quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Krijg jij eens een normale studententijd, dit gebeurd niet alleen bij studentenverenigingen maar ook bij studenten die in een studentenhuis wonen. Studenten grappen zijn de mooiste grappen die er zijn. Nu kan het nog, geniet van het leven, later ben je saai en suf.
Bladeren in je reet?quote:
Gaarne.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:08 schreef dreamzk het volgende:
Maar jongens/mannen en vrouw, zullen we deze discussie beeindigen? Niemand gaat uiteindelijk gelijk hebben en er zitten verschillen tussen iedereens wereld. Daarom beter eindigen en vredelievend verder gaan?
Does it sound like i give a fuck?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een daalder tussen mijn tedere billetjes? No thanks [ afbeelding ]
Hey sexyquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gaarne.
Vandaag trouwens mijn nieuwe saxofoon opgehaald.
Jij bent zeker een student?quote:
Frank:quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gaarne.
Jij zorgt voor de muziek op de meet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gaarne.
Nee, ik ben een mongool met vreemde humor blijkbaar.quote:
Ik viel jou toch niet aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mongool met vreemde humor blijkbaar.
Ah dat vind je dat niet leuk?! Hier een muntje !quote:
Juist wel. Ik moest er echt zwaar hard om lachen. Ik dacht meteen: Ahh, dat zou een goede site zijn voor mijn vriendengroep.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat vind je dat niet leuk?! Hier een muntje !
( )|( )
Nee weet ik, maar volgens sommigen is dat de algemene mening hier.quote:
Konden we toen voor een 1 registerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Juist wel. Ik moest er echt zwaar hard om lachen. Ik dacht meteen: Ahh, dat zou een goede site zijn voor mijn vriendengroep.
[..]
Nee weet ik, maar volgens sommigen is dat de algemene mening hier.
Ik denk dat ik een rolletje briefgeld ga meenemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nu al mijn kleingeld aan het sparen voor op de meet [ afbeelding ]
Hoeft niet joh, ik neem mijn spaarpot wel mee. Duw ik die gewoon naar binnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nu al mijn kleingeld aan het sparen voor op de meet [ afbeelding ]
haha sorry maar ik krijg toch wel wat rare gedachtes hierbijquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, ik neem mijn spaarpot wel mee. Duw ik die gewoon naar binnen.
Goed idee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, ik neem mijn spaarpot wel mee. Duw ik die gewoon naar binnen.
Voor de smaakquote:
Je wilt ook wel een keertje, geef maar eerlijk toe boz.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha sorry maar ik krijg toch wel wat rare gedachtes hierbij
ik zit al vol met vanallesquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je wilt ook wel een keertje, geef maar eerlijk toe boz.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Bozz187 het volgende:
oke ik stop nu met posten tot iedereen weer chill doet tegen mekaar. tot donderdag dus.
Je monopolygeld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem dit mee, is dat goed? Kunnen we onze sigaretten mee aansteken
Ik voor de verandering ook een keer niet hoor! Lief ben ik hequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Zat ook al te wachten. Dik 120 posts over 1 grapje. Alsjeblieft man.Ben heel benieuwd wat pierre erover te zeggen heeft, is zo'n beetje de enige die zich nog niet heeft laten horen.
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik voor de verandering ook een keer niet hoor! Lief ben ik he
Kom jij me even instoppen dan, dan weet ik zeker dat het goed zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pas op dat je niet wakker word met iets in je aarsje.
Volgende week, deze week van 8 's-ochtends tot 12 's-nachts leren, met af en toe een beetje soggen ertussendoor.quote:
quote:
Ik heb ook niks gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Zat ook al te wachten. Dik 120 posts over 1 grapje. Alsjeblieft man.Ben heel benieuwd wat pierre erover te zeggen heeft, is zo'n beetje de enige die zich nog niet heeft laten horen.
Appeltje voor de dorstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het toch apart om een menselijk spaarvarken te hebben...
Sold, wat bezielt je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Jongens en meisjes wat afleding in deze zware tijden:
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar er zat nog een stuiver vastquote:
Fucked up G.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar er zat nog een stuiver vast
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar er zat nog een stuiver vast
quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Woeptidoe, krijg net een mailtje dat m'n stageverslag officieel is goedgekeurd, weer 4 punten erbij.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Och jongens, ik schud ze zo uit mijn mouw, alsof het niks kost!
Onbetaalbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kostelijk commentaar over de commentator showdown.
Ik vind er geen hol aan, maar goed dat is just my 2 cents...quote:
Dat ik ooit mijn geld heb uitgegeven aan die game.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kostelijk commentaar over de commentator showdown.
Je moet hem ook op de markt kopen, daar is je gulden een daalder waard!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ik ooit mijn geld heb uitgegeven aan die game.
Nu al de meest voorspelbare opmerking van de dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet hem ook op de markt kopen, daar is je gulden een daalder waard!
Achja er bestaat geen stinkend geld voor een verkoper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al de meest voorspelbare opmerking van de dag.
Nu al de meest nietszeggende opmerking van de dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja er bestaat geen stinkend geld voor een verkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Bij Frank krijg je tenminste waar voor je geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al de meest nietszeggende opmerking van de dag.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:50 schreef Parvus het volgende:
Meneer, heeft u misschien wat kleingeld voor me? Ik ben dakloos..
- ja hoor, momentje!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:50 schreef Parvus het volgende:
Meneer, heeft u misschien wat kleingeld voor me? Ik ben dakloos..
- ja hoor, momentje!
[ afbeelding ]![]()
Geniaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ff op het werk. Collega zat nog zo van wtf?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja iedereen is geld aan het verdienen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen is hard aan het werk voor zijn centen.
Precies, jij neemt geld voor je eieren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef PierreTT het volgende:
Ik moest wel even lachen bij dat verhaal, ik zou het zelf alleen echt nooit doen
Er werd mij gouden bergen beloofd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies, jij neemt geld voor je eieren.
Pierre lacht daarom, maar ziet dat in zijn directe omgeving niet zo snel gebeuren gelukkig. Tevens denkt Pierre met weemoed terug aan een aantal practical jokes die niet zo ranzig waren maar waarvan hij nog steeds dubbel ligtquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ben heel benieuwd wat pierre erover te zeggen heeft, is zo'n beetje de enige die zich nog niet heeft laten horen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja iedereen is geld aan het verdienen.
En dan op fok zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen is hard aan het werk voor zijn centen.
Leren voor je centamens?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
En dan op fok zitten.Hier hard aan het leren zodat ik later iets minder hard hoef te werken voor m'n centen.
Je moet er een muntje instoppen, dan gaat ie weer aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
What the fuck, mijn Xbox gaat ineens niet meer aan
Je bent in eens BF fan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
En dan op fok zitten.Hier hard aan het leren zodat ik later iets minder hard hoef te werken voor m'n centen.
Pas maar op motherfucker, straks wordt je na de meet wakker met een Mastercard in je plasbuis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet er een muntje instoppen, dan gaat ie weer aan.
zit nog op werkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
http://live-event.ea.com/gamescom/
stream van ea
nu is mass effect 3 er op.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pas maar op motherfucker, straks wordt je na de meet wakker met een Mastercard in je plasbuis.
Ik heb al heel lang geleden gezegd dat ik BF3 sowieso ging kopen.quote:
Kost zeker flink wat centen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Michhas het volgende:
En eindelijk gaan die motherfuckers bij Online iets doen aan mijn internetsnelheid
nee geheel kosteloos bij hem thuis ingebrachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kost zeker flink wat centen?
Gaat ie leaven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kost zeker flink wat centen?
Godver.quote:
Whoa, dat ziet er echt vet uit.quote:
Ze gaan je zeker flink knijpen zodat je minder spam het i-net op kan pompenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Michhas het volgende:
En eindelijk gaan die motherfuckers bij Online iets doen aan mijn internetsnelheid
2x de helft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:23 schreef Fsmxi het volgende:
Teringnice
Hoeveel man is de BF multiplayer eigenlijk?
Kom net terug van werk. Waar moet ik de motivatie vandaan halen om nog te koken nu... Misschien toch maar kapsalon halen?quote:
kapsalonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kom net terug van werk. Waar moet ik de motivatie vandaan halen om nog te koken nu... Misschien toch maar kapsalon halen?
Doen,lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kom net terug van werk. Waar moet ik de motivatie vandaan halen om nog te koken nu... Misschien toch maar kapsalon halen?
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Probeer nog enigszins gezond te eten zo nu en dan. Ik hoef niet bang te zijn dat ik aankom, maar dichtgeslibde aderen hoef ik ook niet.quote:
Tuurlijk alleen gaan de meeste huilend na 2 weken weer naar MW3 omdat ze niet mee kunnen komen met de echte bazen en omdat ze geen killstreaks en perks in kunnen zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
Ben benieuwd of er nog COD nerds overgaan op BF, zeker nu die eerder uitkomt.
Je hebt na je 30e nog genoeg tijd om je daar over druk te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Probeer nog enigszins gezond te eten zo nu en dan. Ik hoef niet bang te zijn dat ik aankom, maar dichtgeslibde aderen hoef ik ook niet.
Eten en trainen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Probeer nog enigszins gezond te eten zo nu en dan. Ik hoef niet bang te zijn dat ik aankom, maar dichtgeslibde aderen hoef ik ook niet.
Overmorgen weer friturenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef Frankii het volgende:
Ja vind ik ook, gister pizza, vandaag kapsalon!
En morgen roerbakken
Nee morgen is de griek weer terug!quote:
Haha geniaal,precies weten wanneer de Griek weer terugkomtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee morgen is de griek weer terug!
PITA KIPGIROS MET SAUS
Ik ken mensen die op twee tientjes per week leven ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is of je dat ook wil
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ken mensen die op twee tientjes per week leven ofzo.
Precies.Geen lening,geen stufi en ik heb het primaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:51 schreef Frankii het volgende:
Ik leef goed en hoef niet te lenen, dus vind het wel prima zo.
Geen stufi?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies.Geen lening,geen stufi en ik heb het prima20e per week man... dat geef ik in 2-3 dagen alleen al aan eten uit
Mijn stufi is allang op,ontvang ik al 2 jaar niet meer. Totale uitgaven bij mij elke maand zijn 1000 euro ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Geen stufi?
Zonder die 280 stufi (uitwonend) redde ik het echt niet. Moet toch 400 euro huur ophoesten per maand.
Juist, dus als BF3 uitkomt verandert deze MW SC in BF SC? Kanonne he, wie dit spel niet gaat spelen en wel MW3 snapt het leven niet helemaal.quote:
CHURCH!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Juist, dus als BF3 uitkomt verandert deze MW SC in BF SC? Kanonne he, wie dit spel niet gaat spelen en wel MW3 snapt het leven niet helemaal.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Juist, dus als BF3 uitkomt verandert deze MW SC in BF SC? Kanonne he, wie dit spel niet gaat spelen en wel MW3 snapt het leven niet helemaal.
Jahoor dat kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ik ga ook heus wel MW3 spelen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
Ik denk dat ik ze ook wel beide ga halen!
Hij woont er dan ook boven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha geniaal,precies weten wanneer de Griek weer terugkomt
In Den Bosch hebben ze alleen maar van die slappe meuk kapsalons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Deze is echt zo goed! Gaat ook in een pizzaoven ipv zon gasding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In Den Bosch hebben ze alleen maar van die slappe meuk kapsalons.Rond Roffa, waar ze zijn uitgevonden, daar heb je goeie.
Omdat er zoveel concurrentie is.
Dat gaan ze hier allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deze is echt zo goed! Gaat ook in een pizzaoven ipv zon gasding.
Ongeveer 55 verschillende wapens..quote:Assault Rifles:
M16A4
M16A3
M416
AK-74M
AEK-971
AS VAL
G3
KH2002
F2000
AN-94
Carbines:
M4A1
AKS-74U
G36C
SCAR-H CQC
A-91
SG 553LB
Sub Machine Guns:
MP7 PDW
P90 PDW
Magpul PDR
UMP-45
PP2000
Shotguns:
DAO-12
M1014
870 Combat Shotgun
USAS-12
Saiga 20K
Light Machine Guns:
M249
M240
Pecheneg
RPK
Type 88 LMG
M27 IAR
M60E4
Sniper Rifles:
Mk.11 Mod 0
M98B
M40A5
M82A3
SVD
SV98
SKS
M39
Handguns:
Beretta M9
MP443 Grach
Glock 17
M1911
MP412 REX
Glock 18
M93 Raffica
Launchers:
SMAW
AT-4
RPG-7V2
FIM-92 Stinger
FGM-148 Javelin
SA-18 IGLA
Grenade Launcher
Optics:
M145
RDS Reflex Sight
Kobra
Holographic
PKA-S
ACOG
PSO-1
PK-A
IRNV
PKS-07
8x Standard Sniper Scope
12x Ballistic Sniper Scope
Attachments:
Foregrip
Bipod
Heavy Barrel
Suppressor
Tactical Flashlight
Laser Sight
Flash Suppressor
Straight Pull Bolt
M320
-40mm Grenades
-Buckshot
-Smoke Grenade
M26 MASS
-12 gauge
-Flechettes
-Frag Round
-Solid Slugs
Equipment:
Knife
M67 Fragmentation Grenades
M18 Smoke Grenades
Medic Kit
Defibrillators
M15 Anti Tank Mine
Welding Tool
EOD BOT
60mm Mortar
Ammo Box
C4 Explosives
M18 Claymore Mines
UG Sensors
Radio Beacon
SOFLAM
MAV Micro UAV
Specs:
Sprint Boost
Squad Sprint Boost
Flak Vest
Squad Flak Vests
EOD EXPL Vest
Squad EOD EXPL Vest
Suppression Reduction
Squad Suppression Reduction
Marksman Training
Squad Marksman Training
Extra Grenades
Squad Extra Grenades
Ammo Boost
Squad Ammo Boost
Vehicles:
Growler ITV
VDV Buggy
Humvee
G3937 Vodnik
LAV-25
BMP-2M
LAV-AD
9K22 Tunguska-M
M1A2 Abrams
T-90A Heavy Battle Tank
AH-6J Littlebird
Z-11 W
UH-1Y Venom
KA-60 Kasatka
AH-1Z Viper
Mi-28 Havoc
F/A-18E Super Hornet
SU-35BM Flanker
A-10 Thunderbolt II
SU-39
RHIB
AAV-7A1
Vehicle Specs:
Coaxial MG
Coaxial HMG
Canister Shells
Guided Shells
Zoom Optics
Thermal Optics
IR Smoke
Reactive Armor
Maintenance
Belt Speed
Thermal Camo
Auto Loader
Proximity Scan
CITV Station
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
Willen jullie trouwens iets zieks zien?OudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link naar het hele filmpje?quote:
SPOILER: HIER WIL JE NIET OP KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom bestaat dit
Waarom zoek ik dit op
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Link naar het hele filmpje?Als je wilt, kan ik je ook nog wel een langer filmpje roggelen daarvan, ken wel iemand die dat kan vindenSPOILER: HIER WIL JE NIET OP KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom bestaat dit
Waarom zoek ik dit op![]()
Het is ook nep, maar ik wilde gewoon even shockeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef KoningStoma het volgende:
Dat is toch fucking nep man.![]()
Er zijn hier blijkbaar mensen die het leuk vinden om dingen in vreemde lichaamsholtes te stoppen waar ze niet horen.
Uhhhhhh.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik je ook nog wel een langer filmpje roggelen daarvan, ken wel iemand die dat kan vinden
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
Willen jullie trouwens iets zieks zien?Als je dat leuk vind moet je even op efukt kijken daar kom je zulke shit tegen maar dan echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nope.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
Stoma kom jij trouwens nou naar de meet?
M416quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
wtf wat een lijst!!!!!!![]()
Dit is wat er voorlopig allemaal in BF3 zit.
[..]
Ongeveer 55 verschillende wapens..![]()
22 voertuigen.
Met silencer was die echt baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef KoningStoma het volgende:
De G3 lijkt me tof. In CoD4 was dat mn favoriet.
Wtf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm frikandellen met vulling! In Duitsland weten ze wat eten is
Wat,met kaasvulling ofzo? Pics!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm frikandellen met vulling! In Duitsland weten ze wat eten is
Iedereen die voor het eerst op internet goed rondkijkt, verkoopt zijn ziel aan de duivel, ik vind echt bijna niks meer te nasty om te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind moet je even op efukt kijken daar kom je zulke shit tegen maar dan echt.
Nee iets pittige vulling, en zijn van de kleine frikandellen. Zal wel pic maken, maar kan met tel niet uploaden hier.quote:
Is wel zo inderdaad, na een tijdje kijk je nergens meer van opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iedereen die voor het eerst op internet goed rondkijkt, verkoopt zijn ziel aan de duivel, ik vind echt bijna niks meer te nasty om te kijken.
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iedereen die voor het eerst op internet goed rondkijkt, verkoopt zijn ziel aan de duivel, ik vind echt bijna niks meer te nasty om te kijken.
Kaasvulling? Dit is kaasvulling!quote:
Na 15 seconden afgezet toen ik bijna m'n eigen vinger eraf beet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Oja, niet op klikken als je niet tegen gek gebogen ledematen kan.
Dude, ik weer nu al dat ik hem niet hoef te kijken, alleen al dat plaatjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kaasvulling? Dit is kaasvulling!
Nog zoiets waar een normaal mens van moet kotsen, maar waar ik gebiologeerd naar staar.
Sowieso.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een rare vraag in het MW2 topic, maar gaan er nog mensen aan de MW2?
Tauch, gebruik je nzb?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het ideale voedsel voor na het stappen
Ja, werkt perfectquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je? Sabnzbd?
ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk FIFA 12 halen?!
Kunnen we meteen eigen team aanmaken
Voertuigen verzieken het imo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
wtf wat een lijst!!!!!!![]()
Dit is wat er voorlopig allemaal in BF3 zit.
[..]
Ongeveer 55 verschillende wapens..![]()
22 voertuigen.
Ja van jou weet ik hetquote:
maken het spel juistquote:
Jawel, en de voertuigen verzieken het. COD vind ik veel lekkerder spelen ipv die tering grote mappen van BFBC2quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nog nooit BFBC2 gedaan zeker?
Heeft niets met voertuigen te maken, maar goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, en de voertuigen verzieken het. COD vind ik veel lekkerder spelen ipv die tering grote mappen van BFBC2
Toch vind ik die voertuigen graf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft niets met voertuigen te maken, maar goed.
Moet het eigenlijk ook doen, vanwege de pre-order stuff. Maar ik heb nog zoveel tegoed bonnen liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
nu eindelijk eens een pre order zoeken, vergeet ik steeds!
Ik wss ook. Aangezien de xbox volgende week naar Delft verhuist en fifa echt awesome is om met je huisgenoten te spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk FIFA 12 halen?!
Kunnen we meteen eigen team aanmaken
Zeker! Wij deden altijd met een paar mensen een competitie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wss ook. Aangezien de xbox volgende week naar Delft verhuist en fifa echt awesome is om met je huisgenoten te spelen.
Precies,ik ga Fifa 12 ook wel halen denk ik,alleen niet gelijk bij de release..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wss ook. Aangezien de xbox volgende week naar Delft verhuist en fifa echt awesome is om met je huisgenoten te spelen.
Normale versie is te vinden voor 45 en de LE is 52quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
nu eindelijk eens een pre order zoeken, vergeet ik steeds!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies,ik ga Fifa 12 ook wel halen denk ik,alleen niet gelijk bij de release..
Run and tell that!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:56 schreef Bozz187 het volgende:
Hide yo kids, hide yo wife want ik ga vandaag weer motor rijden
Goedemorgen btw
Boz weer aan het motor rijden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat heb ik het rijden gemist zeg, alleen jammer van die motor waar ik op zit
die ene chopper heb ik nog steeds, maar die vind ik niks dus die probeer ik te verkopen en anders wordt het een kado voor me zusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boz weer aan het motor rijden?Je had toch een nieuwe? Of is die nu ook al niet meer mooi genoeg voor je?
En heb je nu alweer wat anders op het oog?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die ene chopper heb ik nog steeds, maar die vind ik niks dus die probeer ik te verkopen en anders wordt het een kado voor me zus
niet een specifieke motor maar wil wel weer een sport halen, maar moet toch eerst nog ff sparenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En heb je nu alweer wat anders op het oog?
Vrij hoge boete inderdaad,zeker dat er niet meer was?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Kutstudent het volgende:
Net 316 eckies boete gehad alleen omdat ik m'n brommer's schorsing 10 dagen te laat heb verlengd. wtf.Voertuigregistratie.
Ja, ik heb gewoon een onverzekerd voertuig gehad, wat illegaal is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrij hoge boete inderdaad,zeker dat er niet meer was?
Had je wel een beetje kunnen zien aankomen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een onverzekerd voertuig gehad, wat illegaal is.
Terwijl ik er niet eens mee heb rondgereden.Maar dan nog, 30 euro per dag.
Dat zijn een hoop muntjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Kutstudent het volgende:
Net 316 eckies boete gehad alleen omdat ik m'n brommer's schorsing 10 dagen te laat heb verlengd. wtf.Voertuigregistratie.
En jij gaat 3 keer per week uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, 300e is toch 6 avonden uitgaan
vroeger wel ja nu niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand al age of empires online gedaan?
En mensen al bezig met de MP demo van driver?
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.quote:
Ga nu even checkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.
Ga ook maar eens even checken dan, is het wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik bedoel ageofempiresonline.com de free to play nieuwe versie.
Trailer is wel oké, ben nu aan het installeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ga ook maar eens even checken dan, is het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |