Eric Kusters heeft het verbouwd en ingericht...en niet dat ik nu wil zaniken..maar wat is er raar aan een foto van je geliefde op je nachtkastje?quote:Op maandag 12 september 2011 00:37 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind het huis juist prachtig ingericht, maar dat zal ze zelf niet gedaan hebben want vind Yo nou niet iemand met styling....maar die foto's van Wesley naast haar bed hahaha
Ik heb zelf meestal m'n geliefde naast me in bed, dus dan is het overbodig, maar in Yo's geval kan ik het me wel voorstellen, kusje erop voor 't slapen gaanquote:Op maandag 12 september 2011 11:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eric Kusters heeft het verbouwd en ingericht...en niet dat ik nu wil zaniken..maar wat is er raar aan een foto van je geliefde op je nachtkastje?
zijden bloemen, niet die van de eksjun!quote:
Zo'n groot huis moet je toch niet willen? Veel schoonmaak en onderhoud-plezier.quote:Op maandag 12 september 2011 15:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het een kermissmaak, hoop pracht en praal maar niks huiselijke gezelligheid. Dan liever het huis wat Youp van t Hek in de verkoop gooide jl. op de Prinsegracht, zag er veel gezelliger ingericht uit maar wel wat duurder, iets van 2.8 mil als ik me niet vergis.
Als je zo'n huis kan kopen kun je je ook best huishoudelijke hulp permitteren. Ik zou er zo intrekken.quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo'n groot huis moet je toch niet willen? Veel schoonmaak en onderhoud-plezier.
Misschien voor Richarda?quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Smallish het volgende:
Ik geloof er dus geen ene moer van dat Yo en Wes in dat huis in Hilversum gaan wonen.
Nee doh, hij gaat niet voor elke training bij Inter op en neer vliegenquote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Smallish het volgende:
Ik geloof er dus geen ene moer van dat Yo en Wes in dat huis in Hilversum gaan wonen.
goeie vraagquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
Ze zouden een simpel huisje in Hillywood gekocht hebben --> http://www.bekendeburen.nl/?p=755
Die woonde serieus nog in Volendam?quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef Leandra het volgende:
Op die burensite wordt geroepen dat Yo d'r moeder er gaat wonen omdat ze weg wil uit Volendam.
Ik verbaas me er ook overquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die woonde serieus nog in Volendam?![]()
Werd er uberhaupt nog wel tegen haar gepraat daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |