Waarom moeten we een totaal andere type speler halen dan Fer? Gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef OProg het volgende:
Nou, bij vertek van Fer halen we alsnog Schone en kijken we wat we in de spits moeten. En dan zijn we voor het seizoen compleet.
Maar dan weet je wel wat je haalt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wat in Nederland rondloopt wil niet of is veels te duur.
En zo'n Simon, Smolov en Lumb waren noodgrepen en mochten niets kosten.
Zit PSV achteraan. Nee dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef Tomasso het volgende:
Zou Armenteros van Heracles geen optie kunnen zijn, mochten we geld hebben?
Omdat Schone haalbaar is en me goed lijkt voor dit team.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom moeten we een totaal andere type speler halen dan Fer? Gaat toch nergens over.
Ruud Vormer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat Schone haalbaar is en me goed lijkt voor dit team.
Bij vertrek van Fer zie ik verder niet zo heel erg snel een soort gelijke vervanger die we kunnen betalen. Of heb jij er wel 1 op het oog?
Het is een Braziliaan. En bij zijn huidige club doet het inderdaad uitstekend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan weet je wel wat je haalt.
Toegegeven die scouting van ons kan er geen flikker van. Dus als ze weer eens iemand opduikelen kun je er bijna vanuit gaan dat het niks is.
Zolang deze scouting er zit kun je misschien maar beter gewoon niks uit verre landen halen. Al zijn de stats van die Hongaar natuurlijk dik in orde.
PSV zit achter iedereen aan, zolang ze maar kunnen kopen. Dus zoveel wil dat niet zeggen.quote:
Ook een optie, maar speelt meer naar achter. Schone is aanvallender.quote:
Er liep/loopt genoeg rond met meer ervaring dan deze gast. Dat Boelykin tot vorig jaar niks heeft laten zien is dan toch juist de aanleiding geweest om hem te huren in plaats van te kopen. Ik zie geen enkele aanleiding om een Braziliaan die op z'n 28e nooit verder dan de Hongaarse competitie is gekomen voor (waarschijnlijk) veel geld te gaan halen. Als ie nou een jaar of 7 jonger was geweest was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoveel loopt er transfervrij niet meer rond, en Bulykin was inderdaad gehuurd maar die had tot vorig seizoen ook niets laten zien in zijn carrière.
Het is wel van de laatste tijd dat hij iets laat zien:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef Hilgo het volgende:
[..]
Het is een Braziliaan. En bij zijn huidige club doet het inderdaad uitstekend.
Je weet niet of hij toen vaker werd opgeroepen als wisselspeler of echt in de basis begon. Maar ik ben het met je eens dat ze moeten kijken of hij wel in onze tactiek past.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is wel van de laatste tijd dat hij iets laat zien:
2005-2008 Kaposvári Rákóczi FC 73 (26)
2008 → Luch-Energia Vladivostok (on loan) 5 (1)
2009- Videoton FC 73 (43)
2005-2008 heeft hij in 73 wedstrijden maar 26x gescoord. Als er serieus interesse is moet men dus wel eerst onderzoeken welk systeem hij daar speelt, en of hij tactisch is in te passen in het systeem dat wij spelen.
Inderdaad, anders krijgen we een nieuwe Søren Larsen, wat helemaal geweldig lijkt als je kijkt naar 11 interlanddoelpunten in 20 wedstrijden.quote:[b]Op
2005-2008 heeft hij in 73 wedstrijden maar 26x gescoord. Als er serieus interesse is moet men dus wel eerst onderzoeken welk systeem hij daar speelt, en of hij tactisch is in te passen in het systeem dat wij spelen.
spits als Amoah heeft meer prioriteitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat Schone haalbaar is en me goed lijkt voor dit team.
Bij vertrek van Fer zie ik verder niet zo heel erg snel een soort gelijke vervanger die we kunnen betalen. Of heb jij er wel 1 op het oog?
Als een club binnen enkele dagen de belangstelling van de één naar de ander verlegt denk ik niet dat dit een resultaat is van de scouting, lijkt me meer een "aanbieding" van z'n of een zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Hilgo het volgende:
Mag ik verwachten dat een scout dat allemaal al lang heeft gezien, gelezen en beoordeeld? Of ben ik dan naïef?
Een scout zal, hoop ik dan, niet afgaan op zijn tijd bij zijn huidige club maar ook zijn historie. En dan natuurlijk nog of hij in het systeem past, etc.
Bij Feyenoord kijken ze alleen een dvdtje en eten wat popcorn en besluiten dan of ze hem halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Hilgo het volgende:
Mag ik verwachten dat een scout dat allemaal al lang heeft gezien, gelezen en beoordeeld? Of ben ik dan naïef?
Een scout zal, hoop ik dan, niet afgaan op zijn tijd bij zijn huidige club maar ook zijn historie. En dan natuurlijk nog of hij in het systeem past, etc.
Ik hoopte op een "plan B" ding. Als A niet lukt dan kunnen we nog kijken naar B, C of D.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als een club binnen enkele dagen de belangstelling van de één naar de ander verlegt denk ik niet dat dit een resultaat is van de scouting, lijkt me meer een "aanbieding" van z'n of een zaakwaarnemer
Vind ik maar een slappe reden, het gaat erom wat hij nu laat zien/kan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er liep/loopt genoeg rond met meer ervaring dan deze gast. Dat Boelykin tot vorig jaar niks heeft laten zien is dan toch juist de aanleiding geweest om hem te huren in plaats van te kopen. Ik zie geen enkele aanleiding om een Braziliaan die op z'n 28e nooit verder dan de Hongaarse competitie is gekomen voor (waarschijnlijk) veel geld te gaan halen. Als ie nou een jaar of 7 jonger was geweest was het een heel ander verhaal geweest.
Daarom moet je het dus gewoon niet doen. Dat geld kan je dan véél beter aan een jonkie uitgeven die in de toekomst nog wat op gaat leveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik maar een slappe reden, het gaat erom wat hij nu laat zien/kan bij Feyenoord.
Nu iedere voetballer is al top op zijn 24e.
Ja en dan? Huur je m een jaar en is ie inmiddels alweer 29 kan ie alweer gaan afbouwen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef Hilgo het volgende:
Het kan inderdaad een laatbloeier zijn. Maar huur hem dan 1 jaar met optie tot koop. Is het wat betaal je de afgesproken prijs en anders retour afzender. Maar ik vraag me sowieso af of Videoton FC hun topscorer voor een handvol kralen laat gaan. Maar goed, we gaan het zien
Ja want een voetbalcarrière stopt bij de 30.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daarom moet je het dus gewoon niet doen. Dat geld kan je dan véél beter aan een jonkie uitgeven die in de toekomst nog wat op gaat leveren.
[..]
Ja en dan? Huur je m een jaar en is ie inmiddels alweer 29 kan ie alweer gaan afbouwen..
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want een voetbalcarrière stopt bij de 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |