quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar er zat nog een stuiver vast
quote:

Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Woeptidoe, krijg net een mailtje dat m'n stageverslag officieel is goedgekeurd, weer 4 punten erbij.

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:21 schreef Michhas het volgende:
Och jongens, ik schud ze zo uit mijn mouw, alsof het niks kost!

Onbetaalbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kostelijk commentaar over de commentator showdown.

Ik vind er geen hol aan, maar goed dat is just my 2 cents...quote:

Dat ik ooit mijn geld heb uitgegeven aan die game.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kostelijk commentaar over de commentator showdown.

Je moet hem ook op de markt kopen, daar is je gulden een daalder waard!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ik ooit mijn geld heb uitgegeven aan die game.

Nu al de meest voorspelbare opmerking van de dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet hem ook op de markt kopen, daar is je gulden een daalder waard!

Achja er bestaat geen stinkend geld voor een verkoper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al de meest voorspelbare opmerking van de dag.

Nu al de meest nietszeggende opmerking van de dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja er bestaat geen stinkend geld voor een verkoper.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!

Bij Frank krijg je tenminste waar voor je geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu al de meest nietszeggende opmerking van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |