Je weet goed wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Me verheugen op een wedstrijd is zielig?
Neuh niet echt. Feyenoord - PSV is sowieso de laatste jaren één van de leukere wedstrijden nu er geen joden meer mogen komen naar de Klassieker. Vorig jaar ook een heerlijk agressief en opgeklopt sfeertje waar werkelijk iedere Feyenoorder van genoten heeft die in het stadion was. Dat zal dit jaar niet veel anders zijn met deze transfer en ook deze misselijkmakende uitspraak van Wijnaldum weer. Dáár verheug ik me op.quote:
Nee, ik richt mijn woede op Wijnaldum. Met zijn 'haha, maar wij spelen Europees.'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet je woede richten op die interviewers die steeds dezelfde vragen blijven stellen.
het ia net of hij spijt heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Caland het volgende:
Nee, maar hij kan er toch ook een keer voor kiezen om geen vragen meer over Feyenoord te behandelen. Godverdomme na elke wedstrijd van ons lees ik wel weer ergens wat die judas ervan vindt.
Als PSV supporters zou ik er ook niet echt blij van worden trouwens.
Een uit zijn verband gerukt citaat kan in een bepaalde situatie anders uiterst suggestief zijn, hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een letterlijk citaat is heel wat anders dan een suggestieve titel.
Dat zegt hij helemaal nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik richt mijn woede op Wijnaldum. Met zijn 'haha, maar wij spelen Europees.'
Wat doe je hier nog, vieze lampquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is sowieso de laatste jaren één van de leukere
Ik vind dit onbegrijpelijk. Wijnaldum heeft Feijenoord goed achtergelaten. Een echte supporter neemt hem niets kwalijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Nee, ik richt mijn woede op Wijnaldum. Met zijn 'haha, maar wij spelen Europees.'
Hij zegt dat hij het mooi vindt dat Feyenoord 6 uit 2 heeft, maar dat hij geen spijt heeft omdat PSV Europees speelt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog, vieze lamp.
Ik ben er bang voor dat hij 4 december niet echt hartstochtelijk toegezongen gaat worden. Allemaal nepperds?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind dit onbegrijpelijk. Wijnaldum heeft Feijenoord goed achter gelaten. Een echte supporter neemt hem niets kwalijk.
Ik laat geen stukken weg, pauper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog, vieze lamp.
Ik citeer je toch letterlijk? Dat doet men bij Wijnaldum ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat geen stukken weg, pauper.
allemaal die het niet (willen) begrijpenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat hij 4 december niet echt hartstochtelijk toegezongen gaat worden. Allemaal nepperds?
Inderdaad, en stiekem hoop ik ook dat PSV een dramatisch seizoen speelt en nog onder Feyenoord eindigt, of in ieder geval dat Feyenoord zolang mogelijk boven PSV op de ranglijst blijft staan. Hopen dat de overstap van Wijnaldum een "succes" wordt en tot inzicht komt dat hij zich net zo goed, zo niet beter, had kunnen ontwikkelen als hij bij Feyenoord was gebleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Feyenoord - PSV is sowieso de laatste jaren één van de leukere wedstrijden nu er geen joden meer mogen komen naar de Klassieker. Vorig jaar ook een heerlijk agressief en opgeklopt sfeertje waar werkelijk iedere Feyenoorder van genoten heeft die in het stadion was. Dat zal dit jaar niet veel anders zijn met deze transfer en ook deze misselijkmakende uitspraak van Wijnaldum weer. Dáár verheug ik me op.
[..]
Caland meet met twee maten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik citeer je toch letterlijk? Dat doet men bij Wijnaldum ook.
Nee, je laat een stuk weg. Dat doet men bij Wijnaldum niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik citeer je toch letterlijk? Dat doet men bij Wijnaldum ook.
Och, ik begrijp het best hoor. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik er blij mee moet zijn en hem maar moet toe gaan juichen ofzo als hij in een PSV shirt in de Kuip komt spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef eight het volgende:
[..]
allemaal die het niet (willen) begrijpen
Bron? Ik neem aan dat je nu de integrale audio-opname van het interview gaat posten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, je laat een stuk weg. Dat doet men bij Wijnaldum niet.
Nee, ik mag toch hopen dat je niet gaat juichen voor Wijnaldum, maar een fluitconcert richting hem zou ook nergens op slaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
Och, ik begrijp het best hoor. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik er blij mee moet zijn en hem maar moet toe gaan juichen ofzo als hij in een PSV shirt in de Kuip komt spelen.
Jij beweert hier toch dat hij in dit interview verkeerd geciteerd wordt? Nou, kom maar op met je bron dan. Ik ga enkel op het citaat in het interview af.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron? Ik neem aan dat je nu de integrale audio-opname van het interview gaat posten?
Och, in de meest ideale situatie wordt elke PSV-speler 90 minuten lang uitgefloten als hij of zij aan de bal is als het aan mij ligt. Maar die tijden zijn helaas vervlogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, ik mag toch hopen dat je niet gaat juichen voor Wijnaldum, maar een fluitconcert richting hem zou ook nergens op slaan.
Fysiek niet meer mogelijk. Coke, de witte sloper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Caland het volgende:
Och, in de meest ideale situatie wordt elke PSV-speler 90 minuten lang uitgefloten als hij of zij aan de bal is als het aan mij ligt. Maar die tijden zijn helaas vervlogen.
Dat gebeurt zelfs bij de klassieker niet meer.
Jij fluit met je neus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef eight het volgende:
[..]
Fysiek niet meer mogelijk. Coke, de witte sloper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |