Die ze wellicht zouden krijgen. En de KNVB heeft dat verzoek afgewezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel sprak onlangs van "enige ruimte" die ze vd KNVB krijgen.
Vi meldt het ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:51 schreef Merkie het volgende:
Er is geen tweestrijd. De enige die dat beweert is LN, maar die hebben het belang van Feyenoord ergens onderaan staan.
VI meldt dat ze aan het vergaderen zijn over het bod van ¤4 miljoen. LN meldt dat er slaande ruzie is.quote:
Geef eens een direct citaat waaruit blijkt dat het een strijd is i.p.v. een onderwerp waar nog over vergaderd gaat worden.quote:
Enige ruimte om wat te doen was toch juist de uitkomst van het verzoek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die ze wellicht zouden krijgen. En de KNVB heeft dat verzoek afgewezen.
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen hier vond ook dat je twéé miljoen niet kon laten liggen voor een speler van wie het contract eind van het seizoen afloopt.
Blij dat Van Geel er zit, die dus nu al het dubbele kan krijgen. Beenhakker had hem al láng aan Jopie verkocht.
Je vergeet:quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Laten we het beklinken Joop, neem jij de golfclubs mee?
IDD. Hij was een Ferrader en moest opzouten, zelfs voor 2M. Godzijdank bepalen dit soort mensen niet het beleid bij Feijenoord en bekritiseren zij slechts.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen hier vond ook dat je twéé miljoen niet kon laten liggen voor een speler van wie het contract eind van het seizoen afloopt.
Blij dat Van Geel er zit, die dus nu al het dubbele kan krijgen. Beenhakker had hem al láng aan Jopie verkocht.
Leo had ook gewoon namens Fer het contract getekend bij Twente zonder de zaakwaarnemer of Fer op de hoogte te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer dat aapie geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Komt toch op hetzelfde neer? Gewoon een tweestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geef eens een direct citaat waaruit blijkt dat het een strijd is i.p.v. een onderwerp waar nog over vergaderd gaat worden.
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Dan is elke discussie of vergadering een tweestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Komt toch op hetzelfde neer? Gewoon een tweestrijd.
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.quote:
Naab.quote:
Jij heb het idd geroepen, al was je niet de enige. Gaan jullie allemaal maar ff daar in het hoekje zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.
Wel dat hij een ferrader is en zo snel mogelijk mag oprotten.![]()
Nah jij vond wel dat 2,5 prima was en dat Martin dat maar moest accepteren anders liep hij gratis weg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.
Wel dat hij een ferrader is en zo snel mogelijk mag oprotten.![]()
Mwua, in dit geval van Geel vs VvF.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan is elke discussie of vergadering een tweestrijd.
Zoiets ja, en dan lurkend aan een sigaartje voor de camera's roepen dat je "op een gegeven moment realistisch moet zijn als club in geldnood" en dat het "een fatsoenlijk bod is van een fatsoenlijke club met een fatsoenlijke voorzitter."quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Ik vond dat je hem voor een leuk bedrag gewoon van de hand moest doen, and still.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nah jij vond wel dat 2,5 prima was en dat Martin dat maar moest accepteren anders liep hij gratis weg.
Ligt eraan. Als Van Geel zegt "oke, zal ik doen", dan is er niks aan de hand. Als Van Geel zegt "als Fer verkocht wordt dan stap ik op", dan is het een ander verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, in dit geval van Geel vs VvF.
4 miljoen. van Geel; niet doen. VvF; neem het in overweging. Soort tweestrijd toch?
Ligt eraan hoe je het noemen wilt. Van Geel is iig adviserend, VVF/RVC controleren en de directie uitvoerend. Niet alle drie de organen kunnen altijd dezelfde mening zijn toegedaan. Van Geel vindt Fer 5 miljoen waard, de VVF vindt hem 4 miljoen waard. In de verste wegen geen ruzie of bonje iig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
4 miljoen. van Geel; niet doen. VvF; neem het in overweging. Soort tweestrijd toch?
Ik zou nu de bewuste berichten kunnen gaan zoeken want ik weet zeker dat jij zei dat 2,5 miljoen geaccepteerd moest worden. Maar laat gaan joh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond dat je hem voor een leuk bedrag gewoon van de hand moest doen, and still.
Maar 2 miljoen heb ik nergens geroepen.
Tweestrijd is imo een zwaar meningsverschil die al langer bestaat. Waar het nu om speelt is een normale situatie in een vergadering die van verschillende kanten bekeken wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jij riep in januari dat Craig Bellamy wel ff bij Feyenoord zou gaan tekenen. Dus zeg nou maar gewoon niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Naab.
Kunnen we jou dan nog serieus nemen?
[..]
Jij heb het idd geroepen, al was je niet de enige. Gaan jullie allemaal maar ff daar in het hoekje zitten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij riep in januari dat Craig Bellamy wel ff bij Feyenoord zou gaan tekenen. Dus zeg nou maar gewoon niks.
Bovendien heb ik het beter geregeld aangezien het mij bier gaat opleveren jou niet.
Alleen doen als je erom wed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu de bewuste berichten kunnen gaan zoeken want ik weet zeker dat jij zei dat 2,5 miljoen geaccepteerd moest worden. Maar laat gaan joh.
We zien wel wat er uit komt joh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu de bewuste berichten kunnen gaan zoeken want ik weet zeker dat jij zei dat 2,5 miljoen geaccepteerd moest worden. Maar laat gaan joh.
Nope, helaas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen doen als je erom wed!
Caland hoorde hier trouwens ook bij maar die zal dit wel toegeven.
Mooi dat we van deze klaagzang af zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan Mario Been:
"Nogmaals, het is jammer dat een jongen als Fer weggaat. Op basis van het feit dat zijn vertrek een aderlating is kun je mij dus slechte resultaten niet verwijten maar nogmaals ik wil geen excuses zoeken. Dat je team een aderlating heeft ondergaan is voor iedereen gewoon duidelijk. Op basis van het feit dat de financiële situatie bij Feyenoord niet goed is moet je nogmaals gewoon alles pakken wat je kunt krijgen. Op basis van het feit dat nogmaals een feit is."
Klopt, niets is zo veranderlijk als de voetbalwereld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We zien wel wat er uit komt joh.
Voorlopig is hij nog niet eens verkocht dus we moeten ook nog maar gaan zien welk bedrag er uiteindelijk uit rolt.
Overigens speelt hij nu 2 wedstrijden de sterren van de hemel dus dat zal ongetwijfeld ook invloed hebben op de VP.
Toen we de discussie hier hadden was hij een half jaar geblesseerd en het andere half jaar had hij werkelijk geen klote geraakt.
Onkunde ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Goed hoor. Als die sloeber gewoon zijn woord houd is er niks aan de hand. Jouw geval is echter een visie van onkunde.
Daarom nu verkopen voordat hij een rotschop krijgt en weer in de ziekenboeg belandquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, niets is zo veranderlijk als de voetbalwereld.
Of je verkoopt hem niet, hij ontwikkelt zich door, en schiet ons Europa in ..quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef eight het volgende:
[..]
Daarom nu verkopen voordat hij een rotschop krijgt en weer in de ziekenboeg beland
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:13:16Martin van Geel heeft gedreigd Adil Auassar terug te zetten naar Jong #Feyenoord omdat hij een verhuur aan #Excelsior weigerde. reageer retweet
Zoals Ajax nu speelt kun je winst vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef PIETR het volgende:
Tweestrijd of niet. Hoop dat Fer blijft. Wil ook wel weer eens een keertje winnen van die Joden. En die kans is groter mét Fer erbij.
Tegenwoordig is alleen minimaal een 4e plek nog interessant als het om Europees gaat. Die PO's moet je eigenlijk helemaal niet willen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Of je verkoopt hem niet, hij ontwikkelt zich door, en schiet ons Europa in ..
Een podium waar je in de beginfase nauwelijks wat verdient en tegenstanders treft die vele malen sterker zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Of je verkoopt hem niet, hij ontwikkelt zich door, en schiet ons Europa in ..
Mwah als je 8e wordt is het prettig als je 5e wordt kun je eigenlijk alleen maar verliezen. Blijft waardeloos dat systeem.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alleen minimaal een 4e plek nog interessant als het om Europees gaat. Die PO's moet je eigenlijk helemaal niet willen.
Boeiend dat we daar niks verdienen. Daar draait het bij mij niet om. Juist mooi dat we dan grote tegenstanders treffen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Een podium waar je in de beginfase nauwelijks wat verdient en tegenstanders treft die vele malen sterker zijn.
Het pijnpunt zit hem er vooral in dat je ergens begin juli al begint, de groepsfase halen nog een hele opgave is, je zelfs de eerste voorrondes alleen maar onkosten maakt en je ergens rond februari te maken hebt met een compleet gesloopte selectie. Zie Utrecht vorig seizoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah als je 8e wordt is het prettig als je 5e wordt kun je eigenlijk alleen maar verliezen. Blijft waardeloos dat systeem.
Ik vind het ook niks maar blijkbaar levert het wel iets op. Den Haag heeft meer inkomsten overgehouden aan die play offs dan aan de voorronde EL.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
Mwah als je 8e wordt is het prettig als je 5e wordt kun je eigenlijk alleen maar verliezen. Blijft waardeloos dat systeem.
Nog een foto gemaakt van JD, Gijp en jou met grijze trui en zonnebril?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Goed hoor. Als die sloeber gewoon zijn woord houd is er niks aan de hand. Jouw geval is echter een visie van onkunde.
Maar goed dat er in de directie geen mensen zitten die graag ¤5 miljoen betalen om met 4-1 naar huis gestuurd te worden door een Noorse subtopper.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boeiend dat we daar niks verdienen. Daar draait het bij mij niet om. Juist mooi dat we dan grote tegenstanders treffen.
EL is wel interessant, maar dan zoals AZ of PSV.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, Europa League nu halen is niet interessant. Dus wat dat betreft, kun je beter nog wat vangen voor Fer en proberen de huidige jeugd voor langer vast te leggen. Zit enorm veel rek in deze ploeg, dus gewoon gaan bouwen naar standaard top 3.
Die werden voorheen ook nooit uitgenodigd voor de Intertoto dus ze hadden daadwerkelijk wat te vieren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
EL is wel interessant, maar dan zoals AZ of PSV.
Die PO's 5 t/m 8 zijn een farce, eigenlijk speel je gewoon om intertoto maar dat heeft niemand in de gaten. En blij dat ze waren joh in Den Haag.
Nee, maar goed, idee is hetzelfde. Niet nu 4 miljoen mislopen om te gaan lopen klooien in de absolute marge van Europa tegen vage ploegen uit Letland.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
EL is wel interessant, maar dan zoals AZ of PSV.
Die PO's 5 t/m 8 zijn een farce, eigenlijk speel je gewoon om intertoto maar dat heeft niemand in de gaten. En blij dat ze waren joh in Den Haag.
Maar zelfs als je het haalt, is het dan 4 miljoen waard?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef TC03 het volgende:
De kans dat je met Fer EL haalt is heel klein hoor.
Fer behouden is hetzelfde als een speler kopen voor 4M en die een 1-jarig contract geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef TC03 het volgende:
De kans dat je met Fer EL haalt is heel klein hoor.
Statusafbouw kost op den duur geld jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef Caland het volgende:
Er komt natuurlijk ook een stuk uitstraling bij kijken als je hoog eindigt. Onze status is al langzaam aan het afbrokkelen, met de transfer Fer->Twente krijgt die zelfs een enorme mokerslag. Stel dat we dan 13e worden dan denken zelfs spelers als Immers nog wel 3 keer na voordat ze de overstap naar de Kuip maken.
Daar moet je heel erg goed op letten imo. En daar gaan veel mensen aan voorbij.
De uitstraling is een direct gevolg van de hoeveelheid geld die je te besteden hebt. Als je goede spelers kan strikken met dito salarissen, is dat goed voor de uitstraling. Daarom moet er gewoon zo snel mogelijk gesaneerd worden zodat er weer geïnvesteerd kan worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef Caland het volgende:
Er komt natuurlijk ook een stuk uitstraling bij kijken als je hoog eindigt. Onze status is al langzaam aan het afbrokkelen, met de transfer Fer->Twente krijgt die zelfs een enorme mokerslag. Stel dat we dan 13e worden dan denken zelfs spelers als Immers nog wel 3 keer na voordat ze de overstap naar de Kuip maken.
Daar moet je heel erg goed op letten imo. En daar gaan veel mensen aan voorbij.
Was dat niet waar je zo bang voor was bij de VvF?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Iedere mongool snapt toch wel dat de mensen van Lunatic met dubbele belangen zulke stukken schrijven?
Ja, maar straks zit je in categorie 2 en heb je geen team meer over waardoor je dus ook weer spelers moeilijker aan je kan binden. Ben je dus genoodzaakt om goed in het buitenland te scouten en laat ik daar nou net geen vertrouwen in hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
De uitstraling is een direct gevolg van de hoeveelheid geld die je te besteden hebt. Als je goede spelers kan strikken met dito salarissen, is dat goed voor de uitstraling. Daarom moet er gewoon zo snel mogelijk gesaneerd worden zodat er weer geïnvesteerd kan worden.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dat niet waar je zo bang voor was bij de VvF?
Een goede scouting kun je kopen dus dat is het probleem niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
Ja, maar straks zit je in categorie 2 en heb je geen team meer over waardoor je dus ook weer spelers moeilijker aan je kan binden. Ben je dus genoodzaakt om goed in het buitenland te scouten en laat ik daar nou net geen vertrouwen in hebben
Zo makkelijk is dat niet, en vaak zijn scouts echte clubmensen die niet zo happig zijn op die druk bij Feyenoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef eight het volgende:
[..]
Een goede scouting kun je kopen dus dat is het probleem niet.
Scouts onder druk ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet, en vaak zijn scouts echte clubmensen die niet zo happig zijn op die druk bij Feyenoord.
Klopt maar als er geld voor neergelegd gaat worden dan ligt er nogal snel een vergrootglas op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scouts onder druk ja?
Dan waren die van ons er echt al 10x uitgetieft.
Boskamp ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
Sowieso ligt de nadruk nu op Nederland en dan Scandinavie toch. Eventueel Belgie als Boskamp straks erbij komt.
Qua scouting danScouts kwamen bijvoorbeeld ook met Gerndt aan vorig seizoen, die in Utreg als de toppert is binnengehaald.
Ideale kandidaat zodra er weer wat geld op de plank ligtquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boskamp ja.
Die kijkt echt alles van voetbal schijnbaar.
En ook nog eens een echte Feyenoord-man.
Ach die doet het nog voor 3 tientjes in de maand. Hij had ook voor het grote geld van City kunnen gaan maar dan heeft hij er geen plezier in.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ideale kandidaat zodra er weer wat geld op de plank ligt
Doet hij niet dingen voor Vitesse ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach die doet het nog voor 3 tientjes in de maand. Hij had ook voor het grote geld van City kunnen gaan maar dan heeft hij er geen plezier in.
Is daar niet in vaste dienst, had volgens mij wel een aanbieding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet hij niet dingen voor Vitesse ook?
Hij gaat of ging wel regelmatig met Jordania mee naar Vitesse.
Ik bedoelde niet zijn salaris maar de bestedingsruimte voor de scouting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach die doet het nog voor 3 tientjes in de maand. Hij had ook voor het grote geld van City kunnen gaan maar dan heeft hij er geen plezier in.
Als hij toch alles al zelf zit te kijken, schiet ik wel een kladschriftje voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zijn salaris maar de bestedingsruimte voor de scouting.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:49:49Jonge spelers die in de jeugd al met van Gastel gewerkt hebben,zijn blij met zijn aanwezigheid bij het 1e elftal van #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:51:12Van Gastel weet precies hoe hij coachen moet en tot hoever hij kan gaan bij de spelers,die een goede band met hem hebben. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:52:11De spelersgroep van #Feyenoord is ook zeer blij met het aanblijven van Giovanni van Bronckhorst. Ze beschouwen Gio als vriend met wie ze... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:53:01...goed kunnen praten. Spelers van #Feyenoord bespreken vaak specifieke wedstrijdmomenten met Gio, waar ze veel van zeggen te leren. reageer retweet
Ik zag dat zaterdag al, dat spelers als Cabral wel echt een goede band lijken te hebben met Gio.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:49:49Jonge spelers die in de jeugd al met van Gastel gewerkt hebben,zijn blij met zijn aanwezigheid bij het 1e elftal van #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:51:12Van Gastel weet precies hoe hij coachen moet en tot hoever hij kan gaan bij de spelers,die een goede band met hem hebben. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:52:11De spelersgroep van #Feyenoord is ook zeer blij met het aanblijven van Giovanni van Bronckhorst. Ze beschouwen Gio als vriend met wie ze... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:53:01...goed kunnen praten. Spelers van #Feyenoord bespreken vaak specifieke wedstrijdmomenten met Gio, waar ze veel van zeggen te leren. reageer retweet
Lijkt me inderdaad de ideale mix, Gio als soort van klankbord voor de spelers, Van Gastel de trainer die hamert op de felheid/scherpheid/inzet en Koeman als de redelijk rustige eindverantwoordelijke die de spelers het vertrouwen geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zag dat zaterdag al, dat spelers als Cabral wel echt een goede band lijken te hebben met Gio.
En zelfs die Koeman er zo bij, voelt wel aan als een goeie mix.
Maar goed ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sloggi het volgende:
Er wordt tegenwoordig wel elke dag getraind zie ik.
http://www.feyenoord.nl/p(...)trainingstijden.aspx
Niet meer dan terecht ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef Sloggi het volgende:
Er wordt tegenwoordig wel elke dag getraind zie ik.
http://www.feyenoord.nl/p(...)trainingstijden.aspx
Jij zet je wekker wel erg vroeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heerlijk als we die gast die niet naar Twente wil kunnen strikken .
In your face fucking kut bami eter van een Munsterman.
Maar toen ging de wekker
Een visie van onkunde?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
1 van de grootste problemen van Feyenoord. Zonde voor Feyenoord en voor de Nederlandse velden.quote:Talent Ebecilio in voetsporen Rooney en Fabregas
16/08/2011 08:54
De UEFA heeft Kyle Ebecilio uitgeroepen tot de beste speler van het WK onder -17. Volgens de vakjury van de voetbalbond is de Nederlandse speler van Arsenal een van de grootste voetbaltalenten op de Europese velden.
Hoewel het toernooi in Mexico voor Oranje teleurstellend verliep (Nederland werd al in de groepsfase uitgeschakeld), kroonde Ebecilio zich met drie doelpunten wel tot topscorer.
Ebecilio, twee jaar geleden door Arsenal weggeplukt bij Feyenoord, is in de wolken met zijn uitverkiezing. 'Het technische rapport van de UEFA was lovend, dat koester ik. De jeugdopleidingen van Feyenoord en Arsenal hebben mij zover gebracht.'
Ebecilio treedt met zijn uitverkiezing in de voetsporen van spelers als Wayne Rooney, Cesc Fabregas, Nuri Sahin en Bojan Krikic. Zij werden eerder gekozen tot grootste talent.
Ach je moet maar zo denken, Feyenoord doet precies hetzelfde bij andere verengingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 van de grootste problemen van Feyenoord. Zonde voor Feyenoord en voor de Nederlandse velden.
En je doet er, zonder hulp van de politiek, geen ene kutkanker aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 van de grootste problemen van Feyenoord. Zonde voor Feyenoord en voor de Nederlandse velden.
Nah, dat ligt wel iets anders/ genuanceerder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, Feyenoord doet precies hetzelfde bij andere verengingen.
Zo moet je helemaal niet denken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, Feyenoord doet precies hetzelfde bij andere verengingen.
Op nationaal gebied doen wij precies hetzelfde. Zeer jonge talentjes wegplukken bij relatief kleine clubs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, dat ligt wel iets anders/ genuanceerder.
Ook hoop ik dat Feijenoord nooit 7 jarige gasten uit het buitenland gaat halen.
Nogmaals: dat ligt iets anders/ genuanceerder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op nationaal gebied doen wij precies hetzelfde. Zeer jonge talentjes wegplukken bij relatief kleine clubs.
Internationaal moet er inderdaad eens tegen opgetreden worden, het zijn ook altijd weer die kut-Engelsen die zich met dit soort dingen bezig houden.
Kinderhandel vind ik nogal gechargeerd. Echt zo'n Johan Derksen uitspraak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo moet je helemaal niet denken.
Dit is gewoon kinderhandel.
Ja, ik juich ook voor Messi en dat was dan ook niet netjes.
Ik vind dit en wel meer zaken schadelijk gedrag. Inkomsten nivellering wat vrij normaal is in onze westerse economie telt niet bij voetbal en daar maakt dit onderdeel van uit.
Hoe ligt dat volgens jou dan? Als wij bijvoorbeeld een Wijnaldum wegplukken bij Sparta uit de jeugd, hij waardevol is voor de club en vervolgens 5 jaar later voor een miljoenenbedrag verkopen aan PSV zal men bij Sparta exact hetzelfde gevoel hebben als wij nu met deze jongen bij Arsenal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nogmaals: dat ligt iets anders/ genuanceerder.
Two wrongs don't make a rightquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe ligt dat volgens jou dan? Als wij bijvoorbeeld een Wijnaldum wegplukken bij Sparta uit de jeugd, hij waardevol is voor de club en vervolgens 5 jaar later voor een miljoenenbedrag verkopen aan PSV zal men bij Sparta exact hetzelfde gevoel hebben als wij nu met deze jongen bij Arsenal.
Daar heb je gelijk in.quote:
De achterliggende gedachte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe ligt dat volgens jou dan? Als wij bijvoorbeeld een Wijnaldum wegplukken bij Sparta uit de jeugd, hij waardevol is voor de club en vervolgens 5 jaar later voor een miljoenenbedrag verkopen aan PSV zal men bij Sparta exact hetzelfde gevoel hebben als wij nu met deze jongen bij Arsenal.
quote:FC Twente: geld voor Fer op tafel.
Leroy Fer rekent erop dat hij Feyenoord op zeer korte termijn alsnog gaat verlaten. FC Twente heeft een bod samengesteld dat bestaat uit een bedrag van enkele miljoenen ineens, opgevoerd met enkele bonussen, waarmee het in totaal op vijf miljoen euro komt. Dat moet in de buurt komen van het bedrag dat nodig is om de middenvelder van de Rotterdammers komende week weg te halen uit De Kuip.
De directie van Feyenoord kijkt op dit moment nog anders tegen het bod van Twente-voorzitter Joop Munsterman aan, omdat er op papier nog meer dan een miljoen te weinig op tafel ligt. Van Geel: ,,Wij hebben nooit een transfersom genoemd.’’ Bovendien blijft de club op het standpunt staan dat het elftal van trainer Ronald Koeman Fer op dit moment niet kan missen.
Daarbij speelt mee dat Fer moeilijk kan worden vervangen, omdat Feyenoord van de KNVB zelfs bij een injectie van zes of zeven miljoen euro geen investering in een nieuwe speler mag doen. Het feit dat Feyenoord eerder met Lex Immers wilde praten over een tranfer naar Rotterdam was puur gebaseerd op een externe financiering door de vrienden van Feyenoord, die meenden dat zij 7,5 ton moesten ophoesten. Als Immers een fors bedrag moet kosten is het maar de vraag of de vrienden van Feyenoord daartoe bereid zijn.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 08:34:26Leroy Fer is persoonlijk al rond met #Twente. De kans is groot dat Fer #Feyenoord nog deze week zal verlaten. reageer retweet
En daar is lastig regels op te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte.
Wij halen een Wijnaldum bij Sparta omdat er een toekomstige Feijenoord I speler in gezien word. Engelse clubs pikken 100 talenten op met het idee dat er 1 of 2 doorbreken naar het eerste en de rest worden verpatst, weggegooid of geknakt.
Ga je vissen met een hengel of pleur je een handgranaat in de visvijver?
Douglas moet geloof ik tot 15 september blijven om Nederlander te worden dus dat zal hem niet worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef Caland het volgende:
Mag toch hopen dat wij 5 miljoen vangen en vervolgens Ruiz en Douglas worden weggekocht bij die moffen. Dan lach ik echt de ballen uit m'n broek.
Gaat dat nog door dan? Hoop toch echt dat Bertje hem dan nooit oproept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Douglas moet geloof ik tot 15 september blijven om Nederlander te worden dus dat zal hem niet worden.
Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik lees nog steeds dat Feyenoord hem niet wil laten gaan voor dat bedrag.quote:
quote:De directie van Feyenoord kijkt op dit moment nog anders tegen het bod van Twente-voorzitter Joop Munsterman aan, omdat er op papier nog meer dan een miljoen te weinig op tafel ligt. Van Geel: ,, Wij hebben nooit een transfersom genoemd.’’ Bovendien blijft de club op het standpunt staan dat het elftal van trainer Ronald Koeman Fer op dit moment niet kan missen.
Ja,hij heeft zijn cursus al met goed gevolg afgelegd en de verwachting is dat hij er de eerste interland erna bij de selectie zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dat nog door dan? Hoop toch echt dat Bertje hem dan nooit oproept.
Maargoed, andere discussie,
Als Van Geel dat bod afslaat dan spoort hij gewoon niet, klaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik lees nog steeds dat Feyenoord hem niet wil laten gaan voor dat bedrag.
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:18:49Pass en trap oefening onder leiding van #Koeman, Gio en van Gastel. #Feyenoord http://t.co/yZ2qCkC reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:19:56Fel coachende #Koeman wijst op handelings-snelheid en tempo. #Feyenoord http://t.co/nJTWPpk reageer retweet
Wij zaten ons hier wel "rijk te rekenen" met wie er van de opbrengst van Fer gekocht kon worden, maar nu blijkt dat er van de knvb helemaal NIETS van aan transfers besteed mag worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Van Geel dat bod afslaat dan spoort hij gewoon niet, klaar.
Van gisterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Nouja, ik neem aan dat er ook zonder de verkoop van Fer zwarte cijfers geschreven gaan worden. Tenminste, ik mag hopen dat dat nu niet meer afhangt van transfers.
Dan is deze 4-5 miljoen toch gewoon geld dat volgende zomer of misschien wel winter volledig besteed kan worden? Of maak ik nu ergens een kapitale denkfout.
Er is natuurlijk nog steeds een grote schuld, daar zou die opbrengst ook gebruikt voor kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Nouja, ik neem aan dat er ook zonder de verkoop van Fer zwarte cijfers geschreven gaan worden. Tenminste, ik mag hopen dat dat nu niet meer afhangt van transfers.
Dan is deze 4-5 miljoen toch gewoon geld dat volgende zomer of misschien wel winter volledig besteed kan worden? Of maak ik nu ergens een kapitale denkfout.
quote:'Andre Alves in beeld bij Feyenoord'
16 augustus 2011
Volgens het Hongaarse Nemzeti Sport staat de Braziliaan Andre Alves in de belangstelling van Feyenoord. De 27-jarige aanvaller komt momenteel uit voor het Hongaarse Videoton. Dat is zijn derde club in Hongarije sinds zijn overgang vanuit Brazilië naar Hongarije. Bij Videoton scoorde hij in 73 duels sinds 2009 43 keer. Afgelopen seizoen werd hij met afstand topscorer in de Hongaarse competitie met 24 goals.
Alles verkopen en in de schuld stoppen is ook geen oplossing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog steeds een grote schuld, daar zou die opbrengst ook gebruikt voor kunnen worden
Volgens mij is Feyenoord pas volgende zomer uit cat 1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Dat is een leuke gedachte en misschien wel de waarheid maar wat ook de waarheid is dat de club toestemming moet vragen. Volgengs Gert mag dat niet van de KNVB (geen idee wat de bron is).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles verkopen en in de schuld stoppen is ook geen oplossing.
Dan kan je De Club beter laten klappen en op de licentie van Excelsior doorstarten (zoals Derksen vorig jaar stelde).
Sportieve verval kom je dan nooit meer boven.
Lijkt me te duur, of de VVF moet opeens inzien dat je met een goede spits in de top 3 eindigt.quote:
Dan had dat 2 jaar geleden moeten gebeuren, die schuld is al meer dan gehalveerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles verkopen en in de schuld stoppen is ook geen oplossing.
Dan kan je De Club beter laten klappen en op de licentie van Excelsior doorstarten (zoals Derksen vorig jaar stelde).
Sportieve verval kom je dan nooit meer boven.
Ze hopen in de zomer uit categorie 1 te zijn. Dat ze eruit gaan is nog helemaal niet zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is Feyenoord pas volgende zomer uit cat 1.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:59:29Volgens Skysports heeft #Feyenoord de beste papaieren om John #Guidetti van Manchester City te huren. reageer retweet
Maar in de winter is er sowieso nog een meetmoment toch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hopen in de zomer uit categorie 1 te zijn. Dat ze eruit gaan is nog helemaal niet zeker.
Niet door er veel geld in te pompen. Door de schuld om te zetten in aandelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan had dat 2 jaar geleden moeten gebeuren, die schuld is al meer dan gehalveerd
Bronquote:Feyenoord heeft de hoop op een nieuwe spits nog niet opgegeven en Martin van Geel kijkt goed om zich heen. Bas Dost en Lex Immers lijken niet te komen en volgens het Hongaarse Nemzeti Sport denken de Rotterdammers nu aan André Alves. De Braziliaanse aanvaller speelt momenteel nog in Hongarije voor Videoton FC.
Alves is een 27-jarige goaltjesdief, die het grootste gedeelte van zijn loopbaan in Hongarije heeft gespeeld. De aanvaller verliet Brazilië in 2005 om voor Budapest-Honvéd te gaan voetballen en speelde later nog voor Kaposvár, dat hem een halfjaar verhuurde aan het Russische Luch-Energia. Sinds het seizoen 2008/09 verdedigt hij de clubkleuren van Videoton.
Voor deze club speelde Alves vooralsnog 78 competitiewedstrijden, waarin hij 45 keer wist te scoren. Twee van die doelpunten maakte hij in de eerste vier competitieduels van het lopende seizoen. Het is niet bekend wat de Braziliaan moet kosten: een mogelijke transfer zal in ieder geval betaald moeten worden door een investeerder.
quote:
Wat moet we nou weer met een 28 jarige spits uit Hogarije man..quote:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7105559,00.htmlquote:Feyenoord make Guidetti bid
Dutch outfit in pole position to sign City striker
Skysports.com understands Feyenoord have made an offer to sign Manchester City striker John Guidetti on a season-long loan deal.
Guidetti is a teenager in demand and the Swede is an option for Premier League new boys Queens Park Rangers.
However, it is understood that Dutch side Feyenoord are now in pole position to land the forward as City weigh up whether to allow Guidetti to head out on loan.
The 19-year-old signed a new three-year contract at City in the summer after being linked with a move to Feyenoord's Eredivisie rivals FC Twente.
He made his debut for the club in the Carling Cup last season and also undertook a spell on loan in the Championship with Burnley.
City boss Roberto Mancini is now set to make a decision on whether to allow Guidetti to build up his experience away from the Etihad Stadium or keep him in his first-team squad.
Feyenoord have turned to Guidetti after missing out on a deal to bring Arsenal attacker Ryo Miyaichi back to De Kuip after the Japanese youngster was granted a work permit.
Hij is 27 jaar en topscoorder van Hongarije.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Wat moet we nou weer met een 28 jarige spits uit Hogarije man..Hoop nog steeds dat Guidetti komt.
Ook nog, ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar in de winter is er sowieso nog een meetmoment toch.
Waar denk jij dan dat wij de spelers kunnen halen ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
Broodje aap.
Buiten EU salaris, weinig restwaarde, nooit verder gekomen dan Hongarije
Daar is toch medewerking van de schuldeisers voor nodig? Ik denk niet dat die mensen/bedrijven er blij mee zullen zijn als hun aandelen naar het oud papier kunnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet door er veel geld in te pompen. Door de schuld om te zetten in aandelen.
Gewoon om de deur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar denk jij dan dat wij de spelers kunnen halen ?
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gewoon om de deur.
Niet-EU'ers halen is nu het domste wat je kan doen.
Alleen als het een zekerheidje als Neymar isquote:
Ligt eraan wie het salaris voor zijn rekening neemt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alleen als het een zekerheidje als Neymar is
Maar anders is het risico (salaris) gewoon te groot.
Baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:53 schreef Paul-89 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-dani-fernandez.html
Over 2 maandjes word ie 28.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij is 27 jaar en topscoorder van Hongarije.
zo iets ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:22 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:18:49Pass en trap oefening onder leiding van #Koeman, Gio en van Gastel. #Feyenoord http://t.co/yZ2qCkC reageer retweet
Dan kom je nog 27.000 te kortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het salaris voor zijn rekening neemt.
Maar 5 ton is sowieso best een normaal salaris voor een speler van Feyenoord.
Je kunt het niet alleen maar met talenten redden, maar goed we weten allemaal niet wat zijn kwaliteiten zijn aangezien niemand hem aan het werk heeft gezien en daarbij lijkt het me sowieso onhaalbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Over 2 maandjes word ie 28.Topscorer van Hongarije is leuk en aardig maar die competitie stel natuurlijk niet veel voor. Mocht je uberhaupt al geld uit willen geven aan spits doe dat dan aan een jonge talentvolle speler die in de toekomst nog wat op kan brengen. Een speler die nooit verder dan de Hongaarse competitie is gekomen en over een jaar of 3 al weer langzaamaan aan afbouwen moet denken is kapitaalvernietiging.
Ik heb goede hoop dat die Guidetti komt. En die zie ik dan wel weer graag komen.
[..] "Daarbij speelt mee dat Fer moeilijk kan worden vervangen, omdat Feyenoord van de KNVB zelfs bij een injectie van zes of zeven miljoen euro geen investering in een nieuwe speler mag doen. Het feit dat Feyenoord eerder met Lex Immers wilde praten over een tranfer naar Rotterdam was puur gebaseerd op een externe financiering door de vrienden van Feyenoord, die meenden dat zij 7,5 ton moesten ophoesten."quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een leuke gedachte en misschien wel de waarheid maar wat ook de waarheid is dat de club toestemming moet vragen. Volgengs Gert mag dat niet van de KNVB (geen idee wat de bron is).
Hopen op de nieuwe Jozsef Kiprich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Over 2 maandjes word ie 28.Topscorer van Hongarije is leuk en aardig maar die competitie stel natuurlijk niet veel voor. Mocht je uberhaupt al geld uit willen geven aan spits doe dat dan aan een jonge talentvolle speler die in de toekomst nog wat op kan brengen. Een speler die nooit verder dan de Hongaarse competitie is gekomen en over een jaar of 3 al weer langzaamaan aan afbouwen moet denken is kapitaalvernietiging.
Ik heb goede hoop dat die Guidetti komt. En die zie ik dan wel weer graag komen.
Nee inderdaad weten we niet wat z'n kwaliteiten zijn aangezien ie in een nietszeggende competitie speelt op z'n 28e. En nee je red het niet alleen met talenten, maar als je dan zo graag een ervaren man er bij wilt hebben dan is er heus wel een transfervrij te vinden die tenminste ook nog wat meer ervaring heeft dan een paar jaartjes Hongaarse competitie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt het niet alleen maar met talenten redden, maar goed we weten allemaal niet wat zijn kwaliteiten zijn aangezien niemand hem aan het werk heeft gezien en daarbij lijkt het me sowieso onhaalbaar.
Zie bijv. Bulykin afgelopen jaar.
Zoveel loopt er transfervrij niet meer rond, en Bulykin was inderdaad gehuurd maar die had tot vorig seizoen ook niets laten zien in zijn carrière.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee inderdaad weten we niet wat z'n kwaliteiten zijn aangezien ie in een nietszeggende competitie speelt op z'n 28e. En nee je red het niet alleen met talenten, maar als je dan zo graag een ervaren man er bij wilt hebben dan is er heus wel een transfervrij te vinden die tenminste ook nog wat meer ervaring heeft dan een paar jaartjes Hongaarse competitie.
Boelykin was gehuurd
Als ik het zo een beetje google dan zit het op het nivo subtop/middenmoot eredivisie. Zo'n Debreceni (5x kampioen de afgelopen 10 jaar) strand in de voorrondes championleague of haalt een keer de groups fase. Videoton FC waar die makker speelt is dan vorig jaar een keer kampioen geworden en is in de 2e voorronde championsleague door Sturm Graz uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Hongaarse competitie is dat een beetje niveau zaterdag amateurs ?
Precies zoals Feyenoord dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Als ik het zo een beetje google dan zit het op het nivo subtop/middenmoot eredivisie.
Dit vind ik altijd zo mooi. Aan de ene kant zeuren en klagen dat Feyenoord nooit eens die onbekende, goede spelers oppikt, zoals andere clubs wel doen, en aan de andere kant klagen dat als Feyenoord geïnteresseerd in een onbekende speler, dat deze toch nooit goed genoeg kan zijn want hij is nog onbekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:53 schreef Hilgo het volgende:
Wrijf het er nog effe lekker in anders.. Anyway, als die gozert echt zo goed is: waarom speelt hij dan nu daar en is hij nooit door een andere club gescout? Ik krijg er geen warm gevoel bij in ieder geval en wat mij betreft halen ze hem niet.
En mochten ze hem wel kopen dan hoop ik dat hij de nieuwe Kiprich is
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo mooi. Aan de ene kant zeuren en klagen dat Feyenoord nooit eens die onbekende, goede spelers oppikt, zoals andere clubs wel doen, en aan de andere kant klagen dat als Feyenoord geïnteresseerd in een onbekende speler, dat deze toch nooit goed genoeg kan zijn want hij is nog onbekend.
Tja, het is nooit goed hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo mooi. Aan de ene kant zeuren en klagen dat Feyenoord nooit eens die onbekende, goede spelers oppikt, zoals andere clubs wel doen, en aan de andere kant klagen dat als Feyenoord geïnteresseerd in een onbekende speler, dat deze toch nooit goed genoeg kan zijn want hij is nog onbekend.
Kijk naar Afonso Alves. Wie had daar ooit van gehoord toen hij naar Heerenveen kwam?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar wat in Nederland rondloopt wil niet of is veels te duur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef Hilgo het volgende:
Goed he
Maar laat ik het dan zo zeggen: Ik heb liever dat ze in .nl kijken dan in .hu, als is het maar vanwege de salariskosten voor een speler van buiten de EU.
Daarnaast zijn de recente pogingen met dat soort (voor mij) onbekende lieden (Simon, Smolov, Lumb, etc.) nou niet echt een succes verhaal geweest dus ik ben wat huiverig.
Waarom moeten we een totaal andere type speler halen dan Fer? Gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef OProg het volgende:
Nou, bij vertek van Fer halen we alsnog Schone en kijken we wat we in de spits moeten. En dan zijn we voor het seizoen compleet.
Maar dan weet je wel wat je haalt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wat in Nederland rondloopt wil niet of is veels te duur.
En zo'n Simon, Smolov en Lumb waren noodgrepen en mochten niets kosten.
Zit PSV achteraan. Nee dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef Tomasso het volgende:
Zou Armenteros van Heracles geen optie kunnen zijn, mochten we geld hebben?
Omdat Schone haalbaar is en me goed lijkt voor dit team.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom moeten we een totaal andere type speler halen dan Fer? Gaat toch nergens over.
Ruud Vormer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat Schone haalbaar is en me goed lijkt voor dit team.
Bij vertrek van Fer zie ik verder niet zo heel erg snel een soort gelijke vervanger die we kunnen betalen. Of heb jij er wel 1 op het oog?
Het is een Braziliaan. En bij zijn huidige club doet het inderdaad uitstekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan weet je wel wat je haalt.
Toegegeven die scouting van ons kan er geen flikker van. Dus als ze weer eens iemand opduikelen kun je er bijna vanuit gaan dat het niks is.
Zolang deze scouting er zit kun je misschien maar beter gewoon niks uit verre landen halen. Al zijn de stats van die Hongaar natuurlijk dik in orde.
PSV zit achter iedereen aan, zolang ze maar kunnen kopen. Dus zoveel wil dat niet zeggen.quote:
Ook een optie, maar speelt meer naar achter. Schone is aanvallender.quote:
Er liep/loopt genoeg rond met meer ervaring dan deze gast. Dat Boelykin tot vorig jaar niks heeft laten zien is dan toch juist de aanleiding geweest om hem te huren in plaats van te kopen. Ik zie geen enkele aanleiding om een Braziliaan die op z'n 28e nooit verder dan de Hongaarse competitie is gekomen voor (waarschijnlijk) veel geld te gaan halen. Als ie nou een jaar of 7 jonger was geweest was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoveel loopt er transfervrij niet meer rond, en Bulykin was inderdaad gehuurd maar die had tot vorig seizoen ook niets laten zien in zijn carrière.
Het is wel van de laatste tijd dat hij iets laat zien:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Het is een Braziliaan. En bij zijn huidige club doet het inderdaad uitstekend.
Je weet niet of hij toen vaker werd opgeroepen als wisselspeler of echt in de basis begon. Maar ik ben het met je eens dat ze moeten kijken of hij wel in onze tactiek past.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is wel van de laatste tijd dat hij iets laat zien:
2005-2008 Kaposvári Rákóczi FC 73 (26)
2008 → Luch-Energia Vladivostok (on loan) 5 (1)
2009- Videoton FC 73 (43)
2005-2008 heeft hij in 73 wedstrijden maar 26x gescoord. Als er serieus interesse is moet men dus wel eerst onderzoeken welk systeem hij daar speelt, en of hij tactisch is in te passen in het systeem dat wij spelen.
Inderdaad, anders krijgen we een nieuwe Søren Larsen, wat helemaal geweldig lijkt als je kijkt naar 11 interlanddoelpunten in 20 wedstrijden.quote:[b]Op
2005-2008 heeft hij in 73 wedstrijden maar 26x gescoord. Als er serieus interesse is moet men dus wel eerst onderzoeken welk systeem hij daar speelt, en of hij tactisch is in te passen in het systeem dat wij spelen.
spits als Amoah heeft meer prioriteitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat Schone haalbaar is en me goed lijkt voor dit team.
Bij vertrek van Fer zie ik verder niet zo heel erg snel een soort gelijke vervanger die we kunnen betalen. Of heb jij er wel 1 op het oog?
Als een club binnen enkele dagen de belangstelling van de één naar de ander verlegt denk ik niet dat dit een resultaat is van de scouting, lijkt me meer een "aanbieding" van z'n of een zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Hilgo het volgende:
Mag ik verwachten dat een scout dat allemaal al lang heeft gezien, gelezen en beoordeeld? Of ben ik dan naïef?
Een scout zal, hoop ik dan, niet afgaan op zijn tijd bij zijn huidige club maar ook zijn historie. En dan natuurlijk nog of hij in het systeem past, etc.
Bij Feyenoord kijken ze alleen een dvdtje en eten wat popcorn en besluiten dan of ze hem halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Hilgo het volgende:
Mag ik verwachten dat een scout dat allemaal al lang heeft gezien, gelezen en beoordeeld? Of ben ik dan naïef?
Een scout zal, hoop ik dan, niet afgaan op zijn tijd bij zijn huidige club maar ook zijn historie. En dan natuurlijk nog of hij in het systeem past, etc.
Ik hoopte op een "plan B" ding. Als A niet lukt dan kunnen we nog kijken naar B, C of D.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als een club binnen enkele dagen de belangstelling van de één naar de ander verlegt denk ik niet dat dit een resultaat is van de scouting, lijkt me meer een "aanbieding" van z'n of een zaakwaarnemer
Vind ik maar een slappe reden, het gaat erom wat hij nu laat zien/kan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er liep/loopt genoeg rond met meer ervaring dan deze gast. Dat Boelykin tot vorig jaar niks heeft laten zien is dan toch juist de aanleiding geweest om hem te huren in plaats van te kopen. Ik zie geen enkele aanleiding om een Braziliaan die op z'n 28e nooit verder dan de Hongaarse competitie is gekomen voor (waarschijnlijk) veel geld te gaan halen. Als ie nou een jaar of 7 jonger was geweest was het een heel ander verhaal geweest.
Daarom moet je het dus gewoon niet doen. Dat geld kan je dan véél beter aan een jonkie uitgeven die in de toekomst nog wat op gaat leveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik maar een slappe reden, het gaat erom wat hij nu laat zien/kan bij Feyenoord.
Nu iedere voetballer is al top op zijn 24e.
Ja en dan? Huur je m een jaar en is ie inmiddels alweer 29 kan ie alweer gaan afbouwen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef Hilgo het volgende:
Het kan inderdaad een laatbloeier zijn. Maar huur hem dan 1 jaar met optie tot koop. Is het wat betaal je de afgesproken prijs en anders retour afzender. Maar ik vraag me sowieso af of Videoton FC hun topscorer voor een handvol kralen laat gaan. Maar goed, we gaan het zien
Ja want een voetbalcarrière stopt bij de 30.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom moet je het dus gewoon niet doen. Dat geld kan je dan véél beter aan een jonkie uitgeven die in de toekomst nog wat op gaat leveren.
[..]
Ja en dan? Huur je m een jaar en is ie inmiddels alweer 29 kan ie alweer gaan afbouwen..
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want een voetbalcarrière stopt bij de 30.
Meeuwis heeft vorig jaar toch wel laten zien hoe belangrijk duidelijkheid en ervaring op het middenveld is. El Ahmadi zou dat misschien ook moeten kunnen, maar is voor de aanval niet goed. Dan kom je uit bij Leerdam die erg jong is en waar ik nooit van onder de indruk ben geweest. En dan houdt het op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
spits als Amoah heeft meer prioriteit
Ja man, nog een jonkie. Zitten we echt op de wachten met onze gemiddelde leeftijd van 21.5quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom moet je het dus gewoon niet doen. Dat geld kan je dan véél beter aan een jonkie uitgeven die in de toekomst nog wat op gaat leveren.
Nee liever een dure aankoop van tegen de dertig waar je never nooit wat aan terugverdientquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man, nog een jonkie. Zitten we echt op de wachten met onze gemiddelde leeftijd van 21.5
Spelers met routine laten de jonkies beter voetballen. Iets dat vorig jaar duidelijk gebleken is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee liever een dure aankoop van tegen de dertig waar je never nooit wat aan terugverdient
Maar dat jij graag geld weggooit is niks nieuws, gelukkig heb jij het niet voor het zeggen in de Kuip..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef Peak het volgende:
Marktwaarde 1.3 miljoen. Volgens mij hebben we het dan nog niet over hele grote bedragen. En kan hij dat makkelijker terug verdienen met 15 goals per seizoen. Het gaat niet alleen maar over financien. Ergens diep weggestopt is Feyenoord ook nog gewoon een voetbalclub.
http://www.transfermarkt.de/de/alves/profil/spieler_74306.html
Gaat erom dat je een fabeltjessite als argument gebruikt.quote:
Routine, routine. Iemand die een paar jaartjes in een baggercompetitie in Hongarije heeft gespeeld..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spelers met routine laten de jonkies beter voetballen. Iets dat vorig jaar duidelijk gebleken is.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je nou wat vaker was wezen kijken had je dat kennen weten he.
Zij geven toch gewoon een geschatte marktwaarde of mis ik iets? Dat het geen 1.3 miljoen zal zijn snap ik ook wel, maar het is wel een indicatie dan we het hier ook niet over 10 miljoen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaat erom dat je een fabeltjessite als argument gebruikt.
Iemand die speler van het jaar en topscorer is geworden in Hongarije kan heus wel wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Routine, routine. Iemand die een paar jaartjes in een baggercompetitie in Hongarije heeft gespeeld..
[..]
Kom eens met een echt argument?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Routine, routine. Iemand die een paar jaartjes in een baggercompetitie in Hongarije heeft gespeeld..
En dan moet ik nog zeggen dat als je puur naar het aantal wedstrijden/doelpunten kijkt het ook nog makkelijk was van te voren te roepen dat het niks zou zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom eens met een echt argument?
Waar denk je dat Balasz Dzsudszak vandaan kwam?
Ik zeg toch ook niet dat hij niks kan. Maar de Hongaarse competitie is wel van een beduidend lager niveau als de Nederlandse dus het blijft een gok of ie het wel waar zal maken in de Eredivisie. Bovendien ging het er om dat hij routine zou hebben iets wat ik betwijfel bij iemand die enkel een paar jaartjes in Hongarije heeft gevoetbald. En zo'n youtube filmpje zegt mij dus echt hélemaal niks he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand die speler van het jaar en topscorer is geworden in Hongarije kan heus wel wat.
Kijk nou maar gewoon dat filmpje ff op je gemak voor je meteen je oordeel klaar hebt.
Of anders blijf je lekker doordrammen om je spits van 18 die volop scoort maar alleen nog niet gevonden is.
Dzsudzsák was dan ook 20 of 21 toen hij naar Nederland kwam..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom eens met een echt argument?
Waar denk je dat Balasz Dzsudszak vandaan kwam?
Het is geen tweestrijd aangezien de VVF geen bevoegdheden heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Formeel niet nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het is geen tweestrijd aangezien de VVF geen bevoegdheden heeft.
Als ze straks Ruiz verkopen betalen ze die 5 en gaat ie alsnog weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef blindgier het volgende:
Bod op Fer opnieuw afgewezen
dinsdag, 16 augustus, 2011 - 19:06
Feyenoord heeft dinsdag het laatste bod van FC Twente op Leroy Fer opnieuw afgewezen.
De Tukkers boden vier miljoen euro, plus enkele bonussen, voor de middenvelder die nog een eenjarig contract heeft in Rotterdam-Zuid.
Het was al het vierde bod van FC Twente op Leroy Fer, die zelf graag naar FC Twente wil.
Feyenoord wees dat bod dinsdag echter opnieuw af. Binnen die club heerst verdeeldheid over de mogelijke transfer van Fer. Technisch directeur Martin van Geel wil de middenvelder koste wat het kost behouden, terwijl de Raad van Commissarissen en de Vrienden van Feyenoord het geboden bedrag het overwegen waard vonden.
,,We leggen ons er niet bij neer", meldt voorzitter Joop Munsterman van FC Twente.
Aldus Tubantia.nl
Eerlijk gezegd niet verwacht dat dit bod alweer zo snel van tafel geveegd zou worden.
De vraag is maar helemaal of het erg voor Feyenoord is als hij niet verkocht wordt. Om redenen die al eerder genoemd zijn. Van Geel beseft dat, heeft zijn zin gekregen vanmiddag, en het zou maar zo kunnen dat FC Twente nu alsnog met het ultieme bod komt en 5 miljoen neer wil leggen. En zo niet: prima!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef blindgier het volgende:
Bod op Fer opnieuw afgewezen
dinsdag, 16 augustus, 2011 - 19:06
Feyenoord heeft dinsdag het laatste bod van FC Twente op Leroy Fer opnieuw afgewezen.
De Tukkers boden vier miljoen euro, plus enkele bonussen, voor de middenvelder die nog een eenjarig contract heeft in Rotterdam-Zuid.
Het was al het vierde bod van FC Twente op Leroy Fer, die zelf graag naar FC Twente wil.
Feyenoord wees dat bod dinsdag echter opnieuw af. Binnen die club heerst verdeeldheid over de mogelijke transfer van Fer. Technisch directeur Martin van Geel wil de middenvelder koste wat het kost behouden, terwijl de Raad van Commissarissen en de Vrienden van Feyenoord het geboden bedrag het overwegen waard vonden.
,,We leggen ons er niet bij neer", meldt voorzitter Joop Munsterman van FC Twente.
Aldus Tubantia.nl
Eerlijk gezegd niet verwacht dat dit bod alweer zo snel van tafel geveegd zou worden.
Ik denk niet dat Twente nog hoger gaat bieden en gezien de tussenstand tegen Benfica gaan ze niet naar de CL en dus geen extra inkomsten.quote:
Ik weet niet wat de opbrengsten zijn van een seizoen europa league, maar als denk dat de transfersom van Fer dat toch wel minimaal moet compenseren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Twente nog hoger gaat bieden en gezien de tussenstand tegen Benfica gaan ze niet naar de CL en dus geen extra inkomsten.
van Geel kan natuurlijk later alsnog akkoord gaan met het bod van 4M.
Opbrengst EL heeft Twente al tot aan de winterstop meegenomen in hun begroting, dus willen ze wat extra's verdienen moeten ze in Benfica winnen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de opbrengsten zijn van een seizoen europa league, maar als denk dat de transfersom van Fer dat toch wel minimaal moet compenseren.
Kan Wijnaldum niet gewoon een keer z'n nekwervel breken bek houden over Feyenoord? Godverdomme elk interview al wekenlang heeft hij het erover. Tyfusjong.quote:'Leuk hoor voor Feyenoord, maar wij spelen Europees'
Georginio Wijnaldum heeft geen zuur gevoel nu PSV de competitie uiterst stroef is begonnen en zijn oude liefde Feyenoord na een zeer stroef seizoen uit de startblokken is geschoten.
Spijt van zijn overgang van Feyenoord naar PSV heeft de Rotterdamse aanvaller in elk geval niet, zegt hij in het nieuwe nummer van NUsport. 'Ha, nee hoor, het is leuk dat ze twee keer gewonnen hebben, maar wij spelen donderdag Europees.'
Wel is hij verrast door het publiek in Eindhoven, dat naar zeggen van Wijnaldum 'veeleisend' is. PSV won zeer moeizaam zaterdag van RKC Waalwijk. 'Daar ben ik wel achter gekomen,' zegt Wijnaldum. 'Het helpt natuurlijk niet, maar persoonlijk heb ik er geen last van. We speelden ook gewoon niet goed, waren slordig in de passing. Er zat een beetje spanning op, we wilden wat goedmaken na de 3-1 nederlaag tegen AZ.'
(Redactie)
Ik denk van niet, maar het zou wel erg knap zijn als van Geel het flikt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Van Geel speelt enorm blufpoker, en Jopie gaat het nog neerleggen ook
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar het zou wel erg knap zijn als van Geel het flikt.
quote:Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, blijft echter strijdbaar. “We leggen ons er niet bij neer”, verzekert de preses in TC/Tubantia.
Zegt mij eigenlijk wel voldoende, vooral de uitspraak van Munsterman.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 19:30:33Volgens onze informatie is een akkoord echter dichtbij, en gaan #Feyenoord en #Twente er op korte termijn uitkomen. reageer retweet
Apart ook dat hij het publiek veeleisend noemt. Bij Feijenoord zou hij hier toch aan gewend moeten zijn of zijn we nu ook nog minder veeleisend dan het PSV publiek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
Kan Wijnaldum niet gewoon een keer z'n nekwervel breken bek houden over Feyenoord? Godverdomme elk interview al wekenlang heeft hij het erover. Tyfusjong.
Lijkt erop dat hij 4.5 gaat biedenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
Zegt mij eigenlijk wel voldoende, vooral de uitspraak van Munsterman.
Precies.quote:
Uiteindelijk een aanvaardbaar bod, vind ik. Toch vrees ik dat het gemis van Fer zeer groot zal zijn...quote:
Tip van Erwin misschien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef Caland het volgende:
Volgens die zaakwaarnemer is de interesse voor die Braziliaan dus concreet, maar Van Geel heeft ook City gepolst voor die Guidetti?
Lijkt me niet dat we ze alle twee gaan halen. Heeft Jozsef die Braziliaan gescout?Of is het een tip van Leo...
Je snapt zelf toch ook wel dat hij een vraag krijgt en gewoon antwoord geeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan Wijnaldum niet gewoon een keer z'n nekwervel breken bek houden over Feyenoord? Godverdomme elk interview al wekenlang heeft hij het erover. Tyfusjong.
Haha! Jij denkt dat hij dit allemaal uit zichzelf verteld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Judas? Houd toch op vent, de tering hé.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Nee, maar hij kan er toch ook een keer voor kiezen om geen vragen meer over Feyenoord te behandelen. Godverdomme na elke wedstrijd van ons lees ik wel weer ergens wat die judas ervan vindt.
Als PSV supporters zou ik er ook niet echt blij van worden trouwens.
Ja, ik weet ook wel dat Judas geen neger was, maar toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Judas? Houd toch op vent, de tering hé.
Snap wel dat jij achter die relschoppers met de mooie woorden richting het bestuur aanloopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat Judas geen neger was, maar toch.
quote:
Een letterlijk citaat is heel wat anders dan een suggestieve titel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik Wijnaldum was dan zou ik nooit meer meewerken aan een interview met die persoon. In deze situatie moet zo'n journalist een dergelijke suggestieve titel niet boven een stukje over Wijnaldum zetten. Dan ben je gewoon een eersteklas gladjakker.
Je moet je woede richten op die interviewers die steeds dezelfde vragen blijven stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon niet om de 2 dagen een interview van die gast lezen waar hem gevraagd wordt wat hij van Feyenoord vindt, al helemaal niet met een toevoeging 'maar wij spelen Europees'.
Maar ik zal er in de toekomst wel overheen lezen en me verheugen op die decemberdag in de Kuip.
Zielig hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
Maar ik zal er in de toekomst wel overheen lezen en me verheugen op die decemberdag in de Kuip.
Je weet goed wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Me verheugen op een wedstrijd is zielig?
Neuh niet echt. Feyenoord - PSV is sowieso de laatste jaren één van de leukere wedstrijden nu er geen joden meer mogen komen naar de Klassieker. Vorig jaar ook een heerlijk agressief en opgeklopt sfeertje waar werkelijk iedere Feyenoorder van genoten heeft die in het stadion was. Dat zal dit jaar niet veel anders zijn met deze transfer en ook deze misselijkmakende uitspraak van Wijnaldum weer. Dáár verheug ik me op.quote:
Nee, ik richt mijn woede op Wijnaldum. Met zijn 'haha, maar wij spelen Europees.'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet je woede richten op die interviewers die steeds dezelfde vragen blijven stellen.
het ia net of hij spijt heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Nee, maar hij kan er toch ook een keer voor kiezen om geen vragen meer over Feyenoord te behandelen. Godverdomme na elke wedstrijd van ons lees ik wel weer ergens wat die judas ervan vindt.
Als PSV supporters zou ik er ook niet echt blij van worden trouwens.
Een uit zijn verband gerukt citaat kan in een bepaalde situatie anders uiterst suggestief zijn, hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een letterlijk citaat is heel wat anders dan een suggestieve titel.
Dat zegt hij helemaal nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik richt mijn woede op Wijnaldum. Met zijn 'haha, maar wij spelen Europees.'
Wat doe je hier nog, vieze lampquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is sowieso de laatste jaren één van de leukere
Ik vind dit onbegrijpelijk. Wijnaldum heeft Feijenoord goed achtergelaten. Een echte supporter neemt hem niets kwalijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Nee, ik richt mijn woede op Wijnaldum. Met zijn 'haha, maar wij spelen Europees.'
Hij zegt dat hij het mooi vindt dat Feyenoord 6 uit 2 heeft, maar dat hij geen spijt heeft omdat PSV Europees speelt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog, vieze lamp.
Ik ben er bang voor dat hij 4 december niet echt hartstochtelijk toegezongen gaat worden. Allemaal nepperds?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind dit onbegrijpelijk. Wijnaldum heeft Feijenoord goed achter gelaten. Een echte supporter neemt hem niets kwalijk.
Ik laat geen stukken weg, pauper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog, vieze lamp.
Ik citeer je toch letterlijk? Dat doet men bij Wijnaldum ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat geen stukken weg, pauper.
allemaal die het niet (willen) begrijpenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat hij 4 december niet echt hartstochtelijk toegezongen gaat worden. Allemaal nepperds?
Inderdaad, en stiekem hoop ik ook dat PSV een dramatisch seizoen speelt en nog onder Feyenoord eindigt, of in ieder geval dat Feyenoord zolang mogelijk boven PSV op de ranglijst blijft staan. Hopen dat de overstap van Wijnaldum een "succes" wordt en tot inzicht komt dat hij zich net zo goed, zo niet beter, had kunnen ontwikkelen als hij bij Feyenoord was gebleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Feyenoord - PSV is sowieso de laatste jaren één van de leukere wedstrijden nu er geen joden meer mogen komen naar de Klassieker. Vorig jaar ook een heerlijk agressief en opgeklopt sfeertje waar werkelijk iedere Feyenoorder van genoten heeft die in het stadion was. Dat zal dit jaar niet veel anders zijn met deze transfer en ook deze misselijkmakende uitspraak van Wijnaldum weer. Dáár verheug ik me op.
[..]
Caland meet met twee maten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik citeer je toch letterlijk? Dat doet men bij Wijnaldum ook.
Nee, je laat een stuk weg. Dat doet men bij Wijnaldum niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik citeer je toch letterlijk? Dat doet men bij Wijnaldum ook.
Och, ik begrijp het best hoor. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik er blij mee moet zijn en hem maar moet toe gaan juichen ofzo als hij in een PSV shirt in de Kuip komt spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef eight het volgende:
[..]
allemaal die het niet (willen) begrijpen
Bron? Ik neem aan dat je nu de integrale audio-opname van het interview gaat posten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, je laat een stuk weg. Dat doet men bij Wijnaldum niet.
Nee, ik mag toch hopen dat je niet gaat juichen voor Wijnaldum, maar een fluitconcert richting hem zou ook nergens op slaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
Och, ik begrijp het best hoor. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik er blij mee moet zijn en hem maar moet toe gaan juichen ofzo als hij in een PSV shirt in de Kuip komt spelen.
Jij beweert hier toch dat hij in dit interview verkeerd geciteerd wordt? Nou, kom maar op met je bron dan. Ik ga enkel op het citaat in het interview af.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron? Ik neem aan dat je nu de integrale audio-opname van het interview gaat posten?
Och, in de meest ideale situatie wordt elke PSV-speler 90 minuten lang uitgefloten als hij of zij aan de bal is als het aan mij ligt. Maar die tijden zijn helaas vervlogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, ik mag toch hopen dat je niet gaat juichen voor Wijnaldum, maar een fluitconcert richting hem zou ook nergens op slaan.
Fysiek niet meer mogelijk. Coke, de witte sloper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
Och, in de meest ideale situatie wordt elke PSV-speler 90 minuten lang uitgefloten als hij of zij aan de bal is als het aan mij ligt. Maar die tijden zijn helaas vervlogen.
Dat gebeurt zelfs bij de klassieker niet meer.
Jij fluit met je neus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef eight het volgende:
[..]
Fysiek niet meer mogelijk. Coke, de witte sloper.
quote:
Neusschotje, tanden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef eight het volgende:
[..]
Dat spul sloopt toch meer als je neus?
Nee, eind van de week meer duidelijkheid. Benieuwd wie die andere Nederlandse club is die achter die Braziliaan aan zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:
Is er eigenlijk al een reactie van Guidetti gekomen of hij Feijenoord ziet zitten?
Zomaar een wilde gok..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, eind van de week meer duidelijkheid. Benieuwd wie die andere Nederlandse club is die achter die Braziliaan aan zit.
Ja, of NEC. Misschien AZ. Ken verder geen clubs die echt dringend op zoek zijn naar een spits.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zomaar een wilde gok..
Pisvee?
Waarschijnlijk wel ja of Utrecht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zomaar een wilde gok..
Pisvee?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind dit onbegrijpelijk. Wijnaldum heeft Feijenoord goed achtergelaten. Een echte supporter neemt hem niets kwalijk.
Nee in plaats daarvan gaat men van Nistelrooy een staande ovatie geven..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, in de meest ideale situatie wordt elke PSV-speler 90 minuten lang uitgefloten als hij of zij aan de bal is als het aan mij ligt. Maar die tijden zijn helaas vervlogen.
Dat gebeurt zelfs bij de klassieker niet meer.
Is er nog een Nederlandse club geintresseerd dan? Dat ie daar maar heen gaat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd wie die andere Nederlandse club is die achter die Braziliaan aan zit.
Liever hou ik hem achter de hand voor het geval dat Guidetti niet doorgaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef inZanity het volgende:
Is er nog een Nederlandse club geintresseerd dan? Dat ie daar maar heen gaat dan
edit never mindquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of NEC. Misschien AZ. Ken verder geen clubs die echt dringend op zoek zijn naar een spits.
bronquote:Feyenoord verwerpt derde bod op Leroy Fer
De strijd om Leroy Fer zal het uiterste vragen van FC Twente. Feyenoord veegde gisteren ook het derde bod op de middenvelder, ter waarde van vier miljoen euro, resoluut van tafel.
Toch zien alle partijen hoeveel waarde Leroy op het veld heeft voor Feyenoord. Bovendien, en ook dat speelt een grote rol, we kunnen de opbrengst niet herinvesteren. Het sportieve weegt daarom gewoon het zwaarst voor ons.
'We hebben Twente medegedeeld dat we Fer niet gaan verkopen', aldus technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord in AD Sportwereld. 'Als directie en raad van commissarissen zitten we wat dat betreft volledig op één lijn.'
Dat laatste zegt de technisch directeur er met klem bij, omdat Feyenoord in de situatie rondom Fer met tegenstrijdige belangen worstelt. De investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord heeft recht op een percentage van de transferopbrengst, terwijl de voetballer volgend jaar transfervrij kan vertrekken.
'Toch zien alle partijen hoeveel waarde Leroy op het veld heeft voor Feyenoord', benadrukt Van Geel. 'Bovendien, en ook dat speelt een grote rol, we kunnen de opbrengst niet herinvesteren. Het sportieve weegt daarom gewoon het zwaarst voor ons.'
Niettemin weet Van Geel dat ook Fer een prijs heeft. FC Twente is nog altijd heilig overtuigd van de komst van Fer, hoe hard Feyenoord zich ook in de onderhandelingen opstelt. De Tukkers hebben voldoende geld te besteden, zeker als het ook nog Bryan Ruiz verkoopt.
Ondertussen onderzoekt Feyenoord steeds nadrukkelijker de mogelijkheden om de Zweed John Guidetti voor een jaar te huren van Manchester City. De spits, eerder het doelwit van FC Twente, zou zelf wel oren hebben naar een overstap naar de Kuip.
Feyenoord heeft bovendien ruimte in het salarisbudget, nadat een reeks spelers de afgelopen maanden vertrok. De Rotterdamse club zag Guidetti onlangs nog aan het werk namens Jong Zweden tegen Jong Oranje.
Verstandige man die managertquote:Feyenoord goede optie
De manager van John Guidetti, de Zweed Per Jonsson, ziet een verhuur van de Manchester City-spits aan Feyenoord wel zitten. „Feyenoord is een goede optie.
Bij de contractverlenging met Manchester City is overeengekomen dat Guidetti verhuurd zal worden. Op zijn leeftijd is het belangrijk om veel te spelen. Bij Feyenoord kan dat en daarom is een verhuur een interessante mogelijkheid. Maar of het ook zover komt, hangt van veel factoren af. Zo moeten de clubs het eerst eens worden.”
Jonsson zag eerder niets in een overstap van Guidetti naar FC Twente. „FC Twente had al twee goede spitsen en daarom vond ik dat met het oog op zijn carrièreplanning geen goede stap.”
http://www.fr-fanatic.com/34481-feyenoord-goede-optie/
en wat kan je straks weer lekker kankeren als ie zn hand overspeelt en fer 4 wedstrijden bagger speeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Van Geel speelt enorm blufpoker, en Jopie gaat het nog neerleggen ook
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 17-08-2011 om 10:52:55#Koeman: 'zondag wil ik een bevestiging zien van het goede spel tegen Roda, de wisselvalligheid moet eruit bij #Feyenoord.' reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 17-08-2011 om 10:55:55#Feyenoord overweegt een aantal spelers te belonen dmv hun contract financiël op te waarderen. reageer retweet
Opbrengst Fer is dus een buffer. Betekend dit dat de VVF nieuwe investeringen doen als hij wordt verkocht?quote:Leroy Fer ingedeeld in Talent Pool II
Door Mart Waterval | 11 Dec 2008 om 12:56
Feyenoord heeft besloten om Leroy Fer in te delen in Talent Pool II, nadat deze pool financieel gezien een mislukking dreigde te worden.De pool, bestaande uit spelers Ron Vlaar, Serginho Greene, Sherif Ekramy, Dwight Tiendalli, Andwelé Slory en Mitchell Schet, dreigde voor de investeerders een financiële deceptie te worden en om een tegemoetkoming aan de helpers van Feyenoord te maken besloot het bestuur van de Rotterdamse club om Fer toe te voegen.
Fer was nog niet ingedeeld in één van de pools. Hij ontwikkelde zich in het afgelopen jaar stormachtig bij Feyenoord en is ook regelmatig basisspeler in het elftal van trainer Gert-Jan Verbeek. Fer vervangt in Talent Pool II de gestopte Canadese middenvelder Jacob Lensky, aldus RTV Rijnmond. Overigens zitten er wel haken en ogen aan de toevoeging van Fer: als hij eerder wordt verkocht dan andere spelers, geldt het bedrag slechts als een buffer voor de investeerders. Als de andere spelers eerder verkocht worden wordt er gekeken naar de opbrengsten, om te bepalen of de toevoeging van Fer noodzakelijk blijkt.
Gezien de opbrengsten van de andere spelers uit de talentenpool, ga ik er niet vanuit dat er nieuwe investeringen vanuit de VvF zullen komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef eight het volgende:
[..]
Opbrengst Fer is dus een buffer. Betekend dit dat de VVF nieuwe investeringen doen als hij wordt verkocht?
quote:Update 17 augustus 10:55 uur - Van Geel doet interesse Feyenoord in Braziliaan af als 'onzin'
Van de komst van André Alves naar Feyenoord is zeer zeker geen sprake. Dinsdag kwam via Hongaarse media naar buiten dat de Stadionclub het oog zou hebben laten vallen op de spits van Videoton FC, maar Martin van Geel weet daar niets van. "Onzin", stelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond. Van Geel denkt dat de naam van de aanvaller door diens zaakwaarnemer bewust met Feyenoord in verband gebracht is, om zo een prima uitgangspositie voor zijn speler te verkrijgen.
Zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
en wat kan je straks weer lekker kankeren als ie zn hand overspeelt en fer 4 wedstrijden bagger speelt
Laten ze eerst maar eens bij de prioriteit nummer 1 beginnen, Biseswar. Al zal dat geen opwaardering zijn. Maar ik verwacht wel dat Biseswar genoegen neemt met 2 ton minder ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 17-08-2011 om 10:55:55#Feyenoord overweegt een aantal spelers te belonen dmv hun contract financiël op te waarderen. reageer retweet
Nee er word niet verkeerd geciteerd maar als ze maar 1 of 2 zinnen uit het interview halen dan kunnen die heel makkelijk verkeerd opgevat worden omdat er geen context bij is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij beweert hier toch dat hij in dit interview verkeerd geciteerd wordt? Nou, kom maar op met je bron dan. Ik ga enkel op het citaat in het interview af.
Ik vind dat Van Geel dit bod aan had moeten nemen, dat riep ik gisteren ook al. Al het extra wat we nu krijgen komt geheel op conto van Van Geel, en alles wat we niet krijgen ook.quote:
van Geel denkt natuurlijk ook aan zijn eigen positie. Hij is mede verantwoordelijk voor een goede sportieve prestatie en met of zonder Fer is daarin een groot verschil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Van Geel dit bod aan had moeten nemen, dat riep ik gisteren ook al. Al het extra wat we nu krijgen komt geheel op conto van Van Geel, en alles wat we niet krijgen ook.
4 miljoen met doorverkooppercentage en bonusregelingen is écht uitstekend hoor. Dat kunnen we eigenlijk al niet weigeren in de positie waarin we zitten. Maar het lijkt erop dat Jopie nog iets verder wilt gaan, waarvoor hulde.
Dat is waar. Maar de verdere sanering is ook heel belangrijk. En die 4 of 5 miljoen is daarbij zeer welkom.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel denkt natuurlijk ook aan zijn eigen positie. Hij is mede verantwoordelijk voor een goede sportieve prestatie en met of zonder Fer is daarin een groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |