Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Woeptidoe, krijg net een mailtje dat m'n stageverslag officieel is goedgekeurd, weer 4 punten erbij.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Och jongens, ik schud ze zo uit mijn mouw, alsof het niks kost!
Onbetaalbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kostelijk commentaar over de commentator showdown.
Ik vind er geen hol aan, maar goed dat is just my 2 cents...quote:
Dat ik ooit mijn geld heb uitgegeven aan die game.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kostelijk commentaar over de commentator showdown.
Je moet hem ook op de markt kopen, daar is je gulden een daalder waard!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ik ooit mijn geld heb uitgegeven aan die game.
Nu al de meest voorspelbare opmerking van de dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet hem ook op de markt kopen, daar is je gulden een daalder waard!
Achja er bestaat geen stinkend geld voor een verkoper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al de meest voorspelbare opmerking van de dag.
Nu al de meest nietszeggende opmerking van de dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja er bestaat geen stinkend geld voor een verkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Bij Frank krijg je tenminste waar voor je geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al de meest nietszeggende opmerking van de dag.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:50 schreef Parvus het volgende:
Meneer, heeft u misschien wat kleingeld voor me? Ik ben dakloos..
- ja hoor, momentje!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:50 schreef Parvus het volgende:
Meneer, heeft u misschien wat kleingeld voor me? Ik ben dakloos..
- ja hoor, momentje!
[ afbeelding ]![]()
Geniaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ff op het werk. Collega zat nog zo van wtf?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja iedereen is geld aan het verdienen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen is hard aan het werk voor zijn centen.
Precies, jij neemt geld voor je eieren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef PierreTT het volgende:
Ik moest wel even lachen bij dat verhaal, ik zou het zelf alleen echt nooit doen
Er werd mij gouden bergen beloofd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies, jij neemt geld voor je eieren.
Pierre lacht daarom, maar ziet dat in zijn directe omgeving niet zo snel gebeuren gelukkig. Tevens denkt Pierre met weemoed terug aan een aantal practical jokes die niet zo ranzig waren maar waarvan hij nog steeds dubbel ligtquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ben heel benieuwd wat pierre erover te zeggen heeft, is zo'n beetje de enige die zich nog niet heeft laten horen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja iedereen is geld aan het verdienen.
En dan op fok zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen is hard aan het werk voor zijn centen.
Leren voor je centamens?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
En dan op fok zitten.Hier hard aan het leren zodat ik later iets minder hard hoef te werken voor m'n centen.
Je moet er een muntje instoppen, dan gaat ie weer aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
What the fuck, mijn Xbox gaat ineens niet meer aan
Je bent in eens BF fan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
En dan op fok zitten.Hier hard aan het leren zodat ik later iets minder hard hoef te werken voor m'n centen.
Pas maar op motherfucker, straks wordt je na de meet wakker met een Mastercard in je plasbuis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet er een muntje instoppen, dan gaat ie weer aan.
zit nog op werkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
http://live-event.ea.com/gamescom/
stream van ea
nu is mass effect 3 er op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |