Ik weet niet wat de opbrengsten zijn van een seizoen europa league, maar als denk dat de transfersom van Fer dat toch wel minimaal moet compenseren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Twente nog hoger gaat bieden en gezien de tussenstand tegen Benfica gaan ze niet naar de CL en dus geen extra inkomsten.
van Geel kan natuurlijk later alsnog akkoord gaan met het bod van 4M.
Opbrengst EL heeft Twente al tot aan de winterstop meegenomen in hun begroting, dus willen ze wat extra's verdienen moeten ze in Benfica winnen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de opbrengsten zijn van een seizoen europa league, maar als denk dat de transfersom van Fer dat toch wel minimaal moet compenseren.
Kan Wijnaldum niet gewoon een keer z'n nekwervel breken bek houden over Feyenoord? Godverdomme elk interview al wekenlang heeft hij het erover. Tyfusjong.quote:'Leuk hoor voor Feyenoord, maar wij spelen Europees'
Georginio Wijnaldum heeft geen zuur gevoel nu PSV de competitie uiterst stroef is begonnen en zijn oude liefde Feyenoord na een zeer stroef seizoen uit de startblokken is geschoten.
Spijt van zijn overgang van Feyenoord naar PSV heeft de Rotterdamse aanvaller in elk geval niet, zegt hij in het nieuwe nummer van NUsport. 'Ha, nee hoor, het is leuk dat ze twee keer gewonnen hebben, maar wij spelen donderdag Europees.'
Wel is hij verrast door het publiek in Eindhoven, dat naar zeggen van Wijnaldum 'veeleisend' is. PSV won zeer moeizaam zaterdag van RKC Waalwijk. 'Daar ben ik wel achter gekomen,' zegt Wijnaldum. 'Het helpt natuurlijk niet, maar persoonlijk heb ik er geen last van. We speelden ook gewoon niet goed, waren slordig in de passing. Er zat een beetje spanning op, we wilden wat goedmaken na de 3-1 nederlaag tegen AZ.'
(Redactie)
Ik denk van niet, maar het zou wel erg knap zijn als van Geel het flikt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Van Geel speelt enorm blufpoker, en Jopie gaat het nog neerleggen ook
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar het zou wel erg knap zijn als van Geel het flikt.
quote:Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, blijft echter strijdbaar. “We leggen ons er niet bij neer”, verzekert de preses in TC/Tubantia.
Zegt mij eigenlijk wel voldoende, vooral de uitspraak van Munsterman.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 19:30:33Volgens onze informatie is een akkoord echter dichtbij, en gaan #Feyenoord en #Twente er op korte termijn uitkomen. reageer retweet
Apart ook dat hij het publiek veeleisend noemt. Bij Feijenoord zou hij hier toch aan gewend moeten zijn of zijn we nu ook nog minder veeleisend dan het PSV publiek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
Kan Wijnaldum niet gewoon een keer z'n nekwervel breken bek houden over Feyenoord? Godverdomme elk interview al wekenlang heeft hij het erover. Tyfusjong.
Lijkt erop dat hij 4.5 gaat biedenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
Zegt mij eigenlijk wel voldoende, vooral de uitspraak van Munsterman.
Precies.quote:
Uiteindelijk een aanvaardbaar bod, vind ik. Toch vrees ik dat het gemis van Fer zeer groot zal zijn...quote:
Tip van Erwin misschien?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef Caland het volgende:
Volgens die zaakwaarnemer is de interesse voor die Braziliaan dus concreet, maar Van Geel heeft ook City gepolst voor die Guidetti?
Lijkt me niet dat we ze alle twee gaan halen. Heeft Jozsef die Braziliaan gescout?Of is het een tip van Leo...
Je snapt zelf toch ook wel dat hij een vraag krijgt en gewoon antwoord geeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan Wijnaldum niet gewoon een keer z'n nekwervel breken bek houden over Feyenoord? Godverdomme elk interview al wekenlang heeft hij het erover. Tyfusjong.
Haha! Jij denkt dat hij dit allemaal uit zichzelf verteld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Judas? Houd toch op vent, de tering hé.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Nee, maar hij kan er toch ook een keer voor kiezen om geen vragen meer over Feyenoord te behandelen. Godverdomme na elke wedstrijd van ons lees ik wel weer ergens wat die judas ervan vindt.
Als PSV supporters zou ik er ook niet echt blij van worden trouwens.
Ja, ik weet ook wel dat Judas geen neger was, maar toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Judas? Houd toch op vent, de tering hé.
Snap wel dat jij achter die relschoppers met de mooie woorden richting het bestuur aanloopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat Judas geen neger was, maar toch.
quote:
Een letterlijk citaat is heel wat anders dan een suggestieve titel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik Wijnaldum was dan zou ik nooit meer meewerken aan een interview met die persoon. In deze situatie moet zo'n journalist een dergelijke suggestieve titel niet boven een stukje over Wijnaldum zetten. Dan ben je gewoon een eersteklas gladjakker.
Je moet je woede richten op die interviewers die steeds dezelfde vragen blijven stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon niet om de 2 dagen een interview van die gast lezen waar hem gevraagd wordt wat hij van Feyenoord vindt, al helemaal niet met een toevoeging 'maar wij spelen Europees'.
Maar ik zal er in de toekomst wel overheen lezen en me verheugen op die decemberdag in de Kuip.
Zielig hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
Maar ik zal er in de toekomst wel overheen lezen en me verheugen op die decemberdag in de Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |