Die ze wellicht zouden krijgen. En de KNVB heeft dat verzoek afgewezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel sprak onlangs van "enige ruimte" die ze vd KNVB krijgen.
Vi meldt het ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:51 schreef Merkie het volgende:
Er is geen tweestrijd. De enige die dat beweert is LN, maar die hebben het belang van Feyenoord ergens onderaan staan.
VI meldt dat ze aan het vergaderen zijn over het bod van ¤4 miljoen. LN meldt dat er slaande ruzie is.quote:
Geef eens een direct citaat waaruit blijkt dat het een strijd is i.p.v. een onderwerp waar nog over vergaderd gaat worden.quote:
Enige ruimte om wat te doen was toch juist de uitkomst van het verzoek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die ze wellicht zouden krijgen. En de KNVB heeft dat verzoek afgewezen.
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen hier vond ook dat je twéé miljoen niet kon laten liggen voor een speler van wie het contract eind van het seizoen afloopt.
Blij dat Van Geel er zit, die dus nu al het dubbele kan krijgen. Beenhakker had hem al láng aan Jopie verkocht.
Je vergeet:quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Laten we het beklinken Joop, neem jij de golfclubs mee?
IDD. Hij was een Ferrader en moest opzouten, zelfs voor 2M. Godzijdank bepalen dit soort mensen niet het beleid bij Feijenoord en bekritiseren zij slechts.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Een aantal mensen hier vond ook dat je twéé miljoen niet kon laten liggen voor een speler van wie het contract eind van het seizoen afloopt.
Blij dat Van Geel er zit, die dus nu al het dubbele kan krijgen. Beenhakker had hem al láng aan Jopie verkocht.
Leo had ook gewoon namens Fer het contract getekend bij Twente zonder de zaakwaarnemer of Fer op de hoogte te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1.5 miljoen voor Fer dat aapie geven.
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Komt toch op hetzelfde neer? Gewoon een tweestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geef eens een direct citaat waaruit blijkt dat het een strijd is i.p.v. een onderwerp waar nog over vergaderd gaat worden.
Belachelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Gert het volgende:
Dan is elke discussie of vergadering een tweestrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Komt toch op hetzelfde neer? Gewoon een tweestrijd.
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.quote:
Naab.quote:
Jij heb het idd geroepen, al was je niet de enige. Gaan jullie allemaal maar ff daar in het hoekje zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.
Wel dat hij een ferrader is en zo snel mogelijk mag oprotten.![]()
Nah jij vond wel dat 2,5 prima was en dat Martin dat maar moest accepteren anders liep hij gratis weg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik schijn die gene te zijn, echter nergens heb ik geroepen dat je hem maar voor 2 miljoen moet laten lopen.
Wel dat hij een ferrader is en zo snel mogelijk mag oprotten.![]()
Mwua, in dit geval van Geel vs VvF.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan is elke discussie of vergadering een tweestrijd.
Zoiets ja, en dan lurkend aan een sigaartje voor de camera's roepen dat je "op een gegeven moment realistisch moet zijn als club in geldnood" en dat het "een fatsoenlijk bod is van een fatsoenlijke club met een fatsoenlijke voorzitter."quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfff.
Zucht...
Kreun...
*Strijkt door haar
Ik vond dat je hem voor een leuk bedrag gewoon van de hand moest doen, and still.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nah jij vond wel dat 2,5 prima was en dat Martin dat maar moest accepteren anders liep hij gratis weg.
Ligt eraan. Als Van Geel zegt "oke, zal ik doen", dan is er niks aan de hand. Als Van Geel zegt "als Fer verkocht wordt dan stap ik op", dan is het een ander verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, in dit geval van Geel vs VvF.
4 miljoen. van Geel; niet doen. VvF; neem het in overweging. Soort tweestrijd toch?
Ligt eraan hoe je het noemen wilt. Van Geel is iig adviserend, VVF/RVC controleren en de directie uitvoerend. Niet alle drie de organen kunnen altijd dezelfde mening zijn toegedaan. Van Geel vindt Fer 5 miljoen waard, de VVF vindt hem 4 miljoen waard. In de verste wegen geen ruzie of bonje iig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
4 miljoen. van Geel; niet doen. VvF; neem het in overweging. Soort tweestrijd toch?
Ik zou nu de bewuste berichten kunnen gaan zoeken want ik weet zeker dat jij zei dat 2,5 miljoen geaccepteerd moest worden. Maar laat gaan joh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond dat je hem voor een leuk bedrag gewoon van de hand moest doen, and still.
Maar 2 miljoen heb ik nergens geroepen.
Tweestrijd is imo een zwaar meningsverschil die al langer bestaat. Waar het nu om speelt is een normale situatie in een vergadering die van verschillende kanten bekeken wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jij riep in januari dat Craig Bellamy wel ff bij Feyenoord zou gaan tekenen. Dus zeg nou maar gewoon niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Naab.
Kunnen we jou dan nog serieus nemen?
[..]
Jij heb het idd geroepen, al was je niet de enige. Gaan jullie allemaal maar ff daar in het hoekje zitten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij riep in januari dat Craig Bellamy wel ff bij Feyenoord zou gaan tekenen. Dus zeg nou maar gewoon niks.
Bovendien heb ik het beter geregeld aangezien het mij bier gaat opleveren jou niet.
Alleen doen als je erom wed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu de bewuste berichten kunnen gaan zoeken want ik weet zeker dat jij zei dat 2,5 miljoen geaccepteerd moest worden. Maar laat gaan joh.
We zien wel wat er uit komt joh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou nu de bewuste berichten kunnen gaan zoeken want ik weet zeker dat jij zei dat 2,5 miljoen geaccepteerd moest worden. Maar laat gaan joh.
Nope, helaas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen doen als je erom wed!
Caland hoorde hier trouwens ook bij maar die zal dit wel toegeven.
Mooi dat we van deze klaagzang af zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dan Mario Been:
"Nogmaals, het is jammer dat een jongen als Fer weggaat. Op basis van het feit dat zijn vertrek een aderlating is kun je mij dus slechte resultaten niet verwijten maar nogmaals ik wil geen excuses zoeken. Dat je team een aderlating heeft ondergaan is voor iedereen gewoon duidelijk. Op basis van het feit dat de financiële situatie bij Feyenoord niet goed is moet je nogmaals gewoon alles pakken wat je kunt krijgen. Op basis van het feit dat nogmaals een feit is."
Klopt, niets is zo veranderlijk als de voetbalwereld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We zien wel wat er uit komt joh.
Voorlopig is hij nog niet eens verkocht dus we moeten ook nog maar gaan zien welk bedrag er uiteindelijk uit rolt.
Overigens speelt hij nu 2 wedstrijden de sterren van de hemel dus dat zal ongetwijfeld ook invloed hebben op de VP.
Toen we de discussie hier hadden was hij een half jaar geblesseerd en het andere half jaar had hij werkelijk geen klote geraakt.
Onkunde ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Goed hoor. Als die sloeber gewoon zijn woord houd is er niks aan de hand. Jouw geval is echter een visie van onkunde.
Daarom nu verkopen voordat hij een rotschop krijgt en weer in de ziekenboeg belandquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, niets is zo veranderlijk als de voetbalwereld.
Of je verkoopt hem niet, hij ontwikkelt zich door, en schiet ons Europa in ..quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef eight het volgende:
[..]
Daarom nu verkopen voordat hij een rotschop krijgt en weer in de ziekenboeg beland
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 23:13:16Martin van Geel heeft gedreigd Adil Auassar terug te zetten naar Jong #Feyenoord omdat hij een verhuur aan #Excelsior weigerde. reageer retweet
Zoals Ajax nu speelt kun je winst vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef PIETR het volgende:
Tweestrijd of niet. Hoop dat Fer blijft. Wil ook wel weer eens een keertje winnen van die Joden. En die kans is groter mét Fer erbij.
Tegenwoordig is alleen minimaal een 4e plek nog interessant als het om Europees gaat. Die PO's moet je eigenlijk helemaal niet willen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Of je verkoopt hem niet, hij ontwikkelt zich door, en schiet ons Europa in ..
Een podium waar je in de beginfase nauwelijks wat verdient en tegenstanders treft die vele malen sterker zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Of je verkoopt hem niet, hij ontwikkelt zich door, en schiet ons Europa in ..
Mwah als je 8e wordt is het prettig als je 5e wordt kun je eigenlijk alleen maar verliezen. Blijft waardeloos dat systeem.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alleen minimaal een 4e plek nog interessant als het om Europees gaat. Die PO's moet je eigenlijk helemaal niet willen.
Boeiend dat we daar niks verdienen. Daar draait het bij mij niet om. Juist mooi dat we dan grote tegenstanders treffen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Een podium waar je in de beginfase nauwelijks wat verdient en tegenstanders treft die vele malen sterker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |