een tegeltje van laten maken .....
quote:
Kneuterig, maar wel een soort Engels, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:54 schreef Elske6 het volgende:
I follow my husband wherever he goes.. love him till death! Have a great evening you all!
Ik geloof het gelijk, het liedje kwam in mij op en ik heb gewoon de eerste de beste YT gepakt die leek op wat ik in m'n hoofd hadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik acht dat het van Petula Clark was trouwens?
totdat hij stopt met voetballen en niet zoveel geld in het laadje brengt, bedoeld ze natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:54 schreef Elske6 het volgende:
YolantheCabau Yolanthe Cabau
19 uur geleden (Twitter )
Het is "Love him to death".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kneuterig, maar wel een soort Engels, toch?
Dit soort commentaren worden nu wel een beetje euh...gááááp.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef King_Merc het volgende:
[..]
totdat hij stopt met voetballen en niet zoveel geld in het laadje brengt, bedoeld ze natuurlijk
Of "till death do us part"quote:
Ja, ik vroeg me ook al af of er wellicht arsenicum in de gehaktballen gingquote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze wil zeggen, toch?
Getuite lipjes, daar zijn ze weer!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:54 schreef Vivi het volgende:
Aw. De "W'. van "Wes"..
[ afbeelding ]
En gisteren weerquote:Op donderdag 8 september 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Getuite lipjes, daar zijn ze weer!
Hmz..love him TO death is de gangbare uitdrukking, zeg maar.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze wil zeggen, toch?
Dat vind je vreemd?quote:
Er kijkt bijna niemand naar haar programma's, tenzij het een groot nationaal iets is als het Songfestival. En de kritieken op fora en blogs liegen er niet om. En terecht, mevrouw is in haar programma's voornamelijk bezig zijn met 'mooi zijn'. Dingen als oprecht interesse hebben in de andere mensen die in haar programma's voorkomen (kandidaten en zo) zijn ver te zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Yo staat in de lijst van verkiesbaren voor de Televizier ring - beste vrouw oid. Welke halve zool heeft dat bedacht.
Ah lekker praktisch, op de fiets vanuit huis naar de studioquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:06 schreef erik666 het volgende:
Ze hebben een ander huis in Hilversum gekocht vraagprijs ongeveer 5 ton.
De prijs vind ik wel wat vreemd, in deze economische tijden. Maar wie weet treffen ze een 'fan'...quote:
bloemgracht.is erg gewild,.crisis of niet..quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De prijs vind ik wel wat vreemd, in deze economische tijden. Maar wie weet treffen ze een 'fan'...
Die bank in de woonkamer, maar ook die andere paarse bankquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:29 schreef Vivi het volgende:
Niet zo'n heel mooi huis in Hilversum, maar wie weet hoe het opknapt nadat ze Eric Kusters erop hebben losgelaten.
Hier het huis op de Bloemgracht:
http://www.funda.nl/koop/(...)loemgracht-129-a-pp/
Als je 'hip' bent en zoveel geld hebt maakt een appartement (dat elk jaar meer waard word) meer of minder ook niet uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:42 schreef Ole het volgende:
Als je de komende jaren toch nauwelijks in NL bent heb je ook niet zo'n duur appartement nodig
dat is ook weer zo, maar dit is dichter bij studioquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je 'hip' bent en zoveel geld hebt maakt een appartement (dat elk jaar meer waard word) meer of minder ook niet uit.
quote:
Die heeft echt wat te compenseren (ze is schijnbaar opgegroeid op bijstandsniveau).quote:Op zondag 11 september 2011 09:03 schreef Livra het volgende:
Als ik dat zie kan ik me niet voorstellen dat je echt in zo'n huis 'woont'. Wie heeft er nou zo'n bank? Vind het echt hilarisch om te zien.
En op de mooiste plek in Amsterdam ook nogquote:Op zondag 11 september 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Het is minder erg als dat huis in Utreg.
Het huis en de locatie zijn zeker aantrekkelijk. De inrichting en de vibe die er hangt zijn allebei verschrikkelijk. Daar moet heel wat exorcisme gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 10:32 schreef Ole het volgende:
En op de mooiste plek in Amsterdam ook nog
Precies dit dus jaquote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het huis en de locatie zijn zeker aantrekkelijk. De inrichting en de vibe die er hangt zijn allebei verschrikkelijk. Daar moet heel wat exorcisme gebeuren.
Ik dacht dat het Ramoon was met die kampersbanken en fluffy meuk, maar neequote:Op zondag 11 september 2011 10:28 schreef borisz het volgende:
Het is minder erg als dat huis in Utreg.
Ik vind de vibe en inrichting heel erg leuk, vooral de bankquote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het huis en de locatie zijn zeker aantrekkelijk. De inrichting en de vibe die er hangt zijn allebei verschrikkelijk. Daar moet heel wat exorcisme gebeuren.
Dat zou ik er natuurlijk best voor over hebben. Zijn er nog ergens originele details in het huis te vinden eigenlijk? Het is toch een grachtenpand? Of is alles eruit gesloopt?quote:Op zondag 11 september 2011 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef Smikke het volgende:
That's it. Ik ga Yolanthe ontvolgen. Wat een domme doosch. Ik verdraag haar niet langer. Op iedere foto die getuite lippen (ze mag wel oppassen dat ze geen Nel Veerkamp rimpelbekkie krijgt) en altijd dat vreselijk bijvoegelijk taalgebruik, maar dat ze zich op 9/11 vooral druk maakt om een chocoladecake is the limit.
Eens!quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
wat zou ze anders moeten doen? zeggen dat ze twee minuten stil is? een kaarsje branden voor de slachtoffers? ga toch weg
quote:My hart goes out to all the survivors, relatives and people who lost their lives on 9/11.. you will never be forgotten.. God loves you all ♡♡♡♡♡♡♡
Ja, ook wel een beetje mee eens. Ik heb zelf eerlijk gezegd ook precies 0 seconden stil gestaan bij 9/11.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef alors het volgende:
wat zou ze anders moeten doen? zeggen dat ze twee minuten stil is? een kaarsje branden voor de slachtoffers? ga toch weg
quote:- Alle roerende zaken zijn ter overname.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ze wil zelf ook wel van die paarse bank af:
[..]
Nou ja, Yo heeft natuurlijk enorm veel broers en zusjes en als al die aanhang op de bank wil passen....ik vind het trouwens een prachtig huis, zou er zo intrekken!quote:Op zondag 11 september 2011 09:03 schreef Livra het volgende:
Als ik dat zie kan ik me niet voorstellen dat je echt in zo'n huis 'woont'. Wie heeft er nou zo'n bank? Vind het echt hilarisch om te zien.
Eric Kusters heeft het verbouwd en ingericht...en niet dat ik nu wil zaniken..maar wat is er raar aan een foto van je geliefde op je nachtkastje?quote:Op maandag 12 september 2011 00:37 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind het huis juist prachtig ingericht, maar dat zal ze zelf niet gedaan hebben want vind Yo nou niet iemand met styling....maar die foto's van Wesley naast haar bed hahaha
Ik heb zelf meestal m'n geliefde naast me in bed, dus dan is het overbodig, maar in Yo's geval kan ik het me wel voorstellen, kusje erop voor 't slapen gaanquote:Op maandag 12 september 2011 11:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eric Kusters heeft het verbouwd en ingericht...en niet dat ik nu wil zaniken..maar wat is er raar aan een foto van je geliefde op je nachtkastje?
zijden bloemen, niet die van de eksjun!quote:
Zo'n groot huis moet je toch niet willen? Veel schoonmaak en onderhoud-plezier.quote:Op maandag 12 september 2011 15:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een kermissmaak, hoop pracht en praal maar niks huiselijke gezelligheid. Dan liever het huis wat Youp van t Hek in de verkoop gooide jl. op de Prinsegracht, zag er veel gezelliger ingericht uit maar wel wat duurder, iets van 2.8 mil als ik me niet vergis.
Als je zo'n huis kan kopen kun je je ook best huishoudelijke hulp permitteren. Ik zou er zo intrekken.quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n groot huis moet je toch niet willen? Veel schoonmaak en onderhoud-plezier.
Misschien voor Richarda?quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Smallish het volgende:
Ik geloof er dus geen ene moer van dat Yo en Wes in dat huis in Hilversum gaan wonen.
Nee doh, hij gaat niet voor elke training bij Inter op en neer vliegenquote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Smallish het volgende:
Ik geloof er dus geen ene moer van dat Yo en Wes in dat huis in Hilversum gaan wonen.
goeie vraagquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
Ze zouden een simpel huisje in Hillywood gekocht hebben --> http://www.bekendeburen.nl/?p=755
Die woonde serieus nog in Volendam?quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef Leandra het volgende:
Op die burensite wordt geroepen dat Yo d'r moeder er gaat wonen omdat ze weg wil uit Volendam.
Ik verbaas me er ook overquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
Ze deed tours met toeristen in Volendam, langs huizen van beroemdheden, in klederdracht. Vooral Jantje Smit vond dat wel irritant, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |