M416quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef SoldMayor het volgende:
wtf wat een lijst!!!!!!![]()
Dit is wat er voorlopig allemaal in BF3 zit.
[..]
Ongeveer 55 verschillende wapens..![]()
22 voertuigen.
Met silencer was die echt baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef KoningStoma het volgende:
De G3 lijkt me tof. In CoD4 was dat mn favoriet.
Wtf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm frikandellen met vulling! In Duitsland weten ze wat eten is
Wat,met kaasvulling ofzo? Pics!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm frikandellen met vulling! In Duitsland weten ze wat eten is
Iedereen die voor het eerst op internet goed rondkijkt, verkoopt zijn ziel aan de duivel, ik vind echt bijna niks meer te nasty om te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind moet je even op efukt kijken daar kom je zulke shit tegen maar dan echt.
Nee iets pittige vulling, en zijn van de kleine frikandellen. Zal wel pic maken, maar kan met tel niet uploaden hier.quote:
Is wel zo inderdaad, na een tijdje kijk je nergens meer van opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iedereen die voor het eerst op internet goed rondkijkt, verkoopt zijn ziel aan de duivel, ik vind echt bijna niks meer te nasty om te kijken.
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iedereen die voor het eerst op internet goed rondkijkt, verkoopt zijn ziel aan de duivel, ik vind echt bijna niks meer te nasty om te kijken.
Kaasvulling? Dit is kaasvulling!quote:
Na 15 seconden afgezet toen ik bijna m'n eigen vinger eraf beet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Oja, niet op klikken als je niet tegen gek gebogen ledematen kan.
Dude, ik weer nu al dat ik hem niet hoef te kijken, alleen al dat plaatjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kaasvulling? Dit is kaasvulling!
Nog zoiets waar een normaal mens van moet kotsen, maar waar ik gebiologeerd naar staar.
Sowieso.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien een rare vraag in het MW2 topic, maar gaan er nog mensen aan de MW2?
Tauch, gebruik je nzb?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het ideale voedsel voor na het stappen
Ja, werkt perfectquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je? Sabnzbd?
ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk FIFA 12 halen?!
Kunnen we meteen eigen team aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |