Zo moet je helemaal niet denken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, Feyenoord doet precies hetzelfde bij andere verengingen.
Op nationaal gebied doen wij precies hetzelfde. Zeer jonge talentjes wegplukken bij relatief kleine clubs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, dat ligt wel iets anders/ genuanceerder.
Ook hoop ik dat Feijenoord nooit 7 jarige gasten uit het buitenland gaat halen.
Nogmaals: dat ligt iets anders/ genuanceerder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op nationaal gebied doen wij precies hetzelfde. Zeer jonge talentjes wegplukken bij relatief kleine clubs.
Internationaal moet er inderdaad eens tegen opgetreden worden, het zijn ook altijd weer die kut-Engelsen die zich met dit soort dingen bezig houden.
Kinderhandel vind ik nogal gechargeerd. Echt zo'n Johan Derksen uitspraak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo moet je helemaal niet denken.
Dit is gewoon kinderhandel.
Ja, ik juich ook voor Messi en dat was dan ook niet netjes.
Ik vind dit en wel meer zaken schadelijk gedrag. Inkomsten nivellering wat vrij normaal is in onze westerse economie telt niet bij voetbal en daar maakt dit onderdeel van uit.
Hoe ligt dat volgens jou dan? Als wij bijvoorbeeld een Wijnaldum wegplukken bij Sparta uit de jeugd, hij waardevol is voor de club en vervolgens 5 jaar later voor een miljoenenbedrag verkopen aan PSV zal men bij Sparta exact hetzelfde gevoel hebben als wij nu met deze jongen bij Arsenal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nogmaals: dat ligt iets anders/ genuanceerder.
Two wrongs don't make a rightquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe ligt dat volgens jou dan? Als wij bijvoorbeeld een Wijnaldum wegplukken bij Sparta uit de jeugd, hij waardevol is voor de club en vervolgens 5 jaar later voor een miljoenenbedrag verkopen aan PSV zal men bij Sparta exact hetzelfde gevoel hebben als wij nu met deze jongen bij Arsenal.
Daar heb je gelijk in.quote:
De achterliggende gedachte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe ligt dat volgens jou dan? Als wij bijvoorbeeld een Wijnaldum wegplukken bij Sparta uit de jeugd, hij waardevol is voor de club en vervolgens 5 jaar later voor een miljoenenbedrag verkopen aan PSV zal men bij Sparta exact hetzelfde gevoel hebben als wij nu met deze jongen bij Arsenal.
quote:FC Twente: geld voor Fer op tafel.
Leroy Fer rekent erop dat hij Feyenoord op zeer korte termijn alsnog gaat verlaten. FC Twente heeft een bod samengesteld dat bestaat uit een bedrag van enkele miljoenen ineens, opgevoerd met enkele bonussen, waarmee het in totaal op vijf miljoen euro komt. Dat moet in de buurt komen van het bedrag dat nodig is om de middenvelder van de Rotterdammers komende week weg te halen uit De Kuip.
De directie van Feyenoord kijkt op dit moment nog anders tegen het bod van Twente-voorzitter Joop Munsterman aan, omdat er op papier nog meer dan een miljoen te weinig op tafel ligt. Van Geel: ,,Wij hebben nooit een transfersom genoemd.’’ Bovendien blijft de club op het standpunt staan dat het elftal van trainer Ronald Koeman Fer op dit moment niet kan missen.
Daarbij speelt mee dat Fer moeilijk kan worden vervangen, omdat Feyenoord van de KNVB zelfs bij een injectie van zes of zeven miljoen euro geen investering in een nieuwe speler mag doen. Het feit dat Feyenoord eerder met Lex Immers wilde praten over een tranfer naar Rotterdam was puur gebaseerd op een externe financiering door de vrienden van Feyenoord, die meenden dat zij 7,5 ton moesten ophoesten. Als Immers een fors bedrag moet kosten is het maar de vraag of de vrienden van Feyenoord daartoe bereid zijn.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 08:34:26Leroy Fer is persoonlijk al rond met #Twente. De kans is groot dat Fer #Feyenoord nog deze week zal verlaten. reageer retweet
En daar is lastig regels op te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte.
Wij halen een Wijnaldum bij Sparta omdat er een toekomstige Feijenoord I speler in gezien word. Engelse clubs pikken 100 talenten op met het idee dat er 1 of 2 doorbreken naar het eerste en de rest worden verpatst, weggegooid of geknakt.
Ga je vissen met een hengel of pleur je een handgranaat in de visvijver?
Douglas moet geloof ik tot 15 september blijven om Nederlander te worden dus dat zal hem niet worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef Caland het volgende:
Mag toch hopen dat wij 5 miljoen vangen en vervolgens Ruiz en Douglas worden weggekocht bij die moffen. Dan lach ik echt de ballen uit m'n broek.
Gaat dat nog door dan? Hoop toch echt dat Bertje hem dan nooit oproept.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Douglas moet geloof ik tot 15 september blijven om Nederlander te worden dus dat zal hem niet worden.
Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik lees nog steeds dat Feyenoord hem niet wil laten gaan voor dat bedrag.quote:
quote:De directie van Feyenoord kijkt op dit moment nog anders tegen het bod van Twente-voorzitter Joop Munsterman aan, omdat er op papier nog meer dan een miljoen te weinig op tafel ligt. Van Geel: ,, Wij hebben nooit een transfersom genoemd.’’ Bovendien blijft de club op het standpunt staan dat het elftal van trainer Ronald Koeman Fer op dit moment niet kan missen.
Ja,hij heeft zijn cursus al met goed gevolg afgelegd en de verwachting is dat hij er de eerste interland erna bij de selectie zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dat nog door dan? Hoop toch echt dat Bertje hem dan nooit oproept.
Maargoed, andere discussie,
Als Van Geel dat bod afslaat dan spoort hij gewoon niet, klaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig hoor, maar ik lees nog steeds dat Feyenoord hem niet wil laten gaan voor dat bedrag.
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:18:49Pass en trap oefening onder leiding van #Koeman, Gio en van Gastel. #Feyenoord http://t.co/yZ2qCkC reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:19:56Fel coachende #Koeman wijst op handelings-snelheid en tempo. #Feyenoord http://t.co/nJTWPpk reageer retweet
Wij zaten ons hier wel "rijk te rekenen" met wie er van de opbrengst van Fer gekocht kon worden, maar nu blijkt dat er van de knvb helemaal NIETS van aan transfers besteed mag worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Van Geel dat bod afslaat dan spoort hij gewoon niet, klaar.
Van gisterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Nouja, ik neem aan dat er ook zonder de verkoop van Fer zwarte cijfers geschreven gaan worden. Tenminste, ik mag hopen dat dat nu niet meer afhangt van transfers.
Dan is deze 4-5 miljoen toch gewoon geld dat volgende zomer of misschien wel winter volledig besteed kan worden? Of maak ik nu ergens een kapitale denkfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |